  • 41. Data: 2005-05-30 08:40:28
    Temat: Re: Raiffeisen żeruje na pogrzebie Jana Pawła II?
    Od: "bohuszek" <b...@p...onet.pl>

    > dziś otrzymałem informację od rajfajzenu, że nie ma podstaw do
    > uwzględnienia reklamacji.
    > mam dostać pisemną odpowiedź. prześlę ją do inteligo. zobaczymy co oni na
    > to.

    witam

    dla wszystkich zainteresowanych wątkiem sprzed kilku tygodni pragnę
    poinformować, że Raiffeisen ponownie przeanalizował sprawę i - z uwagi na
    szczególne okoliczności związane z datą 8 kwietnia 2005 - postanowił
    anulować karę i odsetki.

    I znowu zaczynam lubić ten bank

    pozdrawiam

    bohuszek

  • 42. Data: 2005-05-30 10:59:35
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-05-30 10:40- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    bohuszek, gdy pisał(a):

> [...]
    > poinformować, że Raiffeisen ponownie przeanalizował sprawę i - z uwagi na
    > szczególne okoliczności związane z datą 8 kwietnia 2005 - postanowił

    Zasadniczo, to taka postawa dobrze świadczy o Raiffeisenie.
    Gdybyż to jeszcze wycofali się z reformy wyświetlania danych kk w necie...

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****