  • 1. Data: 2006-04-07 17:59:49
    Temat: Raiffeisen KK - przelew z karty
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Witam
    Czy przelew z KK w Raiffeisen Bank jest tak samo traktowany jak w Getin
    jako operacja bezgotówkowa z zachowaniem okresu GP??
    I jak taka operacja wygląda?? W Getin trzeba się udać osobiście do
    oddziału. A jak to wygląda w Raiffeisen?? Może można to zrobić on-line??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2006-04-07 18:59:35
    Temat: Re: Raiffeisen KK - przelew z karty
    Od: rooster <g...@W...gazeta.pl>

    sandokan napisał(a):
> [...]
    > I jak taka operacja wygląda?? W Getin trzeba się udać osobiście do
    > oddziału. A jak to wygląda w Raiffeisen?? Może można to zrobić on-line??

    Z całą pewnością nie online.
    A w oddziela nie wiem.
    Pozdro

  • 3. Data: 2006-04-07 19:41:50
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 07 Apr 2006 19:59:49 +0200, sandokan napisał(a):
> [...]
    > I jak taka operacja wygląda?? W Getin trzeba się udać osobiście do
    > oddziału. A jak to wygląda w Raiffeisen?? Może można to zrobić on-line??

    Wszystko zależy od karty. Np. jeśli masz raiffeisen-amplico, to przelewy
    z karty są traktowane jako transakcje bezgotówkowe. Przelewy można wykonywać
    telefonicznie, ale ostatnio konsultant poinformował mnie że teraz można
    przelewać również za pośrednictwem kanału internetowego. Przysłali mi
    właśnie listę haseł jednorazowych, tyle że nie miałem okazji jej aktywować
    celem przetestowania funkcjonalności.

    Przy zwykłych kartach raiffeisen nie licz na traktowanie przelewów jako
    bezgotówkowe - przynajmniej tak jest to przedstawione w TOiP.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 4. Data: 2006-04-07 20:26:53
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    sandokan napisał(a):

    > Witam
    > Czy przelew z KK w Raiffeisen Bank jest tak samo traktowany jak w Getin
    > jako operacja bezgotówkowa z zachowaniem okresu GP??

    Nie. Jako gotówkowa

    > I jak taka operacja wygląda??

    Normalnie. Do 22 zlecasz przelew za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
    potwierdzasz kodem jednorazowym z karty kodów (jeśli nie masz to możesz
    zamówić przez system transakcyjny) i tyle

    > W Getin trzeba się udać osobiście do
    > oddziału. A jak to wygląda w Raiffeisen?? Może można to zrobić on-line??

    Można

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2006-04-08 13:08:06
    Od: sandokan <l...@w...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > przelewać również za pośrednictwem kanału internetowego. Przysłali mi
    > właśnie listę haseł jednorazowych, tyle że nie miałem okazji jej aktywować

    szkoda, że nie ma takiej możliwości w getin, zawsze co miech muszę się
    tam fatygować

    > Przy zwykłych kartach raiffeisen nie licz na traktowanie przelewów jako
    > bezgotówkowe - przynajmniej tak jest to przedstawione w TOiP.

    dzięki za info,
    w takim razie zostaniemy przy KK w getin i ich przelewach z KK

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 6. Data: 2006-04-08 18:03:04
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Przy zwykłych kartach raiffeisen nie licz na traktowanie przelewów jako
    > bezgotówkowe - przynajmniej tak jest to przedstawione w TOiP.

    Jak to?

    Przelew z KK MasterCard został potraktowany jako operacja bezgotówkowa.
    Było to w lutym i mam na to papiery ;-)

    Hm, właśnie zauważyłem, że zmienili TOiP. 1.03.2006. Dodali punkt o
    traktowaniu przelewów jako operacje gotówkowe :(

    Marek

  • 7. Data: 2006-04-11 19:23:40
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 08 Apr 2006 20:03:04 +0200, MarekM napisał(a):
    > Jak to?
    > Hm, właśnie zauważyłem, że zmienili TOiP. 1.03.2006. Dodali punkt o
    > traktowaniu przelewów jako operacje gotówkowe :(

    Ano właśnie - i pozostał jedynie przypisek że nie dotyczy to kk amplico.

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2006-04-11 20:05:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 7 Apr 2006 22:26:53 +0200, Markus Sprungk napisał(a):

    > Normalnie. Do 22 zlecasz przelew za pośrednictwem serwisu transakcyjnego,
    > potwierdzasz kodem jednorazowym z karty kodów (jeśli nie masz to możesz
    > zamówić przez system transakcyjny) i tyle

    Heh, a ja mam tylko KK i nie mogę nic zrobić, mimo że dostałem kartę kodów
    jednorazowych... Pewnie by to zadziałało gdybym miał też konto osobiste -
    ale nie mam :)

    Pozdrawiam,

  • 9. Data: 2006-04-11 20:18:34
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"

> [...]
    > kodów
    > jednorazowych... Pewnie by to zadziałało gdybym miał też konto

    Ciekawostka - karta kodow nie zawsze w RB jest potrzebna
    Jak sie ma konto lokacyjne to wystarczy kliknac na splate KK
    i juz sie karta sama splaca. A karty kodow nigdy nie mialem
    Lokacyjnego juz tez nie - zepsuli go
    *** blad ***

  • 10. Data: 2006-04-11 21:22:28
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Heh, a ja mam tylko KK i nie mogę nic zrobić, mimo że dostałem kartę kodów
    > jednorazowych... Pewnie by to zadziałało gdybym miał też konto osobiste -
    > ale nie mam :)

    Ja też nie mam a przelewy sporządzam jak ta lala

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098