  • 31. Data: 2012-03-30 23:23:05
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: " " <d...@g...pl>

    <m...@g...pl> napisał(a):

    > Zapomniałem się jeszcze dopytać, ale może Wy wiecie:
    > - zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł ka&#348;dy, w dwó
    > ch
    > kolejnych miesiącach kalendarzowych;
    > czyli raz na miesiąć kalendarzowy wystarczy, że przeleję 1000zł, czy też
    muszę
    > w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł?
    >
    > - czy kartę muszę utrzymywać przez dwa miesiące, czy mogę ją od razu
    wypowiedzi
    > eć?

    Wg mnie trzeba w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł,
    czyli min. 2000zł w miesiącu.

  • 32. Data: 2012-03-31 19:23:32
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Konto można założyć przez kuriera, ewentualna rezygnacja też - kartę
    > zastrzeżesz i wyślesz list ze standardową formułką zamknięcia rachunku
    > bankowego. Zauważ, że jak się karty pozbędziesz to konto jest całkowicie
    > za free.

    ...a czy od razu po przybyciu debetowki mozna sie jej pozbyc?
    Wszak do warunkow promocji nie jest potrzebna
    i moze ew. straty generowac :).

  • 33. Data: 2012-03-31 19:25:23
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > W sumie jeden czort i tak jest za darmo a mi się nie chciało tego
    > prostować i tracić czas.

    Niby jeden czort, ale "ciut" dluzej bedzie trwalo rozwiazanie umowy ;).

  • 34. Data: 2012-03-31 19:27:10
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Ja mam natomiast inne pytanie : jeżeli warunki spełnię w kwietniu i w maju
    > to premię dostanę w maju i czerwcu ?

    Wg regulaminu:

    "Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach
    kalendarzowych (po 100 zł w kaSdym), w których zostaną spełnione warunki
    Promocji
    wskazane w §6, jednak nie później niS do dn. 31.07.2012 r."

    Czyli maja czas do 31.07.2012.
    Czyli konto warto zalozyc dopiero 2 miesiace wczesniej? :)

  • 35. Data: 2012-03-31 19:30:09
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-03-30 10:46, Łukasz pisze:

    > Ja dostałem praktycznie zaraz po wygenerowaniu kuponu.
    >
    > L.

    a ja już dzień czekam a maila z wnioskiem do konta jak nie ma tak nie ma
    :-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 36. Data: 2012-03-31 19:37:25
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Wg mnie trzeba w każdym miesiącu przelać dwa razy po co najmniej 1000zł,
    > czyli min. 2000zł w miesiącu.

    Wg mnie tez, ale tak na 95%- ten punkt jest "nieco rozmyty":
    "zaksięgowane zostaną dwa wpływy w wysokości minimum 1000 zł kaSdy, w dwóch
    kolejnych miesiącach kalendarzowych"

    Mnie martwi cos innego- czas na przelanie tych 2x100zl maja do dn.
    31.07.2012 r.

  • 37. Data: 2012-03-31 19:47:50
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-03-31 19:37, Q pisze:
    > Mnie martwi cos innego- czas na przelanie tych 2x100zl maja do dn.
    > 31.07.2012 r.

    To pewnie wynika z faktu, że do 30.06 trzeba założyć konto i wtedy Ty
    masz 2 m-ce na wpłaty, a bank na wypłatę bonusu.

  • 38. Data: 2012-03-31 21:09:43
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "osa" <o...@g...pl.ee> napisał w wiadomości

    > To pewnie wynika z faktu, że do 30.06 trzeba założyć konto i wtedy Ty masz
    > 2 m-ce na wpłaty, a bank na wypłatę bonusu.

    Regulami mowi ze bedzie to zalatwiane sukcesywnie w mysl punktu :

    "Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach
    kalendarzowych (po 100 zł w każdym), w których zostaną spełnione warunki
    Promocji wskazane w 6, jednak nie później
    niż do dn. 31.07.2012 r."

    Ja rozumiem to tak, ze jesli warunki zostana spelnione w kwietniu i maju
    to uznania po 100zl powinny nastapic w czerwcu i lipcu.

    Czyli logicznie rzecz ujmujac, 31.07 to ostateczny termin zakonczenia
    promocji.

  • 39. Data: 2012-03-31 21:24:37
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-03-31 19:27, Q pisze:
    > Czyli maja czas do 31.07.2012.
    > Czyli konto warto zalozyc dopiero 2 miesiace wczesniej? :)

    Ja to rozumiem tak, że to użytkownik konta ma czas do końca czerwca aby
    spełnić warunki. Jeżeli spełni je wcześniej to i 100 zł dostanie wcześniej.

  • 40. Data: 2012-03-31 22:12:54
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Mam pewną wątpliwość.

    Regulamin :
    §6 ust 3 lit d który brzmi :
    "zostaną wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości
    mobilnej Mobilny Bank (przelew, założenie lokaty), w dwóch kolejnych
    miesiącach kalendarzowych."

    Kupon gruper :
    Muszą zostać wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości
    mobilnej Mobilny Bank (przelew lub założenie lokaty).

    Wobec tego czy wystarczy 2 razy wykonać przelew czy też muszę wykonać
    przelew i założyć lokatę ?

    Jest to raczej istotne.

    Mr. Owl