  • 11. Data: 2007-07-14 15:19:38
    Temat: Re: Raiffeisen - brak opłaty za KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    k...@g...pl napisał(a):
    > Lubię karty, które dają mi coś ekstra ponad funkcję czysto płatniczą
    > np. porządne ubezpieczenie podróżne ( dość często nie dostaję bagażu
    > po przylocie więc mnie się opłaca), punkty w programie lojalnościowym
    > i opłacanie rachunków kartą. Dlatego też z tego zestawu zostawiłbym
    > sobie Citka. Dołożył BZWBK i coś jeszcze, żeby tak nie było skromnie :)

    A czemu akurat BZWBK ? Denerwuje mnie najbardziej Multi. Pomimo, ze
    karta ma swietny podglad online to bank nie chce mi za zadne skarby
    podniesc limitu, pomimo ze ten co mam wybitnie mi juz nie starcza.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2007-07-14 17:03:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > A czemu akurat BZWBK ? Denerwuje mnie najbardziej Multi. Pomimo, ze
    > karta ma swietny podglad online to bank nie chce mi za zadne skarby
    > podniesc limitu, pomimo ze ten co mam wybitnie mi juz nie starcza.

    Miałem takie same problemy z podniesieniem limitu (jak już tu na grupie
    wspominałem) i patrząc przez pryzmat aktualnych kart jakie posiadam, to
    Multi jest droga 75 zł lub 1k PLN na m-c obrotu a prócz dobrego podglądu
    www nic więcej nie daje. Przeliczniki są jeszcze w miarę ok, ale też bez
    rewelacji. Z BZWBK to polecam allkartę na testy pobrać - tylko, że tam
    nie można przenieść kk, więc papierki niestety :/ (ale całe załatwianie
    w moim przypadku 7 dni). Mamy program PayBack z mnóstwem ciekawych
    nagród - BP tutaj wysiada, podgląd www jest ok blokady są od razu ale
    nie można ich podglądnąć, chociaż jak się włączy opcję Alerty24 to
    schodzi od razu tak jak w Multi/mBank i wiadomo co, za co i gdzie. Opcja
    Alerty24 jest ogólnie płatna, ale pierwszy miesiąc jest za free.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 13. Data: 2007-07-14 17:43:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > schodzi od razu tak jak w Multi/mBank i wiadomo co, za co i gdzie. Opcja
    > Alerty24 jest ogólnie płatna, ale pierwszy miesiąc jest za free.

    No coz ja mam karte Multi od poczatku za 0 zl. Przez ostatnie 3 miesiace
    wykrecilem juz prawie caly limit zwalniajacy z oplaty rocznej, wiec to
    nie jest dla mnie jakas wada.

    Papierki dam rade dostarczyc, bo musze po nie isc az pietro wyzej tyle
    ze nie lubie tego robic.

    Moim problemem jest to, ze jestem zadowolony z kazdej ze swoich KK i
    raczej nie odczuwam potrzeby wyrabiac kolejnej. Co wiecej chcialbym sie
    pozbyc ktorejs z tych co mam teraz (ale nie mam pomyslu ktorej).
    Najchetniej bym zostawil Multi i Raiffeisen bo tam cale imie i nazwisko
    mieszcza sie na karcie :) A w Citi i Millenium niestety nie. Tyle ze
    karta Citi jest naprawde fajna i bardzo szkoda jej zamykac. Coz... spory
    mam problem :)

    Problem w Multi mam tylko z limitem, bo nijak nie moge go zwiekszyc, a
    zwyczajnie mi nie starcza. Gdyby mi podniesli limit to nie mialbym
    potrzeby posiadania innych kart (chyba ze rezerwowo jakis Raiffeisen).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 14. Data: 2007-07-14 17:46:49
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 14 Lip, 17:19, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > karta ma swietny podglad online to bank nie chce mi za zadne skarby
    > podniesc limitu, pomimo ze ten co mam wybitnie mi juz nie starcza.

    Tak jak Bartosz , polecam BZWBK Allekartę, może Multikino. Używasz
    karty i dodatkowo dostajesz punkty. Jak lubisz pomagać, możesz
    wspomagać Pajacyka.
    Ja już od dawna nie mam kart, które są tylko do płacenia.

  • 15. Data: 2007-07-14 18:21:46
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    k...@g...pl <k...@g...pl> wrote:
    > Tak jak Bartosz , polecam BZWBK Allekartę, może Multikino. Używasz
    > karty i dodatkowo dostajesz punkty.

    1 punkt Payback, który się dostaje za każde wydane 12.50 zł jest wart
    3.4 grosza. Liczymy: 0.034 / 12.50 = 0.00272

    Warto dla marnego 0.27% obrotu sobie zawracać tym głowę? Przy 300 zł
    obrotu to jest niecałe 82 grosze. Normalnie niesamowity zysk...

    > Ja już od dawna nie mam kart, które są tylko do płacenia.

    A do czego są niby? Poza jeszcze funkcją skrobaczki do szyb?

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 16. Data: 2007-07-14 19:14:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 14 Lip, 20:21, Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

> [...]
    > obrotu to jest niecałe 82 grosze. Normalnie niesamowity zysk...

    > A do czego są niby? Poza jeszcze funkcją skrobaczki do szyb?

    Skoro do tego tylko używałeś kart, to niepotrzebnie będę się
    rozpisywał co ja jeszcze z nimi robię.

  • 17. Data: 2007-07-14 19:52:53
    Temat: Re: Raiffeisen - brak op(C)(C)aty za KK
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <2...@d...local>,
    Miernik <p...@p...miernik.name> wrote:

    > To jakimi liniami Ty latasz że Ci tak gubią? Bo ja chyba ze 20 razy
    > leciałem różnymi tanimi, i jeszcze mi nigdy bagaż nie zginął. Ile to
    > jest "dość często"? Ile zgubień na ile lotów?

    Hm, ja kiedys mialem do czynienia z BA i tam w zasadzie w co trzecim
    locie zdarzaly sie zaginiecia (powiedzmy jedna na 30 osob w co trzecim
    locie).

    TA

  • 18. Data: 2007-07-14 21:41:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > schodzi od razu tak jak w Multi/mBank i wiadomo co, za co i gdzie. Opcja
    > Alerty24 jest ogólnie płatna, ale pierwszy miesiąc jest za free.

    I jeszcze jedno pytanie : ile liter mozna umiescic na karcie w BZWBK
    (imie + spacja + nazwisko).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 19. Data: 2007-07-15 12:33:36
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Mithos pisze:

    > I jeszcze jedno pytanie : ile liter mozna umiescic na karcie w BZWBK
    > (imie + spacja + nazwisko).

    No tego to nie wiem, ale moje zmieściło się całe (imię+nazwisko) a pod
    spodem jeszcze login z allegro dorzucają, więc pojemne to raczej jest ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 20. Data: 2007-07-15 12:35:24
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Miernik pisze:

    > 1 punkt Payback, który się dostaje za każde wydane 12.50 zł jest wart
    > 3.4 grosza. Liczymy: 0.034 / 12.50 = 0.00272

    12,50 zł to jest przy karcie debetowej przy kredytowej jest, że tak
    powiem aktualny standard, czyli 5 zł = 1 pkt.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski