  • 31. Data: 2012-05-03 14:45:13
    Temat: Re: [Raiffeisen] "2 kolejne miesiace kalendarzowe", czyli ..?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 03 May 2012 14:19:19 +0200, witrak() napisał(a):

    > No, żesz Ty

    Alergię mam... Tę partykułę pisze się "żeż".

    > Trzeba trzymać we wszystkich bankach, gdzie konta są dobre

    Dobre Konto mam i zostawiam :)

    > lub przynajmniej jeść nie wołają...

    Eee, takie to już dawno wycięte w pień :) Zostały te owocujące, a w
    getinopodobnych po wyżarciu wiśni trzeba trochę jednak drzewko
    popielęgnować.

    > Ja nawet w mbąku jeszcze
    > trzymam (oczywiście konto - nie pieniądze...).

    Zrozumiałe, przecież banki nie są od trzymania w nich pieniędzy.

    AK

  • 32. Data: 2012-05-03 17:15:14
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> wrote on 2012-05-03_14:45

    > Alergię mam... Tę partykułę pisze się "żeż".

    Ejtamejtam... To jest stara pisownia - uzus się liczy, uzus - to
    tylko kwestia czasu jak dopuszczą obie formy :-) a może nawet jedną?

    Tak jak z blog, dop. bloga a nie blogu (od czego mnie do niedawna
    k...ca brała).

    ;-)

    > Eee, takie to już dawno wycięte w pień :) Zostały te owocujące, a w
    > getinopodobnych po wyżarciu wiśni trzeba trochę jednak drzewko
    > popielęgnować.

    No tak, dlatego mnie jakoś te wiśnie nie smakują :-)

    > Zrozumiałe, przecież banki nie są od trzymania w nich pieniędzy.

    Pisałem o mbąku :-P

    witrak()

  • 33. Data: 2012-05-03 19:04:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 03 May 2012 14:15:22 +0200, witrak() napisał(a):

    > Na pewno *jeszcze* nie ;-)
    > Część z nich jest po prostu nie do ruszenia (dwie debetowe do kont
    > firmowych), jedna do Makro, jedna (KIS) jako "uniwersalna darmowa karta
    > bankomatowa", jedna Citi Visa - do płatności internetowych, jedna Citi
    > Master - do płatności zbliżeniowych, no i Półbank Era -
    > do reszty i na zagranicę. (Do tego kilka kart nie-płatniczych: DO,
    > prawko, karta biblioteczna, karta do Makro na drugą firmę, karta stałego
    > klienta Sixta, Karta PZU OM...)
    >
    > Wszystko ponad to - to już przegięcie, ale staram się ograniczać :)

    Ja jak mam dwie karty zabrać to już mi ciężko i kombinuje a Ty widzę to
    masz prawie dwie półki z biblioteki Jagielońskiej ;)

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2012-05-03 19:11:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" jnqrek$d1j$...@i...gazeta.pl

    > To już BTE im nie wystarczy? Nie długo każą się zobowiązać do nadpłacania karty na
    100% limitu, żeby się zabezpieczyć... KK
    > spłacam w GP ale są granice przyzwoitości w zabezpieczaniu swoich
    > interesów przez bank.

    Doświadczenie uczy, że ci, którzy najmocniej zabezpieczają się, są nieuczciwi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 35. Data: 2012-05-04 06:28:34
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 03 May 2012 17:15:14 +0200, witrak() napisał(a):

    > Ejtamejtam... To jest stara pisownia - uzus się liczy, uzus - to
    > tylko kwestia czasu jak dopuszczą obie formy :-) a może nawet jedną?

    W poważaniu mam takie uzusy, kilka dni temu uzusem tłumaczył się jeden
    geniusz twierdzący, że w powiedzeniu "mieć coś na tapecie" chodzi o to cuś
    na ścianie i zrobił z tego "bierzemy coś na tapetę" :)

    > Tak jak z blog, dop. bloga a nie blogu (od czego mnie do niedawna
    > k...ca brała).

    Mnie tam bierze w dalszym ciągu, chyba mało odporny jestem.

    > No tak, dlatego mnie jakoś te wiśnie nie smakują :-)

    Ja tam nie widzę problemu, ale chętnie skróciłbym comiesięczny łańcuszek
    "tu taki przelew, tu taki, tu taki, tu kartą tyle, tu kartą tyle, dobra,
    miesiąc spokoju" :) Czarnecki bogaty jest, drugi iPad by się przydał.

    > Pisałem o mbąku :-P

    Ekstrapolowałem.

    AK

  • 36. Data: 2012-05-04 21:04:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jnr747$u76$...@n...news.atman.pl

    > No rachunek sam w sobie nie jest zły i można go sobie zostawić
    > np. do kont walutowych i ewentualnych zakupów na cinkciarz.

    O ile będzie poprawnie chodził.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2012-05-05 00:49:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" jnohkb$7j9$...@n...news.atman.pl

    > Jedno co jest chyba pewne to że nie pobrali opłaty za nieaktywowaną kartę
    > debetową - oczywiście jak najbardziej logiczne, no ale różnie to czasami
    > bywa.

    Mnie nie pobrali, choć aktywowałem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2012-05-05 13:27:11
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    xbartx <b...@h...net> wrote on 2012-05-03_19:04

    > Ja jak mam dwie karty zabrać to już mi ciężko i kombinuje a Ty widzę to
    > masz prawie dwie półki z biblioteki Jagielońskiej ;)

    No dobra, trochę podkoloryzowałem :-)
    Sixta nie noszę bo w kraju nie wynajmuję samochodów :-)
    A zamiast nosić PZU OM wpisałem dane do komórki ;-)

    Pozdr.

    witrak()

  • 39. Data: 2012-05-05 14:38:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 05 May 2012 13:27:11 +0200, witrak() napisał(a):

    > No dobra, trochę podkoloryzowałem :-)
    > Sixta nie noszę bo w kraju nie wynajmuję samochodów :-)
    > A zamiast nosić PZU OM wpisałem dane do komórki ;-)

    Tak czy siak zostaje sporo tego plastiku. Ja uważam jak mogę, żeby nie
    zostać niewolnikiem tegoż właśnie plastiku.

    --
    xbartx

  • 40. Data: 2012-05-07 15:40:53
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Jedno co jest chyba pewne to że nie pobrali opłaty za nieaktywowaną kartę
    > debetową - oczywiście jak najbardziej logiczne, no ale różnie to czasami
    > bywa.

    Jej "aktywnosc" czy "nieaktywnosc" raczej nie rzutuje:
    "Bank nie pobiera opłaty za miesiąc w którym nastąpiło wydanie karty."

    Z pania w okienku nie poruszylem tej kwestii,
    ale juz 2 razy dzwonilem na infolinie rajfajzena
    i za kazdym razem pytalem czy pobieraja oplaty
    rowniez za nieaktywowane karty.
    Zawsze odpowiadali bez zajakniecia: "tak",
    czyli zdanie:
    "Opłata miesięczna za korzystanie z karty"
    dot. kart aktywowanych i nie.

    Przypominam, ze oplata za karte wyniesie:
    "0 PLN jeśli suma zaksięgowanych transakcji bezgotówkowych
    kartą debetową wynosi min. 250 PLN"