  • 11. Data: 2012-04-16 09:21:14
    Temat: Re: Raiffaisen wisienkowy na Motorolę Defy plus
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    Użytkownik "pawlin" <p...@f...com> napisał w wiadomości
    news:4F8BC596.2090608@fromru.com...
    >W dniu 2012-04-14 14:35, Waldek pisze:
    >>

    > mi na nokii e52 udalo sie zrealizowac 2 przelewy za jednym razem
    > a pozniej z konta zony juz nie. zostaly dodany do przelewow planowanych i juz
    > nie wyszly

    W chujki leca i tyle ;P
    IMO jesli zalezy im na wizeruneku MARKI, to powinni wszystkim z grupera uznac
    premie
    bez wzgledu punkt dot. aplikacji mobilnej - skoro to nie dziala na wielu
    telefonach lub dziala losowo.

  • 12. Data: 2012-04-16 13:00:16
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 14 Kwi, 10:31, " " <a...@g...pl> wrote:

    > (..)
    > A może stworzylibyśmy listę modeli telefonów, na których mobilny bank
    > Raiffeisena DZIAŁA?

    Dziala na:

    Nokia 5310
    Nokia N8
    Samsung Avila GPS
    Samsung Galaxy Gio

    --
    pozdr.
    ls

  • 13. Data: 2012-04-16 14:19:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jmgha2$c1f$...@n...news.atman.pl

> [...]
    premie
    > bez wzgledu punkt dot. aplikacji mobilnej - skoro to nie dziala na wielu telefonach

    I do tego przeprosić za utrudnianie życia. Ja nawet (jak na
    razie)nie mogę tam wlać -- jak więc cokolwiek stamtąd wylać?
    I Salomon tego nie czynił...

    Na razie i Gruper ma przechlapane, i Rajfi ma przechlapane.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-04-16 14:23:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" c...@s...goog
    legroups.com

    : Dziala na:

    : Nokia 5310
    : Nokia N8
    : Samsung Avila GPS
    : Samsung Galaxy Gio

    Czyli jednak na Galaxym chodzi? Ale ponoć Galaxych jest całe mrowie.
    Ktoś pisał, że na Galaxym nie chodzi wiadoma aplikacja.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-04-16 15:28:02
    Od: " " <m...@g...pl>

    Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane. Infolinia nie widzi w ogóle
    zaplanowanych. Ponadto w związku z olbrzymim zainteresowaniem promocją z
    grupera są przestoje w produkcji kart debetowych i trzeba cierpliwie czekać.
    Jak nie wejdzie przelew to trzeba składać reklamacje. Ale jak nie wejdzie
    dzisiaj przelew to jutro się chyba pożegnamy. Wisienki wisienkami ale ...

  • 16. Data: 2012-04-16 16:56:31
    Od: " " <m...@g...pl>

    <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > dzisiaj przelew to jutro się chyba pożegnamy. Wisienki wisienkami ale ...

    Samsung C5212 mimo, że jest na liście obsługiwanych urządzeń wywala błąd. Nie
    wiem czy wisienki warte są stresów.

  • 17. Data: 2012-04-16 17:16:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...pl> jmhbuv$cmc$...@i...gazeta.pl

    > Samsung C5212 mimo, że jest na liście obsługiwanych urządzeń wywala błąd. Nie
    > wiem czy wisienki warte są stresów.

    Proponuję spokojne dręczenie problemu -- cierpliwość to cnota.

    -=-

    Czy do lania via fon potrzebne są zdrapki?
    Dziś otrzymałem, choć nie prosiłem o nie.

    Nie widzę podziału odbiorców na zaufanych i niezaufanych.
    Czy lanie via fon na zdefiniowanych nie wymaga drapania?
    [się po [strusich] jajach]

    Rajfi zajmuje czas, który można by było przeznaczyć na BPH?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-04-16 18:10:53
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Na C3-00 aplikacja wali przelewy w zaplanowane.

    Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

    >Ponadto w związku z olbrzymim zainteresowaniem promocją z
    >grupera są przestoje w produkcji kart debetowych i trzeba cierpliwie
    >czekać.

    Tyle potrzeba to na co oni czekają?

  • 19. Data: 2012-04-16 18:30:24
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "mx" <@m...@o...pl@> napisał w wiadomości

    > Ja liczę, że C6-00 da radę, próbował ktoś?

    Ktos tu podawale ze ~1600 z groszami
    to jest to "ogromne zainteresowanie" ;)

    > Tyle potrzeba to na co oni czekają?
    A gdzie ci tak spieszno .....
    § 6 pkt 3 - odnosnie umowy o KD spelniony ?

  • 20. Data: 2012-04-16 19:23:28

    Samsung Galaxy S II poległ, nie dla mnie wisienki. Niestety ale podziękuje
    jutro w oddziale. Ktoś powie że za łatwo się poddałem. Ale gdy zostało złożenie
    reklamacji to dziękuje postoję. 7 dni rachunek bankowy - mój rekord.