  • 1. Data: 2012-09-11 23:23:28
    Temat: Raiffeisen ssie online?
    Od: "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid>

    Hej,

    w sobotę i w niedzielę (w środku dnia) a dziś w tej chwili nie można
    zalogować się ze strony r-bank.pl.
    "SERWIS JEST CHWILOWO NIEDOSTĘPNY,
    PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA"

    Bank mnie nie lubi czy komputer mi się zepsuł? Możecie sprawdzić jak to u
    Was wygląda? TIA...

  • 2. Data: 2012-09-12 21:48:04
    Temat: Re: Raiffeisen ssie online?
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Kierowca Bombowca" <k...@n...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > PRZEPRASZAMY ZA UTRUDNIENIA"
    >
    > Bank mnie nie lubi czy komputer mi się zepsuł? Możecie sprawdzić jak to u

    dzwoniłeś do nich?
    jak miałem u nich konto, często-gęsto musiałem czyścić ciasteczka. pomagało.