  • 61. Data: 2012-04-03 17:02:46
    Temat: Re: Raiffaisen 200 zł gratis
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.04.2012 07:09, Pan Sowa pisze:
    > Konto lokacyjne automatycznie uzupełnia się z ROR'em. Świetna sprawa
    > przynajmniej jako dla banku awaryjnego (moim zdaniem oczywiście). Bardzo
    > mi czegoś takiego brakowało w mBanku ( i w każdym innym banku ).

    W jaki sposob ustala sie to "konto glowne" i limity od jakich ma byc
    automatyczne przelewanie? Nie moge znalezc tego w bankowosci elektronicznej.

  • 62. Data: 2012-04-03 18:44:51
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-03 08:16, Waldek pisze:
    > Mozesz rozwinac to co powyzej ?

    Ustawiasz konto lokacyjne jako rachunek główny i ustawiasz limit na
    rachunku bieżącym na 1000 zł. O godzinie 21 każdego dnia jeżeli na
    rachunku bieżącym masz więcej niż 1000 zł to nadwyżka jest przelewana na
    konto lokacyjne, jeżeli masz mniej niż 1000 zł (np. z bankomatu pobrałeś
    300 zł) to z konta lokacyjnego przelewana jest na rachunek bieżący kwota
    w wysokości takiej aby uzupełnić stan rachunku do 1000 zł.

    Podobno limit można ustalać dowolny. Przelewy automatyczne są bezpłatne.
    W weekend to nie działa.

    Dla mnie super sprawa.

    > A haslo do logowania przechowujesz w telefonie ?

    Zawsze może mi ktoś wyrwać telefon jak jestem zalogowany do banku.

    pozdr.
    Mr. Owl

  • 63. Data: 2012-04-03 18:45:12
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-03 17:02, neoniusz pisze:
    > W jaki sposob ustala sie to "konto glowne" i limity od jakich ma byc
    > automatyczne przelewanie? Nie moge znalezc tego w bankowosci
    > elektronicznej.

    Telefonicznie albo w oddziale.

  • 64. Data: 2012-04-03 18:47:01
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-03 08:02, Kamil Jońca pisze:
    > Czy ich system transakcyjny to dalej jakieś guano we flashu?

    Jakieś kółeczka do ładowania są ale chyba nie jest to flash. Za to
    aplikacja do telefonu niczego sobie (w zasadzie może to być główny kanał
    dostępu jeżeli wcześniej ustawimy najważniejsze rzeczy online).

    Mr. Owl

  • 65. Data: 2012-04-03 18:52:24
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03.04.2012 18:47, Pan Sowa pisze:

    > Jakieś kółeczka do ładowania są ale chyba nie jest to flash. Za to
    > aplikacja do telefonu niczego sobie (w zasadzie może to być główny kanał
    > dostępu jeżeli wcześniej ustawimy najważniejsze rzeczy online).

    Zrobienie takiej aplikacji na telefony nie jest wcale takie drogie. Nie
    wiem czemu inne banki o to sie nie pokusily - ta ich aplikacja tez mi
    sie bardzo podoba.

  • 66. Data: 2012-04-03 18:55:21
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-03 18:52, neoniusz pisze:
    > Zrobienie takiej aplikacji na telefony nie jest wcale takie drogie. Nie
    > wiem czemu inne banki o to sie nie pokusily - ta ich aplikacja tez mi
    > sie bardzo podoba.

    Do tego naprawdę fajna opcja z tymi automatycznymi przelewami z konta
    lokacyjnego.

    Mr. Owl.

  • 67. Data: 2012-04-03 19:34:09
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-03-29 21:39, Pan Sowa pisze:
    > http://gruper.pl/x.php/1,17744/Cala-Polska-Raiffeise
    n-Bank-Polska-S.A.-200-zl-za-otwarcie-bezplatnego-ko
    nta-osobistego.html

    > Ktoś korzystał ?
    >
    > Zakupiłem (za darmo) ten kupon-grupor ale nie dostałem żadnego maila z
    > linkiem do wniosku o konto (podobno inaczej zakładać nie wolno). Ktoś
    > może to sprawdzał ?

    Ile czasu wam aktywowali to konto? Wczoraj podpisałem papiery w
    oddziale, a dzisiaj dalej w szczegółach rachunku mam

    Ograniczenia: blokada rachunku

    ;/. Dzwoniłem wczoraj wieczorem na infolinię i mówili że najpóźniej
    dzisiaj konto miało być aktywne i miałem dostać jakiegoś smsa
    powitalnego. Nic nie przyszło.

  • 68. Data: 2012-04-03 19:36:00
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-04-03 19:34, michalis pisze:
    > Ile czasu wam aktywowali to konto? Wczoraj podpisałem papiery w
    > oddziale, a dzisiaj dalej w szczegółach rachunku mam

    Od razu było aktywne.

    Mr. Owl

  • 69. Data: 2012-04-03 19:42:41
    Od: michalis <m...@p...com>

    W dniu 2012-04-03 19:36, Pan Sowa pisze:

    > Od razu było aktywne.

    Czyli jednak niekompetentna obsługa... W drugim wątku też ktoś narzekał.
    Ehhh... Trzeba było kurierem podpisać, teraz się będę bujał po oddziałach.

  • 70. Data: 2012-04-03 21:56:31
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Pan Sowa" <p...@g...ru> napisał w wiadomości

    > Podobno limit można ustalać dowolny. Przelewy automatyczne są bezpłatne.
    > W weekend to nie działa.
    >
    > Dla mnie super sprawa.

    Faktycznie moze byc przydatne aby nie trzymac duzo gotowki na 0%
    ja do tego celu mam inteligo - tam mam zawsze te 2kzl na debecie za 1zl /m-c
    w razie potrzeby jest "na waciki" -- w formie gotowkowej
    bo do bezgotowkowych to KK sluzy oczywiscie

    > Zawsze może mi ktoś wyrwać telefon jak jestem zalogowany do banku.

    Oj tam - musialbys miec strasznego pecha
    no i potencjalny bandit tez musialby byc kumaty ;)