  • 11. Data: 2006-01-03 23:39:34
    Temat: Re: Raiffeisen Bank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Piotr Gralak napisał(a):

    > ale liczą odsetki, zdaje mi się?

    Oczywiście i to od razu, ale przy takim oprocentowaniu to można przeboleć

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 12. Data: 2006-01-03 23:44:32
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Jan 2006 00:37:16 +0100,
    osoba podpisana: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>
    napisała:
    > Ostatnio (tj między 27 grudnia a 2 stycznia) przysłali mi informację o
    [...]
    > na 5 grudnia właśnie, a ja niby miałem uwierzyć, że tak długo było
    > dostarczane. Żałosne dosyć.
    O, właśnie.
    KJ

    Wiesz, tryb tekstowy w Linuksie ma się tak do DOSu
    jak F-117A do paralotni. (c) Dawid Kuroczko

  • 13. Data: 2006-01-04 11:13:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    yayco napisał(a):

    > Jakiś czas temu zmieniono zasady ubezpieczania karty wprowadzając w
    > miejsce skromnej opłaty kwotowej opłatę liczoną procentowo od obrotów na
    > karcie. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć, żebym się o tym dowiedział z
    > korespondencji z bankiem.

    A to ubezpieczenie to jest obligatoryjne ? Nie da sie tego wylaczyc ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2006-01-04 11:26:28
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-04 12:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Mithos, gdy pisał(a):

    > A to ubezpieczenie to jest obligatoryjne ? Nie da sie tego wylaczyc ?

    Da się, jak najbardziej.
    Nie pamiętam jedynie, dlaczego nie załatwiałem tego przez telefon, a w
    placówce RB. Coś mi się widzi, że przez telefon były problemy jakieś...

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****