  • 1. Data: 2009-10-04 17:13:37
    Temat: Raiffeisen - Class&Club
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    http://www.classandclub.pl/

    Ktoś posiada ten wynalazek ? Czy ja dobrze widzę, że to jest karta bez
    chipa?

    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=4517&_Juz_7_tys._
    osob_posiada_karte_kredytow%B1_Class&Club

    Podobno posiada jakieś fajne ubezpieczenia itp.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-10-04 21:53:29
    Temat: Re: Raiffeisen - Class&Club
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Mithos <f...@a...pl> had the courage to write:
> [...]
    osob_posiada_karte_kre
    > dytow%B1_Class&Club
    >
    > Podobno posiada jakieś fajne ubezpieczenia itp.

    No tak, ale za 250 rocznie?

    k.

  • 3. Data: 2009-10-05 06:23:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 04 Oct 2009 19:13:37 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    id=4517&_Juz_7_tys._osob_posiada_karte_kredytow%B1_C
    lass&Club

    > Podobno posiada jakieś fajne ubezpieczenia itp.

    Było już na grupie i zostało nieźle obśmiane w tego co pamiętam ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-10-08 10:33:44
    Od: Adam Slodowy <m...@g...com>

    On 5 Paź, 08:23, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > id=4517&_Juz_7_tys._osob_posiada_karte_kredytow%B1_C
    lass&Club

    > Było już na grupie i zostało nieźle obśmiane w tego co pamiętam ;)
    >
    > --

    Obesmiane, nie obesmiane, ale 7 tys kart w ciagu niespelna 2,5 msc to
    troche jest. Poza tym 200 wnioskow dziennie piechota nie chodzi.
    Ludzie chyba maja za duzo kasy.

    Miki

  • 5. Data: 2009-10-08 10:59:09
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    Adam Slodowy wrote:

    > Obesmiane, nie obesmiane, ale 7 tys kart w ciagu niespelna 2,5 msc to
    > troche jest. Poza tym 200 wnioskow dziennie piechota nie chodzi.
    > Ludzie chyba maja za duzo kasy.

    Bylo...
    W wiekszosci to wymiany innych (starszych kart) na tą, pod promocja -
    pierwszy rok tej karty za darmo.
    Wiec co to za 7 tys kart, skoro to stare karty.

    Przelewamy z prawej na lewa i mozemy sie reklamowac jacy to zdolni
    jestesmy...

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-10-08 19:39:11
    Od: Adam Slodowy <m...@g...com>

    On 8 Paź, 12:59, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

> [...]
    > pierwszy rok tej karty za darmo.
    > Wiec co to za 7 tys kart, skoro to stare karty.

    No i tutaj musze kolege rozczarowac. W regulaminie jest wyraznie
    napisane, iz w przypadku wymiany starej na nowa, zwolnienie z oplat
    nie przysluguje. Sam mam karte w Rajfim, zastanawialem sie nad wymiana
    i wlasnie ten punkt mnie zniechecil.
    Mysle, ze bardziej wyslaja karty nieaktywne do potencjalnych lecz
    obecnych klientow korzystajacych z kart kredytowych, ofeujac im
    odstepstwo od w/w zapisu w regulaminie. Wtedy jestem sie w stanie
    zgodzic ze gro osob sie na to zalapie. Nie wiem jaka maja strategie
    marketingowa, moze rozsylaja rowniez nieaktywne karty na chybil trafil
    do tych co do tej pory z KK Rajfiego nie korzystali, a sa klientami.
    Wtedy ow 7 tysiakow jest jak najbardziej mozliwe. Zastanawia tylko 200
    nowych wnioskow dziennie.

    Miki

  • 7. Data: 2009-10-19 08:04:43
    Od: AlekO <e...@g...pl>

    Adam Slodowy wrote:

> [...]
    > napisane, iz w przypadku wymiany starej na nowa, zwolnienie z oplat
    > nie przysluguje. Sam mam karte w Rajfim, zastanawialem sie nad wymiana

    Ja dostałem papierowy list z propozycją wymiany i "specjalną" ofertą:
    - w pierwszym roku za free
    - dużo niższą, niż cennikowa, opłatą w kolejnych latach... niższą niż do
    tej pory płaciłem za MasterCard Dookoła Świata...

    więc wybór był prosty :-) Pewnie było więcej takich specjalnych ofert...

    Pozdrawiam. Alek.