  • 31. Data: 2004-09-03 20:39:53
    Temat: Re: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mogę się podzielić doświadczeniem - składając wniosek podajesz numer konta
    > starej kredytówki

    Nawet nie musze bo przeciez maja moje 3 wyciagi

    > ... przelewają maksymalnie otrzymany limit - 500 zł, czyli jeżeli
    otrzymałeś limit 10000, a zadłużenie na
    > starej też masz 10000, to przeleją i tak 9500 (podobno chodzi o to, żeby
    > odsetki naliczone od przelewu jako transakcji gotówkowej nie spowodowały
    od
    > razu przekroczenia limitu - mało to prawdopodobna sytuacja, ale tak widać
    > wolą). Innymi słowy wierzą Ci w to, co powiesz - pewnie nie mógłbyś podać
    > większego zadłużenia niż limit starej karty, ale mniejsze już możesz :)

    A to sie zgadza, mnie poinformowano w Szczecinie identycznie (odnosnie tych
    500 zl). Czy sugerujesz jednak, ze ociazenie na nowej karcie bedzie
    zaksiegowane jako operacja gotowkowa z lecacymi od razu odsetkami? To juz
    nie jest dla kogos, kto wybral taka opcje sensowne, zakladajac, ze na sterej
    karcie nie minal jeszcze okres splaty dla biezacego zadluzenia.....

    pozdrawiam, darek

  • 32. Data: 2004-09-04 16:19:01
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieję, że sprawy ulegną przyspieszeniu (czasami kilka postów w
    > tej grupie góry porusza)

    i wielki dzien nastal, po miesiacu i jednym dniu karta pojawila sie w
    skrzynce
    zostala juz aktywowana i teraz czekam na drugi dzien roboczy i PIN (just in
    case)
    faktycznie posty w tej grupie potrafia wiele ;-)
    moge napisac o czyms OT?

    --
    dropzone

  • 33. Data: 2004-09-04 16:36:26
    Temat: Re: Raifeissen / karta kredytowa / smiechu warte [OT?]
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-09-04 18:19, kiedy dropzone napisał(a) co
    następuje:

    > faktycznie posty w tej grupie potrafia wiele ;-)
    > moge napisac o czyms OT?

    Zawsze warto spróbować, a nuż kogoś zabawi...

  • 34. Data: 2004-09-05 11:42:30
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "dropzone" <d...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:chcq96$1k$1@atlantis.news.tpi.pl

    > i wielki dzien nastal, po miesiacu i jednym dniu karta pojawila
    > sie w skrzynce zostala juz aktywowana i teraz czekam na drugi
    > dzien roboczy i PIN (just in case)

    To sie uzbroj w cierpliwosc. Z "wlasnych" doswiadczen wiem ze PIN
    moze isc do +- tygodnia od aktywowania karty.

    > faktycznie posty w tej grupie potrafia wiele ;-)

    Nie mow ze wiedziales o tym ;)

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 35. Data: 2004-09-05 12:04:19
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości
    > To sie uzbroj w cierpliwosc. Z "wlasnych" doswiadczen wiem ze PIN
    > moze isc do +- tygodnia od aktywowania karty.
    no ale placic juz moge, a to najwazniejsze
    "stara" karta jutro bedzie zamknieta (wniosek zlozony)

    > Nie mow ze wiedziales o tym ;)
    gdybym wiedzial, to bym napisal duzo wczesniej ;-)

    --
    dropzone

  • 36. Data: 2004-09-08 20:29:57
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    > kiedys w Internecie przeczytalem o przypadku rozpatrzenia wniosku
    > w 49 dni!!!

    Ja czekalem od 16 grudnia (zlozenie wniosku przez internet) do 6 czy 7
    lutego - MC NatGeo. Oddzwonili juz po trzech dniach, a kurier przyjechal
    jakos na poczatku stycznia. Mam nadzieje, ze w nowej ofercie znajda sie
    bardziej adekwatne obrazki - np. karta ze slimakiem lub z leniwcem.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 37. Data: 2004-09-10 19:19:07
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    No tak, w zeszla sobote karta aktywowana, od wtorku dziala, a PIN-u jak nie
    bylo tak nie ma...

    --
    dropzone

  • 38. Data: 2004-09-10 19:34:34
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > No tak, w zeszla sobote karta aktywowana, od wtorku dziala, a PIN-u jak
    nie
    > bylo tak nie ma...

    Inna rzecz, ze PIN rzadko potrzebny...

    marekz

  • 39. Data: 2004-09-10 20:02:28
    Od: "dropzone" <d...@N...gazeta.pl>

    > Inna rzecz, ze PIN rzadko potrzebny...

    bardzo to sluszna uwaga,
    ale w jakim celu informowac o przeslaniu w ciagu 2 dni itd?

    chodzi o sama zasade ;-)

    --
    dropzone

  • 40. Data: 2004-09-11 11:13:49
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > bardzo to sluszna uwaga,
    > ale w jakim celu informowac o przeslaniu w ciagu 2 dni itd?
    >
    > chodzi o sama zasade ;-)

    Przy okazji, bo nie wiem tego, a nie chce mi sie dzwonic czy grzebac na www
    (na pierwszy rzut oka brak takiej informacji), czy saldo karty mozna sobie
    sprawdzac za darmo w euronetach albo jakiejs innej sieci bankomatowej
    (oprocz rajfiowych) ?

    Jesli chodzi o kwestie zasadnicza, to troche bronie Rajfiego, bo mialem juz
    kilka KK, i naprawde poczatek wypada w Rajfim najlepiej.

    marekz