eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - archaizm
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 26

  • 11. Data: 2007-06-06 21:45:51
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    news:f4798i$1ff$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Ale pozniej mozesz od banku domagac sie zwrotu pieniedzy jesli podpis
    > dokonany w sklepie, bedzie inny od wzoru.
    >

    Hehe... mam nadzieje, ze nie sprzedal Ci tego tak doradca ;). Oczywiscie, ze
    mozesz, ale bank powie, ze podpis na slipie mozna porownac tylko z podpisem
    na karcie. Jesli masz karte, to bedziesz mogl wykazac, ze podpisy sie roznia
    i do tego w ogole ten wzor podpisu nie bedzie konieczny. Jesli karta Ci
    zaginela... sam sobie odpowiedz ;).

    MK


  • 12. Data: 2007-06-06 21:49:30
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > To tym bardziej bezsensowne jest zadanie takich danych.

    Podaj cokolwiek.

    > Mi wyraznie powiedziano, ze oryginal, a ze zrobily to 2 osoby to nie mam
    > powodu zeby nie wierzyc.

    Ja aktualnie wyrabiam tam druga karte i nigdy oryginalow nie dalem. A
    jedna karte juz ma.


    > Czego nie rozumiesz? podpisujesz oswiadczenie, ze zapoznales sie z
    > regulaminem i otrzymales druk odstapienia od umowy. Nie czepiam sie
    > tego, ze regulaminu nie otrzymujesz, bo taka praktyka jest chyba we
    > wszystkich bankach, ale podpisywanie, ze otrzymalo sie druk odstapienia
    > od umowy to juz lekka przesada. Nie rozumiem dlaczego klient faktycznie
    > go nie dostaje, a jest dolaczony do wniosku. Zobaczymy czy przyjdzie
    > wraz z karta. Na usprawiedliwienie mozna dodac, ze jest on dostepny na
    > stronach internetowych banku, ale skoro nie jest przekazywany klientowi
    > to nalezaloby zmienic tresc oswiadczenia na "zostalem poinformowany o
    > mozliwosc odstapienia od umowy" lub podobnego. Jesli mowi sie klientowi
    > zeby podpisal cos co nie jest zgodne z prawda to raczej nie zwieksza
    > wiarygodnosci instytucji zaufania publicznego...

    Ja regulamin dostalem. A druku odstapinia nie dostalem ale nie musilem
    tz nic podpisywac, ze takie cos otrzymalem.

    > Ale regulamin czytales?
    > §8 4st 6
    > Użytkownik Karty dodatkowej składa na Wniosku/Formularzu,
    > stanowiącym załącznik do Umowy Karty, wzór podpisu. Brak podpisu
    > Użytkownika Karty dodatkowej skutkuje odmową wydania Karty dodatkowej.

    Karty dodatkowe mnie nie interesuja. Nie znam wiec tej tematyki.


    > Sa pewne zgody konieczne to przeprocesowania wniosku (bank wcale nie
    > musi pytac o zgode na sprawdzenie w BIKu, bo samo podpisanie wniosku
    > daje takie prawo bankowi), ale sa i takie, ktore nie sa konieczne i
    > skoro ustalono telefonicznie, ze ktos nie chce korzystac z ubezpieczenia
    > to powinno byc to zaznaczone, jesli nie jest, to wzbudza moja
    > podejrzliwosc, ale w koncu to bank decyduje o tym jaki chce miec
    > wizerunek...

    Prawde mowiac to nie pamietam jak to bylo, wiec nie bede sie upieral.
    Natomiast ostatnio przeraialem otzymanie VISA Gold w Millenium i to co
    podalem telefonicznie bylo zgodne z tym co dostalem od kuriera.


    > Juz pisalem, ale powtorze jeszcze raz. Nie oceniam kompetencji doradcow.
    > moja ocena dotyczy procesu zwiazanego z wydaniem karty. Wiedzy doradcow
    > nie sprawdzalem, bo wiem juz jak dzialaja karty, a przed zlozeniem
    > wniosku zapoznalem sie z oferta.

    W moim przypadku proces wydania karty byl taki jak byc powinien. Nie mam
    zadych zastrzezen.

    Co prawda jak bylem kiedys tam w oddziale to spotkalem sie z wybitna
    niekompetencja jednej z pracownic (oddzial kolo Kruczej, Wawa) ale takie
    cos moze sie trafic wszedzie i przyzwyczailem sie do tego.


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 13. Data: 2007-06-06 21:50:04
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: yayco <y...@n...pl>

    MK pisze:

    >>> 3. klient podpisuje wniosek, ktory jest jednoczesnie umowa, ale tylko
    >>> w jednym egzemplarzu. Co smieszne podpisuje sie, ze otrzymalo sie
    >>> formularz odstapienia od umowy. Oczywiscie otrzymalo sie go, ale
    >>> tylko do potrzymania, bo zostaje w banku razem z wnioskiem.
    >>
    >> ?
    >>
    >
    > Czego nie rozumiesz? podpisujesz oswiadczenie, ze zapoznales sie z
    > regulaminem i otrzymales druk odstapienia od umowy. Nie czepiam sie
    > tego, ze regulaminu nie otrzymujesz, bo taka praktyka jest chyba we
    > wszystkich bankach, ale podpisywanie, ze otrzymalo sie druk odstapienia
    > od umowy to juz lekka przesada. Nie rozumiem dlaczego klient faktycznie
    > go nie dostaje, a jest dolaczony do wniosku. Zobaczymy czy przyjdzie
    > wraz z karta. Na usprawiedliwienie mozna dodac, ze jest on dostepny na
    > stronach internetowych banku, ale skoro nie jest przekazywany klientowi
    > to nalezaloby zmienic tresc oswiadczenia na "zostalem poinformowany o
    > mozliwosc odstapienia od umowy" lub podobnego. Jesli mowi sie klientowi
    > zeby podpisal cos co nie jest zgodne z prawda to raczej nie zwieksza
    > wiarygodnosci instytucji zaufania publicznego...
    >

    Ja dostałem zarówno regulamin jak i formularz odstąpienia od umowy. Może
    ostatnio zaczęli przyoszczędzać na celulozie, albo jakiś Jonasz jesteś.
    Czy cóś...


    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****
    **** then beat you with experience ... ****
    **** y...@n...pl ****


  • 14. Data: 2007-06-06 21:57:39
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "yayco" <y...@n...pl> wrote in message
    news:f47a6k$6ks$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ja dostałem zarówno regulamin jak i formularz odstąpienia od umowy. Może
    > ostatnio zaczęli przyoszczędzać na celulozie, albo jakiś Jonasz jesteś.
    > Czy cóś...
    >

    I tak byc powinno :). Ja wyszedlem z oddzialu bez niczego.

    MK


  • 15. Data: 2007-06-06 22:01:18
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    > news:f4798i$1ff$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > >
    > > Ale pozniej mozesz od banku domagac sie zwrotu pieniedzy jesli podpis
    > > dokonany w sklepie, bedzie inny od wzoru.
    > >
    >
    > Hehe... mam nadzieje, ze nie sprzedal Ci tego tak doradca ;). Oczywiscie, ze
    > mozesz, ale bank powie, ze podpis na slipie mozna porownac tylko z podpisem
    > na karcie. Jesli masz karte, to bedziesz mogl wykazac, ze podpisy sie roznia
    > i do tego w ogole ten wzor podpisu nie bedzie konieczny. Jesli karta Ci
    > zaginela... sam sobie odpowiedz ;).
    >
    > MK
    >

    Jakos przy wyrabianiu kart wypelniam przewaznie wzor podpisu, oraz informuje sie
    mnie, zeby podpisac sie na karcie dokladnie tak jak na wzorze. Skan wzoru (co
    widzialem juz w zamierzchlych czasach w PKO SA) jest do podgladu podlaczony do
    rachunku.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 16. Data: 2007-06-06 22:07:58
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    news:f47a71$4ig$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Ja aktualnie wyrabiam tam druga karte i nigdy oryginalow nie dalem. A
    > jedna karte juz ma.
    >

    Coz, nie zalezy mi na tych papierach. informacja byla, ze oryginaly, wiec
    dalem i juz.

    >
    > Ja regulamin dostalem. A druku odstapinia nie dostalem ale nie musilem tz
    > nic podpisywac, ze takie cos otrzymalem.
    >

    Hehe... to dziwne, bo jest to oswiadczenia we wniosku, ale nie przeczytales
    dokladanie co podpisujesz, albo dostales jakis specjalny wniosek ;).

    >
    > Karty dodatkowe mnie nie interesuja. Nie znam wiec tej tematyki.
    >

    Jeszcze raz polecam lekture regulaminu. Moze znajdziesz cos cos
    interesujacego dla siebie czego nie znales.

    >
    > Prawde mowiac to nie pamietam jak to bylo, wiec nie bede sie upieral.
    > Natomiast ostatnio przeraialem otzymanie VISA Gold w Millenium i to co
    > podalem telefonicznie bylo zgodne z tym co dostalem od kuriera.
    >

    I tak byc powinno :). Ja dostalem dzis wyciag i okazalo sie, ze mimo prosby
    o wylaczenie wszystkich ubezpieczen mnie obciazyli oplata za nie...

    >
    > W moim przypadku proces wydania karty byl taki jak byc powinien. Nie mam
    > zadych zastrzezen.
    >

    Fajnie. W mojej opinii sa w tym obszarze kilka krokow za bankami z ktorymi
    porownuje.

    MK


  • 17. Data: 2007-06-06 22:13:08
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:f47are$9r1$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jakos przy wyrabianiu kart wypelniam przewaznie wzor podpisu, oraz
    > informuje sie
    > mnie, zeby podpisac sie na karcie dokladnie tak jak na wzorze. Skan wzoru
    > (co
    > widzialem juz w zamierzchlych czasach w PKO SA) jest do podgladu
    > podlaczony do
    > rachunku.
    >

    Przy kartach dodatkowych? Jak to sie robi tam gdzie skladasz dyspozycje
    wydania karty dodatkowej przez telefon/Internet?

    MK


  • 18. Data: 2007-06-06 22:18:26
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK napisał(a):
    > Hehe... to dziwne, bo jest to oswiadczenia we wniosku, ale nie
    > przeczytales dokladanie co podpisujesz, albo dostales jakis specjalny
    > wniosek ;).

    Ja wniosek wypelnialem iles tam miesiecy temu ( 9 ?). Moze wtedy byly
    inne wnioski. Albo dostalem i nie pamietam. W kazdym razie na 100 % nie
    podpisalem czegos sprzeczngo ze stanem faktycznym.

    > Jeszcze raz polecam lekture regulaminu. Moze znajdziesz cos cos
    > interesujacego dla siebie czego nie znales.

    Czytalem caly regulamin. Kwestie kart dodatkowych mnie nie interesuja,
    wiec nie znam zapisow dotyczacych tego zagdnienia. A wszstkie propozycje
    kart dodatkowych (nawet dozywotnio darmowych) zbywam "niepotrzebuje".

    > I tak byc powinno :). Ja dostalem dzis wyciag i okazalo sie, ze mimo
    > prosby o wylaczenie wszystkich ubezpieczen mnie obciazyli oplata za nie...

    U mnie wszystko jest ok :)

    > Fajnie. W mojej opinii sa w tym obszarze kilka krokow za bankami z
    > ktorymi porownuje.

    Widac zle trafiles.


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 19. Data: 2007-06-06 22:20:20
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):

    > "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> wrote in message
    > news:f47are$9r1$1@inews.gazeta.pl...
    > >
    > > Jakos przy wyrabianiu kart wypelniam przewaznie wzor podpisu, oraz
    > > informuje sie
    > > mnie, zeby podpisac sie na karcie dokladnie tak jak na wzorze. Skan wzoru
    > > (co
    > > widzialem juz w zamierzchlych czasach w PKO SA) jest do podgladu
    > > podlaczony do
    > > rachunku.
    > >
    >
    > Przy kartach dodatkowych? Jak to sie robi tam gdzie skladasz dyspozycje
    > wydania karty dodatkowej przez telefon/Internet?
    >
    > MK
    >
    Na razie bralem tylko jedna karte dodatkowa (dla syna) Wypelnial wszystkie druczki
    zwiazane z sana karta, wzory podpisow itp.plus podpisanie karty na miejscu.
    W eurobanku (chodzilo mi o jak najtansza karte kredytowa dla syna, a przy okazji
    druga karte dla siebie)

    Jakos nie wyobrazam sobie, zeby gdziekolwiek karta na podpis funkcjonowala bez
    zostawieniu wzorca podpisu w banku. Mozesz podac konkretny przyklad?


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 20. Data: 2007-06-06 22:27:49
    Temat: Re: Raiffeisen - archaizm
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    news:f47bt6$9n1$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    >> Fajnie. W mojej opinii sa w tym obszarze kilka krokow za bankami z
    >> ktorymi porownuje.
    >
    > Widac zle trafiles.
    >

    Ale to nie jest problem trafiania tylko procesu. Dla mnie mniejsza wage maja
    uchybienia typu brak regulaminu, czy niezaznaczone opcje rezygnacji z
    ubezpieczen. Wieksze znaczenia ma zakres danych majatkowych, brak
    egzemplarza wniosku (a najlepiej umowy) dla klienta, nieuzasadnione zakres
    danych osobowych przy karcie dodatkowej w tym podpis.
    Nie sa to rzeczy zalezne od doradcy czy oddzialu, ale procedura akceptowana
    przez prezesa banku lub inne bardzo wazne osoby.

    MK

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1