  • 11. Data: 2011-02-06 20:20:55
    Temat: Re: Raiffeisen konto premium, czy coś innego ?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-06 18:05, Simple Man pisze:
    > Ja mam od jakiegoś czasu rachunek w BGŻ (Konto z podwyżką) i zamiast
    > płacić cokolwiek dostaje kilkadziesiąt PLN od banku miesięcznie. Dla
    > mnie jest to korzystniejsze niż jakieś tam rachunki "premium".

    Tak, 1% od wpływów.
    Jeśli zaś chodzi o przelewy to przelew kosztuje 1 zł. (do banków
    obcych), nawet wykonany przez internet.
    Karta debetowa: wydanie karty - 40 zł.
    http://www.bgz.pl/oplaty_prowizje/dla_ciebie/dzial1/
    rozdzial1.html

    Niby jest pakiet medyczny, ale nie podają ile faktycznie, czyli jaki %
    trzeba zapłacić za wizytę u lekarza i jakąś usługę medyczną.

    --
    animka

  • 12. Data: 2011-02-06 20:43:45
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-02-06 21:20, animka pisze:
    > Jeśli zaś chodzi o przelewy to przelew kosztuje 1 zł. (do banków
    > obcych), nawet wykonany przez internet.

    Przelewy przez internet i telefon są darmowe. Konto z podwyżką to jest
    Konto Plus, ostatnie w TOiP.

    > Karta debetowa: wydanie karty - 40 zł.

    Wydanie karty 0 PLN.
    40 PLN jest za ekspresowe wydanie karty (czymkolwiek to jest).

    > Niby jest pakiet medyczny, ale nie podają ile faktycznie, czyli jaki %
    > trzeba zapłacić za wizytę u lekarza i jakąś usługę medyczną.

    To jest ubezpieczenie przez Allianz więc wizyty są bezpłatne. Podobne
    ubezpieczenie ma w ofercie mBank czy Multibank.

  • 13. Data: 2011-02-06 21:05:12
    Od: Ra <t...@p...onet.pl>

    > A czemu to musi być jakieś konto "premium" ? Jeśli nie korzystasz z
    > różnych, mniej lub bardziej przydatnych (częściej to pierwsze) pierdół
    > to nie trzeba otwierać żadnego konta premium.

    mam i raifeissen premium i to bgz z podwyżką i powiem że ten interfejs w
    ebgz to źle nie wygląda. Może ktoś nieobeznany z netem by się pogubił
    ale mi się podoba
    Lokaty nie zakładają się od razu tylko od dnia następnego

  • 14. Data: 2011-02-06 21:05:16
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-02-06 21:43, Simple Man pisze:

    > Przelewy przez internet i telefon są darmowe. Konto z podwyżką to jest
    > Konto Plus, ostatnie w TOiP.

    Aha, muszę więc poczytać o tym koncie Plus.

    > Wydanie karty 0 PLN.
    > 40 PLN jest za ekspresowe wydanie karty (czymkolwiek to jest).

    Właśnie się zdziwiłam, że aż tyle mogłoby być za wydanie karty.

    > To jest ubezpieczenie przez Allianz więc wizyty są bezpłatne. Podobne
    > ubezpieczenie ma w ofercie mBank czy Multibank.

    Napisali, że wizyty są taniej, a nie za darmo.
    Ile Bank sobie potrąca co miesiąc za to ubezpieczenie?

    --
    animka

  • 15. Data: 2011-02-06 21:13:38
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-02-06 22:05, Ra pisze:
    > Lokaty nie zakładają się od razu tylko od dnia następnego

    Ja zakładam jednodniowe i są od razu.

  • 16. Data: 2011-02-06 21:37:56
    Od: owp <o...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 06 Feb 2011 18:05:57 +0100, Simple Man napisał(a):

    > A czemu to musi być jakieś konto "premium" ? Jeśli nie korzystasz z
    > różnych, mniej lub bardziej przydatnych (częściej to pierwsze) pierdół
    > to nie trzeba otwierać żadnego konta premium.

    Wcale nie napisałem, że musi być premium. Jeśli 'niepremium' ma lepsze
    parametry, to jak najbardziej wchodzi w grę. Pooglądam sobie BGŻ, dzięki.
    owp