  • 1. Data: 2006-01-12 23:23:33
    Temat: [Raiffeisen] Pozytywnie
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Witam,

    Post z gatunku "nie boj, nie boj wylacza Ci" :-)

    Po wielkiej wtopie, jaka bylo przyslanie nowych tabeli oplat i prowizji z
    poltoramiesiecznym opoznieniem, kilka spraw sie udalo:
    1) zlozylem rezygnacje z papierowych wyciagow do starego konta lokacyjnego
    (nota bene z tabeli wynika, ze jeden przelew miesiecznie ze starego konta
    lokacyjnego na dowolne konto bedzie dalej bezplatny) - i wyciag nie
    przyszedl i oplaty za wyciag nie pobrali;
    2) zlozylem dyzpozycje zmiany tapety dla wznowionej karty NatGeo z zebry na
    niedziwiedzia - i przyszedl niedziwiedz (aktywowalem przez net, zobaczymy
    czy sie uda :-));
    3) zapisalem sie na konkurs "Kalendarz NatGeo za transakcje na 500 zl" i
    wlasnie przyszedl poczta kalendarz.

    Jeszcze gdyby konto lokacyjne zamkneli po 6 miesiacach utrzymywania sie
    salda 0 zl...

    Pozdrawiam przedweekendowo, Grzegorz

    --
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2006-01-13 06:49:09
    Temat: Re: [Raiffeisen] Pozytywnie
    Od: Azazel <a...@p...fm>

    Beniowa napisał(a):

> [...]
    > lokacyjnego na dowolne konto bedzie dalej bezplatny) - i wyciag nie
    > przyszedl i oplaty za wyciag nie pobrali;

    zaraz zaraz. sugerujesz że teraz wyciągi do konta lokacyjnego (tego
    starego) są płatne?
    A.

  • 3. Data: 2006-01-13 08:17:33
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > 3) zapisalem sie na konkurs "Kalendarz NatGeo za transakcje na 500 zl" i
    > wlasnie przyszedl poczta kalendarz.

    Wczoraj wylądował w mojej skrzynce.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 4. Data: 2006-01-13 08:26:25
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public> napisał w
    wiadomości news:dq6p0i$lub$3@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > konta
    > lokacyjnego na dowolne konto bedzie dalej bezplatny) - i wyciag nie
    > przyszedl i oplaty za wyciag nie pobrali;

    A istnieje taka (niezerowa) oplata ?

    marekz

  • 5. Data: 2006-01-14 18:30:53
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Fri, 13 Jan 2006 07:49:09 +0100, Azazel <a...@p...fm> wrote:

    >zaraz zaraz. sugerujesz że teraz wyciągi do konta lokacyjnego (tego
    >starego) są płatne?

    Ogólnie w tym rajfajzenie panuje niezły burdel i chyba sami nie wiedzą
    o co im chodzi. Oto fakty:

    Pod koniec października jak co miesiąc dostaję jeden list z wyciągiem
    z karty kredytowej (generacja 18.X) oraz konta lokacyjnego (generacja
    19.X). Wszystko w normie.

    7 listopada wchodzi w życie nowy regulamin konta lokacyjnego i tabela
    opłat. Bank nie informuje klientów o tych zmianach, niezgodnie z
    dotychczas obowiązującym regulaminem. Regulamin i tabela zawiera
    JEDNOZNACZNY zapis, że wyciągi papierowe dla klientów korzystających z
    internetu są płatne w wysokości 5 zł. Niewiadomą pozostaje fakt, czy
    domyślnie wyciągi te zostały wyłączone.

    Pod koniec listopada dostaję list, w którym jest tylko wyciąg z karty
    kredytowej. Wciąż brak informacji o zmianie regulaminu i TOIP dla
    konta lokacyjnego. Brak wyciągu dla konta lokacyjnego rozumiem jako
    domyślne wyłączenie generacji wyciągów papierowych dla korzystających
    z netu.

    Pod koniec grudnia dostaję dwa listy:
    - wyciąg z karty kredytowej wraz z regulaminem i toip, które zmieniły
    się 5 grudnia
    - wyciąg z konta lokacyjnego wraz z regulaminem i toip, które zmieniły
    się 7 listopada (tylko wyciąg bieżący, nie ma wyciągu zaległego, który
    nie przyszedł w poprzednim miesiącu). Rozumiem, że domyślne wyłączenie
    generacji wyciągów przestało obowiązywać :)))

    Żadna prowizja za wyciąg nie została dotychczas pobrana.

    Dziś spróbowałem wyjaśnić to wszystko w infolinii, i spytać czy
    wyciągi papierowe mam włączone czy nie, i czy będę za to płacić czy
    nie. Konsultant stanowczo twierdził, że jeden wyciąg papierowy
    pozostaje bezpłatny, mimo korzystania z netu. Na moje pytanie jak
    wobec tego wytłumaczyć zapis w regulaminie i TOIP, przeczytał go, i
    usiłował mi wmówić, że znaczy on co innego niż jest napisane (a jest
    napisane naprawdę jasno i wprost).
    Poprosiłem o przełączenie do kierownika zmiany, który potwierdził, że
    wyciągi papierowe pozostają bezpłatne, nie umiał jednak wyjaśnić,
    dlaczego regulamin i toip stanowią inaczej. W ramach reklamacji
    poprosiłem o bezpłatne wysłanie brakującego wyciągu z listopada.
    Zapisałem datę, godzinę i nazwisko kierownika.

    O ile zatem infolinia nie dezinformuje, to sytuacja jest taka, że bank
    postanowił działać niezgodnie z własnym regulaminem i toip, lecz na
    korzyść klientów.
    Od poważnego banku oczekiwałbym jednak innego zachowania, w
    szczególności nie dopuszczanie do takiego burdelu.

    PG

  • 6. Data: 2006-01-14 23:50:18
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ogólnie w tym rajfajzenie panuje niezły burdel i chyba sami nie wiedzą
    > o co im chodzi. Oto fakty:

    [ciach]

    Z nowej TOiP wynika wprost, ze dla osob, ktore maja aktywny dostep
    internetowy oplata za wyslanie wyciagu wynosi 5 zl. Z regulaminu zas - ze
    wyciag nie jest generowany (i oplata nie jest pobierana) jezeli saldo na
    rachunku jest nizsze niz wysokosc oplaty za wyciag. Jestem dziwnie spokojny,
    ze nie po to wprowadzili te oplate, zeby potem "prokliencko" jej nie
    pobierac. Ja zlecenie wstrzymania wysylania wyciagow zlozylem w oddziale w
    warszawskim Wola Parku i tam Rajwajzen-Pan dopiero ode mnie dowiedzial sie,
    ze maja nowa TOiP, a pytanie, czy przypadkiem nie wylaczyl mi takze wycoagow
    do KK spowodowalo maly poploch. Na szczescie Rajwajzen-Pani na sasiednim
    stanowisku stanowczo (i chyba prawdziwie) stwierdzila, ze wyciagi do KK
    przychodza zawsze (faktycznie w tym miesciacu przyszedl wyciag do KK, a do
    lokacyjnego - nie). Aha - w historii konta lokacyjnego za listopad (a zatem
    przed zlozeniem dyspozycji wstrzymania wysylania wyciagow) mam adnotacje -
    oplata za wyciag: 0,00 zl.

    Pozdrawiam z refleksem modemowca, Grzegorz

  • 7. Data: 2006-01-15 06:52:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak"
    > O ile zatem infolinia nie dezinformuje, to sytuacja jest taka, że
    > bank
    > postanowił działać niezgodnie z własnym regulaminem i toip, lecz na
    > korzyść klientów.

    tez zauwazylem, ze nie biorą na razie oplat za lokacyjne,
    ale nie skladam z tego powodu reklamacji.
    Podjalem decyzje o likwidacji lokacyjnego z koncem marca
    - nie bede sie od kwietnia denerwowal nowymi regulaminami :-)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2006-01-15 12:23:33
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2006 09:17:33 +0100, "Grzegorz Niedzwiecki"
    <n...@a...sggw.waw.pl> wklepał(-a):

    >Wczoraj wylądował w mojej skrzynce.

    No to ładny bałagan mają, on zapłacił, a tobie kalendarz przysłali. ;)

  • 9. Data: 2006-01-15 15:53:00
    Od: Piotr Gralak <g...@p...onet.pl>

    > tez zauwazylem, ze nie biorą na razie oplat za lokacyjne,
    > ale nie skladam z tego powodu reklamacji.
    > Podjalem decyzje o likwidacji lokacyjnego z koncem marca
    > - nie bede sie od kwietnia denerwowal nowymi regulaminami :-)

    Fakt - jeden przelew w miesiacu za darmo, a potem jak sie zapomnisz
    2,99. Tez mi sie nie chce zawsze pamietac czy juz robilem przelew. A
    2,99 im nie zaplace :)
    (a propos 2.99: cholerne marketingowo-supermarketowe sztuczki bleeeeee).

    PG

  • 10. Data: 2006-01-15 20:12:53
    Od: Azazel <j...@g...w.pl>

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

    )
    > (a propos 2.99: cholerne marketingowo-supermarketowe sztuczki bleeeeee).
    >
    > PG

    otusz otusz