  • 41. Data: 2010-03-20 09:09:53
    Temat: Re: Radoslaw Sikorski: swiety czy wariat?
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > bez przesady, w jaki pień... został jeszcze Endriu... samotny biały
    > żagiel...
    > Endriu, myślę że ty ze swoimi przypadłościami musisz byc bardzo samotny...

    Dzięki za troskę, ale u mnie wszystko OK.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2010-03-20 09:32:44
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Dzięki za troskę, ale u mnie wszystko OK.
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    no nie mów... jak tu normalnie życ, kiedy za każdym rogiem czyha agent,
    wszędzie pełno szpicli, a telewizora to strach włączac bo wiadome jest że w
    głowie mącił będzie agent Anieli... ale zauważyłem pewne zmiany mód i trendów w
    twoim paranoicznym środowisku... kiedyś to każdy był agentem Mossadu i tak
    naprawdę to nazywał się Stolzman... a teraz jest Aniela... to się w końcu
    zdecydujcie... nie można jednocześnie byc agentem Anieli i Mośka... to
    dialektyczna sprzecznośc...

  • 43. Data: 2010-03-20 09:51:21
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > naprawdę to nazywał się Stolzman... a teraz jest Aniela... to się w końcu
    > zdecydujcie... nie można jednocześnie byc agentem Anieli i Mośka... to

    Starasz się udowodnić że tatusiowie Kwaśniewskiego, Michnika, Hubnerowej i
    Cimoszewicza nie nazywali się tak jak sie nazywali, i że jako UB-ole nie
    mordowali nie mordowali polskich patriotów z AK ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 44. Data: 2010-03-20 09:57:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Starasz się udowodnić że tatusiowie Kwaśniewskiego, Michnika, Hubnerowej i
    > Cimoszewicza nie nazywali się tak jak sie nazywali, i że jako UB-ole nie
    > mordowali nie mordowali polskich patriotów z AK ?.

    Do tego szanownego jebanego grona należało by dodać m.i.n tatusia "drogiego
    Bronisława"....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 45. Data: 2010-03-20 10:03:17
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > Cimoszewicza nie nazywali się tak jak sie nazywali, i że jako UB-ole nie
    > mordowali nie mordowali polskich patriotów z AK ?.

    och nie... staram się tylko udowodnic że masz nierówno pod deklem...

  • 46. Data: 2010-03-20 10:07:45
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > och nie... staram się tylko udowodnic że masz nierówno pod deklem...

    Ja cię nie obrażam drogi Viperze.
    A ty to robisz ciągle. Kolejna socjotechniczna manipulacja......
    Nieźle wam idzie towarzysze........

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 47. Data: 2010-03-20 10:18:21
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Ja cię nie obrażam drogi Viperze.
    > A ty to robisz ciągle. Kolejna socjotechniczna manipulacja......
> [...]

    ty mnie drogi Endriu non stop obrażasz... tyle że między wierszami... obrażasz
    mój kraj, obrzucasz błotem ludzi którzy coś dla Polski zrobili... a tymczasem
    jesteś zwykłym nierobem z małego miasteczka, który w żadnej opozycji nigdy nie
    działał, któremu nie chciało się uczyc, któremu nie chciało się zadziałac coś
    by było lepiej, który nie myśli samodzielnie tylko cytatami żałosnych
    felietonistów... jesteś kolesiem który dla Polski nie zrobił nic... więc ja się
    pytam jakim prawem obrzucasz gównem mój kraj i przedstawiasz go jako bagno
    pełne szpicli, agentów i sprzedajnych dziwek......

  • 48. Data: 2010-03-20 15:02:45
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Dzięki za wsparcie.

    Jakie wsparcie? Przecież jeszcze nie napisałeś kto Cię okrada.

    --
    marfi

  • 49. Data: 2010-03-20 18:07:23
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Jakie wsparcie? Przecież jeszcze nie napisałeś kto Cię okrada.

    Ci co ustalają deficyt buzetowy.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 50. Data: 2010-03-20 18:08:57
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Ci co ustalają deficyt buzetowy.

    Właściwie to w większym stopniu moje (i twoje) dzieci, niż mnie. Niemniej
    na jedno wychodzi.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/