eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiRaiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 20

  • 1. Data: 2014-05-22 17:50:22
    Temat: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: koala <k...@p...fm>

    Raiffeisen to dziwny bank. (od niedawna coraz dziwniejszy)

    Była u nas na grupie jazda ze zmianą TOIP Kart kredytowych w tym banku.
    Oczywiście złożyłem protest - pewnie jak wielu innych - sądząc po wątku
    który wtedy zacząłem.

    Do tej pory nie otrzymałem jakiejkolwiek informacji potwierdzającej ten
    fakt oprócz jakiegoś numerka wydrukowanego bezimiennie za marmurem na
    mojej kopii pisma.

    Aż tu nagle doszedł SMS z ichniej windykacji że jest nieuregulowana
    zaległość w kwocie X.

    W międzyczasie przyszedł normalny wyciąg z inną kwotą do zapłaty i
    terminem za kilka dni.

    Zaznaczam że nie mam dostępu do systemu internetowego w tym banku gdyż
    nigdy takiego dostępu nie potrzebowałem - była to karta generalnie
    rezerwowa.

    Nie przesłano informacji o rozwiązaniu umowy o KK z końcowym
    rozliczeniem i kwotą zaległości oraz terminem zapłaty.
    I to wszystko po kilku latach bezproblemowej współpracy z tym bankiem.

    Złożyłem reklamację telefonicznie i mam zamiar złożyć dodatkowe pismo do
    marmura w ślad za tym.

    To się nadaje co najmniej do prasy jak nie do Arbitra Bankowego.

    Tym bardziej odradzam wszystkim jakąkolwiek współpracę z tym bankiem ze
    względu na takie traktowanie klienta.

    Najśmieszniejsze że w ich systemie ponoć wisi że zamykałem kartę
    kredytową a nie złożyłem protest do zmiany TOIP.
    No ale wtedy pewnie bym dostał końcowy wyciąg.

    Pozdr,
    Koala


  • 2. Data: 2014-05-23 18:51:09
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: tom <t...@n...wp.pl>

    Swego czasu skladalem sprzeciw wobec zmian TOIP KK Polbanku, niestety
    bank nie rozwiązał umowy. Skarga do KNF poskutkowała wykonaniem zlecenia
    z mojego pisma w 2 dni od zlozenia skargi. Od banku dostalem sztampowe
    pismo: W zwiazku z bledem pracownika, przepraszamy Pana i zapewniamy, że
    ta sytuacja już się nie powtórzy, wobec pracownika wyciągnęliśmy
    konsekwencje służbowe".

    Jak widać ten bank nadal ma w poważaniu swoje regulaminy.


  • 3. Data: 2014-05-23 21:08:24
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: mm <m...@n...com>

    tom pisze:

    > Jak widać ten bank nadal ma w poważaniu swoje regulaminy.

    Ja wysłałem skargę do KNF. Bank, który nie szanuje prawa nie powinien działać.



    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 4. Data: 2014-05-23 22:11:52
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-05-23 21:08, mm wrote:
    > tom pisze:
    >
    >> Jak widać ten bank nadal ma w poważaniu swoje regulaminy.
    >
    > Ja wysłałem skargę do KNF. Bank, który nie szanuje prawa nie powinien
    > działać.
    >
    >
    >
    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Czy można liczyć na jakiś szablon pisma?
    Zamierzam wybrać im trochę nabiału - na razie zostawiłem pisemko,miedzy
    innymi że zapłacę po tym jak przyślą rozliczenie, oraz że maja
    zaprzestać nękania SMSami bo nie ma tytułu płatności.

    Pozdr,
    Koala




  • 5. Data: 2014-05-23 22:21:08
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: koala <k...@p...fm>

    I jeszcze ciekawostka - czego dowiedziałem się przy marmurze:
    Wprowadzając zamknięcie karty ktoś w tym ichnim systemie od razu
    wyłączył wysyłkę wyciągu...chyba tną koszty zatrudniając jakichś debili.
    Panienka zza marmura wyciągu nie może wydrukować bo nie...może wpisać
    dyspozycję przesłania tegoż...noż kur... po co więc ten marmur i ci
    ludzie za nim?
    No i jeszcze ich system nie widzi wpłaty z przed paru dni...zatrzymał
    się na 16 maja ;P (magiczna data)

    Pozdr,
    Koala



  • 6. Data: 2014-05-24 00:39:03
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 May 2014 22:21:08 +0200, koala napisał(a):
    > I jeszcze ciekawostka - czego dowiedziałem się przy marmurze:
    > Wprowadzając zamknięcie karty ktoś w tym ichnim systemie od razu
    > wyłączył wysyłkę wyciągu...chyba tną koszty zatrudniając jakichś debili.

    No przeciez narzekasz ze wyciag jedno, a sms drugie - nie wyslaliby
    wyciagu, to bys nie narzekal :-)

    J.


  • 7. Data: 2014-05-24 08:12:18
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: mm <m...@n...com>

    https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp

    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---


  • 8. Data: 2014-05-27 17:18:13
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: koala <k...@p...fm>

    On 2014-05-24 08:12, mm wrote:
    > https://www.knf.gov.pl/dane_wspolne/Serwis_konsument
    a/pomoc/skarga_na_bank.jsp
    >
    >
    > --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

    Dzięki,
    Skarga poszła (Swoją drogą Firefoxa nie lubi ta strona...poszło dopiero
    z IE) -bo dalej spamują SMSami z działu windykacji z nieaktualną kwotą.
    Jak można mieć taki burdel w papierach i prowadzić "bank"?

    Pozdr,
    Koala


  • 9. Data: 2014-05-30 20:50:05
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 27 May 2014 17:18:13 +0200, koala napisał(a):

    > Dzięki,
    > Skarga poszła (Swoją drogą Firefoxa nie lubi ta strona...poszło dopiero
    > z IE) -bo dalej spamują SMSami z działu windykacji z nieaktualną kwotą.
    > Jak można mieć taki burdel w papierach i prowadzić "bank"?

    Przecież już wyjaśniliśmy na grupie, że półbank * półbank = ćwierćbank ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl


  • 10. Data: 2014-06-06 10:20:44
    Temat: Re: Raiffeisen - protest na zmianę TOIP KK - pokłosie
    Od: koala <k...@p...fm>

    Ciąg dalszy:

    Oni chyba nie czytają ze zrozumieniem...
    Dalej monitowali telefonicznie i natknąłem się w ćwierćbanku na w miarę
    kompetentną panią z infolini i ta akurat była w stanie odpowiedzieć czy
    ostatnia spłata była uwzględniona w kwocie której się domagają - w
    związku z tym dla świętego spokoju wpłaciłem tą kwotę...ale powiedziałem
    jej wtedy że cały czas czekam na wyciąg.
    Wczoraj w skrzynce znalazłem 2 listy z ćwierćbanku jeden okazał się
    monitem z windykacji...a drugi samokrytyką połączoną z anulacją "opłaty
    windykacyjnej" oraz potwierdzeniem zamknięcia karty i spłacenia całości
    zadłużenia...
    Fajnie...ale cały czas nie mam wyciągu - czyli nie mogę skontrolować czy
    nie dowalili jakiejś nienależnej prowizyjki.
    No cóż oddział mam po drodze i chyba zostawię im kolejne pisemko.
    Oddzielnie te Banki jakiś poziom trzymały(specyficzny)...ale po
    połączeniu to chyba "tradycyjnie-korporacyjnie": porządnych ludzi się
    redukuje zostają niekompetentni podlizywacze (w PL to jest chyba
    dodatkowo wyolbrzymione).

    Pozdr,
    Koala

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1