  • 1. Data: 2009-01-06 14:50:15
    Temat: [Raiffeisen] zmiana ubezpieczyciela
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Niezbyt aktualny news, ale a nuż komuś się przyda. Od 1 grudnia
    ubezpieczenie podróżne NNW (jest w tym także OC i utrata bagażu) przejęło
    Generali (od Uniqa) . Myślę, że to zmiana raczej nie na gorsze, z Generali
    miałem do czynienia i obsługa na raczej wysokim poziomie, z Uniqa nie miałem
    do czynienia. Jest to ubezpieczenie bezpłatne i dla VC i dla VG i dla VP.

    Niestety aby ubezpieczenie działało, co najmniej jeden wydatek "związany z
    podróżą" musi być dokonany ubezpieczoną kartą. A zatem pole do popisu w
    temacie czy wydatek był dostatecznie mocno z podróżą związany ubezpieczyciel
    ma. :-)

    Ciekawe czy znajdzie się na grupie choć jedna osoba, która korzystała z tego
    ubezpieczenia w wykonaniu Uniqa i może o powiedzieć jak to wygląda w
    praktyce.

    marekz

  • 2. Data: 2009-01-06 16:53:41
    Temat: Re: zmiana ubezpieczyciela
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 6 Sty, 15:50, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Ciekawe czy znajdzie się na grupie choć jedna osoba, która korzystała z tego
    > ubezpieczenia w wykonaniu Uniqa i może o powiedzieć jak to wygląda w

    Jaka karta, jaki bank ?

  • 3. Data: 2009-01-06 18:54:43
    Temat: Re: [Raiffeisen] zmiana ubezpieczyciela
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Jaka karta, jaki bank ?

    Bank jest w temacie posta wymieniony, Google nie radzą sobie jak zwykle z
    nawiasami kwadratowymi.

    Raiffeisen, karty: VC, VG, VP, MC DS.

    mz

  • 4. Data: 2009-01-09 23:57:48
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Jest to ubezpieczenie bezpłatne i dla VC
    > i dla VG i dla VP.

    A da MC ?

    --
    Mithos