  • 1. Data: 2004-11-23 12:02:18
    Temat: Raiffeisen on-line ma problemy
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Jak macie jakiś interes do Raiffeisena to raczej telefonujcie.
    Jak mnie poinformowano, przez jakiś czas można mieć kłopoty z dostępem
    internetowym, a to ze względu na awarię sieci. Potrwa, aż się nie skończy.
    W moim przypadku wygląda to tak, że się prawidłowo loguję, ale nie mogę
    uczynić żadnego kroku dalej, bo mi się wyświetla (błyskawicznie)
    komunikat o przekroczonym czasie operacji.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 2. Data: 2004-11-23 12:36:12
    Temat: Re: Raiffeisen on-line ma problemy
    Od: Rafal Smyka <Z...@p...gazeta.pl>

    yayco wrote:
    > W moim przypadku wygląda to tak, że się prawidłowo loguję, ale nie mogę
    > uczynić żadnego kroku dalej, bo mi się wyświetla (błyskawicznie)
    > komunikat o przekroczonym czasie operacji.

    Wygląda jak problem z cookiesami. Ale skoro Rajfi mówi co innego...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał

  • 3. Data: 2004-11-23 13:01:24
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-23 13:36, kiedy Rafal Smyka napisał(a)
    co następuje:

    > Wygląda jak problem z cookiesami. Ale skoro Rajfi mówi co innego...

    Nie ten przypadek. Za ciasteczka odpowiada u mnie Outpost i pierwsze co
    mu konfiguruję to dopuszczalność tychże (podobnie jak i innych
    wodotrysków, których zasadniczo nie toleruję) na stronach banków, z
    którymi przychodzi mi się łączyć. Na dodatek, jedna z wtyczek Maxthona
    pozwala sprawdzić, jakie ciasteczka są związane z odwiedzaną stroną.

    Ale każdy morze się pomylić, więc jako człowiek spolegliwy, po
    przeczytaniu Twojego posta, starannie rzecz sprawdziłem. No way.

    Co więcej, o czym nie wspomniałem, błąd pojawia się w różnych momentach.
    Rano się logowałem, a błąd miałem od razu jak chciałem wejść w karty. A
    przed chwilą (kiedy testowałem Twoją sugestię), wpuściło mnie do kart,
    ale nie pozwoliło zajrzeć do historii.

  • 4. Data: 2004-11-23 13:04:00
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

> [...]

    którymi przychodzi mi się łączyć. Na dodatek, jedna z wtyczek Maxthona
    pozwala sprawdzić, jakie ciasteczka są związane z odwiedzaną stroną.

    Ale każdy może się pomylić, więc jako człowiek spolegliwy, po

  • 5. Data: 2004-11-23 13:21:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > wejść w karty. A przed chwilą (kiedy testowałem Twoją sugestię),
    > wpuściło mnie do kart, ale nie pozwoliło zajrzeć do historii.

    Hmmm jakby tu powiedzieć :-) SOA#1 :-)

  • 6. Data: 2004-11-23 13:42:56
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-23 14:21, kiedy Glenn napisał(a) co
    następuje:

    > Hmmm jakby tu powiedzieć :-) SOA#1 :-)

    SOU#1
    (widać na zachodzie macie lepszy internet ;-)) )