  • 41. Data: 2008-12-27 17:29:22
    Temat: Re: Rachunki bankowe okradzione tuż przed Wigilią
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Jakie jest praktyczne zastosowanie posiadania takiego limitu na karcie
    > kredytowej ?
    > Najdrozszy bilet lotniczy jaki kupowalem kosztowal 1200 EUR...

    Darmowy przelew z karty kredytowej.

  • 42. Data: 2008-12-27 17:31:09
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 17:17:54 +0100, Szymon napisał(a):

    > Zależy oczywiście od banku. Znam osobę, która na pojedynczej karcie ma limit
    > prawie 12x dochody. Na mojej pojedynczej max to 7x dochód, ale już pracuję
    > nad tym, aby mieć 35x dochód.

    Mogę spytać po co ci 35x dochód na karcie? Ja mam jakieś niecałe x2 i nie
    widzę potrzeby posiadania większego, bo jednak trzeba to spłacać.

    --
    Kojer

  • 43. Data: 2008-12-27 17:33:26
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > Mogę spytać po co ci 35x dochód na karcie? Ja mam jakieś niecałe x2 i nie
    > widzę potrzeby posiadania większego, bo jednak trzeba to spłacać.

    Przelew z karty.

  • 44. Data: 2008-12-27 17:46:26
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Szymon pisze:

    > Darmowy przelew z karty kredytowej.

    getin czy sziti ?

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 45. Data: 2008-12-27 17:54:17
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > getin czy sziti ?

    Getin

  • 46. Data: 2008-12-27 18:09:42
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 18:54:17 +0100, Szymon napisał(a):

    > Getin

    Przyjmijmy 100k bo pewnie więcej ciężko wyciągnąc limitu. Licząc jakieś
    7-8% miesięcznie masz jakieś ~600zł na miesiąc. I zero szans na jakikolwiek
    kredyt sprawdzany w BIKu bo ci policzą, że 5k z dochodu co miesiąc na
    spłatę idzie.
    Da się więcej niż 100k mieć na normalnej (zwykła, złota) karcie mieć?

    --
    Kojer

  • 47. Data: 2008-12-27 18:10:53
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

> [...]

    7-8% miesięcznie masz jakieś ~600zł na miesiąc. I zero szans na jakikolwiek
    kredyt sprawdzany w BIKu bo ci policzą, że 5k z dochodu co miesiąc na
    Da się więcej niż 100k na normalnej (zwykła, złota) karcie mieć?

    --
    Kojer

  • 48. Data: 2008-12-27 18:14:06
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > spłatę idzie.
    > Da się więcej niż 100k na normalnej (zwykła, złota) karcie mieć?

    50k można mieć na 1 karcie. Dają Silver i Golda. Czyli faktycznie razem
    100k.
    7200zł odsetek rocznie to całkiem sympatyczna kwota.Aczkolwiek obstawiam, że
    wkrótce zlikwidują przelewy, bo to już ostatni bank, który je posiada w tej
    formie.
    Podobno (!) Getin nie sprawdza i nie wprowadza kart do BIK. A nawet jeśli -
    mam duże problemy z nadmiarem gotówki i nigdy nie zaciągałem kredytu ani też
    nie zamierzam zaciągać. Dlatego nie ma to dla mnie znaczenia... zupełnie.
    Dodam, że nie każdy bank interesuje się BIKiem przy wydawaniu kolejnej
    karty. Gdybyś podliczył limity kart niektórych osób to już są one łącznie w
    wysokości dziesiątków razy dochód.

  • 49. Data: 2008-12-27 18:23:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 27 Dec 2008 19:14:06 +0100, Szymon napisał(a):

    > 50k można mieć na 1 karcie. Dają Silver i Golda. Czyli faktycznie razem
    > 100k.

    No ja pytam o jedną :)

    > 7200zł odsetek rocznie to całkiem sympatyczna kwota.Aczkolwiek obstawiam, że
    > wkrótce zlikwidują przelewy, bo to już ostatni bank, który je posiada w tej
    > formie.

    No i jeszcze Alior teoretycznie (dla tych paru co zdążyli się załapać :))

> [...]
    > karty. Gdybyś podliczył limity kart niektórych osób to już są one łącznie w

    Obawiam się, że przy kartach z limitem 10k-20k i więcej to wszystkie banki
    zaglądają do BIKu. A jak nie zaglądają to ktoś powinien za to beknąć ;).

    --
    Kojer

  • 50. Data: 2008-12-27 18:29:01
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > No i jeszcze Alior teoretycznie (dla tych paru co zdążyli się załapać :))

    Alior i przelewy to na razie czysta teoria.

    > Obawiam się, że przy kartach z limitem 10k-20k i więcej to wszystkie banki
    > zaglądają do BIKu. A jak nie zaglądają to ktoś powinien za to beknąć ;).

    Może zaglądają. Ale dają kolejne karty bez problemu, bez zaświadczeń itp.