  • 41. Data: 2012-03-31 22:44:35
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości
    news:jl7ogb$gbe$1@usenet.news.interia.pl...
    > Mam pewną wątpliwość.
    >
    > Regulamin :
    > §6 ust 3 lit d który brzmi :
    > "zostaną wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości
    > mobilnej Mobilny Bank (przelew, założenie lokaty), w dwóch kolejnych
    > miesiącach kalendarzowych."
    >
    > Kupon gruper :
    > Muszą zostać wykonane co najmniej dwie transakcje w serwisie bankowości
    > mobilnej Mobilny Bank (przelew lub założenie lokaty).
    >
    > Wobec tego czy wystarczy 2 razy wykonać przelew czy też muszę wykonać
    > przelew i założyć lokatę ?

    §6 -- nie ma lacznika "i" a jest przecinek
    wiec raczej to co w nawiasie nalezy traktowac jako objasnienie
    co regulamin uwzglednia przez "transakcje w serwisie bankowosci mobilnej"
    :)

  • 42. Data: 2012-04-01 09:47:01
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Regulami mowi ze bedzie to zalatwiane sukcesywnie w mysl punktu :
    >
    > "Premie zostaną przekazane na Rachunek Uczestnika w 2 kolejnych miesiącach
    > kalendarzowych (po 100 zł w każdym), w których zostaną spełnione warunki
    > Promocji wskazane w 6, jednak nie później
    > niż do dn. 31.07.2012 r."
    >
    > Ja rozumiem to tak, ze jesli warunki zostana spelnione w kwietniu i maju
    > to uznania po 100zl powinny nastapic w czerwcu i lipcu.
    >
    > Czyli logicznie rzecz ujmujac, 31.07 to ostateczny termin zakonczenia
    > promocji.

    Dziekuje wszystkim za rozwianie watpliwosci :).

  • 43. Data: 2012-04-01 09:50:43
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Też przed chwilą otrzymałem. Podczas wypełniania nie był potrzebny kupon z
    > grupera - też tak mieliście.
    > Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

    Czyli ew. moge zamowic kupon grupera dla osoby,
    ktora nie ma konta na gruponie?
    /wiem, ze regulamin wymaga konta na gruponie,
    ale jesli linki nie sa spersonalizowane... :)

  • 44. Data: 2012-04-01 14:45:02
    Od: t...@g...com

    Czy ktoś nie dostał jeszcze linku do formularza?

    Dostałem na mail jedynie kupon, rozumiem że na link mam czekać do 8 kwietnia?

  • 45. Data: 2012-04-02 10:03:33
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Natomiast link do wniosku nie wygląda na spersonalizowany.

    Dokladnie:

    https://wnioski.raiffeisen.pl/konto_osobiste/?ukryj_
    typ_konta=true&typ_konta=Konto%20Comfort%20Direct&af
    fId=gruper

  • 46. Data: 2012-04-02 10:09:09
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Dziekuje wszystkim za rozwianie watpliwosci :).

    Calkiem przyjemna ta aplikacja mobilna
    - na razie mam demo ;)

  • 47. Data: 2012-04-02 15:58:05
    Od: matebe <m...@g...com>

    W dniu sobota, 31 marca 2012, 22:12:54 UTC+2 użytkownik Pan Sowa napisał:
> [...]
    > mobilnej Mobilny Bank (przelew lub założenie lokaty).
    >
    > Wobec tego czy wystarczy 2 razy wykonać przelew czy też muszę wykonać

    nie musisz zakładać lokaty, wystarczą przelewy w obrębie bankowości Raifaissena

  • 48. Data: 2012-04-02 19:32:37
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-02 10:09, Waldek pisze:
    > Calkiem przyjemna ta aplikacja mobilna
    > - na razie mam demo ;)

    Pełna wersja też niczego sobie.

    Swoją drogą spełniłem już warunki promocyjne. 2 x 1000 zł, a później dwa
    przelewy w aplikacji mobilnej. Teraz czekam na promocyjne 100 zł, a w
    kolejnym miesiącu powtórka :)

    Mr. Owl

  • 49. Data: 2012-04-02 20:26:04
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-04-02 10:09, Waldek pisze:

    > Użytkownik "Q" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Calkiem przyjemna ta aplikacja mobilna
    > - na razie mam demo ;)

    Przyjemna dla oka może i jest ale funkcjonalność beznadziejna, trzeba
    nosić przy sobie listę kodów jednorazowych żeby przelewy robić. Nie wiem
    jak oni wpadli na ten pomysł ;). Serwis transakcyjny przez www bardzo
    "ciężki", mało przejrzysty. Nie można ustawiać limitów na transakcje
    internetowe, nie można otrzymywać powiadomień sms/mail o
    przelewach/autoryzacjach kart. Konto miało być aktywne od razu po
    podpisaniu umowy (tak mi powiedzieli w oddziale) ale dalej w szczegółach
    jest 'blokada rachunku'. Dzwoniłem do nich i konto zostanie odblokowane
    przez specjalny zespół ds. rachunków, który znajduje się w Katowicach
    jak otrzymają moje dokumenty :D. Oferta KK beznadziejna, drogie i bez
    żadnych profitów. Konto lokacyjne 4% mocno poniżej średniej. To tak na
    gorąco to co się dowiedziałem, baboli pewnie jest dużo więcej. Jak
    szedłem do oddziału to przez chwilę pomyślałem że może nawet jest szansa
    żeby przejść do nich z aliora ale teraz wiem że to niemożliwe ;). Ale
    podziękuje ładnie za 200zł.

  • 50. Data: 2012-04-02 20:30:28
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-04-02 19:32, Pan Sowa pisze:

    > Pełna wersja też niczego sobie.
    >
    > Swoją drogą spełniłem już warunki promocyjne. 2 x 1000 zł, a później dwa
    > przelewy w aplikacji mobilnej. Teraz czekam na promocyjne 100 zł, a w
    > kolejnym miesiącu powtórka :)

    Dostałeś już od nich listę haseł jednorazowych do aplikacji mobilnej?