  • 21. Data: 2007-03-02 00:06:18
    Temat: Re: Raiffeisen - prędkość światła
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    zbig wrote:

    > nie przesadzajmy, dobra cena to jak bank dopłaca do karty (np. Lukas,
    > Fortis po 50 zł), normalna cena to jest 0 zł w 1 roku, a 25 zł tylko fan
    > piłki może wysupłać :)

    No fakt ja popatrzyłem na to jako kartę dodatkową na w razie "W" bo
    podstawową mam za 0 zł i myślę, że kolejny rok i następne też mnie
    będzie tyle kosztować a dorzucają mi do niej znacznie więcej niż 50 zł z
    tego co się zdążyłem zorientować.
    Fanem piłki aż takim nie jestem ale to chyba mój pierwszy MC bo zawsze o
    ile mnie pamięć nie myli była Visa więc mogę te 25 zł położyć :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski