  • 1. Data: 2011-09-09 08:56:38
    Temat: Rachunki w Getinonline i Openonline?
    Od: " " <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Puszczam tysiące przelewów z rachunku i na rachunki w GetinOnline i OpenOnline
    i nigdy się nie zastanawiałam dlaczego w nazwie banku zawsze pokazuje

    Getin Noble Bank II oddział w Lublinie? Dlaczego

    czy znaczy to że rachunki ludzi w całej Polsce którzy założą sobie tam
    rachunki prowadzi formalnie GetinNoble w Lublinie?

    czy tam jest ich centrala/ siedziba?

    ale dzwoniąc do banku dzwoni się do Warszawy na ul. Domaniewską. Nie czaję tego

  • 2. Data: 2011-09-09 10:01:40
    Temat: Re: Rachunki w Getinonline i Openonline?
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    http://www.nbp.pl/homen.aspx?c=/ascx/libanen.ascx&l=

  • 3. Data: 2011-09-09 10:04:34
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (09.09.2011 10:56), w...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> [...]
    >
    > czy znaczy to że rachunki ludzi w całej Polsce którzy założą sobie tam
    > rachunki prowadzi formalnie GetinNoble w Lublinie?

    Tak samo jak będąc w mBanku, Multibanku i BRE właściwym, jesteś defacto
    w BRE Banku oddział bankowości
    (detalicznej|elektronicznej|korporacyjnej) z siedzibą w Łodzi.

    p. m.

  • 4. Data: 2011-09-09 10:10:04
    Od: "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl>

    No i co ze podesłałeś adresy centrali bankow

    toz to wiadomo ze wszystkie klony Czarneckiego znajduja sie na Domaniewskiej w
    Warszawie

    ale czego wyskakuje non stop Getin Noble Bank II o/Lublin

  • 5. Data: 2011-09-09 14:22:34
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Józef Gołaś" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Domaniewskiej w
    > Warszawie
    >
    > ale czego wyskakuje non stop Getin Noble Bank II o/Lublin

    bo Noble działa na licencji dawnego wschodniego banku cukrownictwa, ktore
    mialo siedzibe w lublinie