  • 1. Data: 2014-05-22 08:48:09
    Temat: Raiffi - zastrzeżenie karty
    Od: luc <b...@g...de>

    W związku ze zmianą sposobu rozliczania transakcji zagranicznych i pogorszeniem
    warunków zwolnienia z opłaty za kartę, postanowiłem zastrzec debetówkę. Wybieram
    odpowiednią opcję w tym flaszowym badziewiu, a tam:

    ==================
    Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne.
    Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do Banku:
    1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,
    2) zaświadczenie o zgłoszeniu popełnienia przestępstwa kradzieży karty wydane przez
    Policję, jeżeli karta została skradziona.
    W przypadku odzyskania karty zastrzeżonej, należy ją niezwłocznie zwrócić do Banku.
    ==================

    Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-05-22 08:53:10
    Temat: Re: Raiffi - zastrzeżenie karty
    Od: Raff <r...@i...pl>

    luc pisze:

    > Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

    Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolinią, a karty dalej nie
    zamknęli. Oni chyba już tak mają, że wolę klienta mają w dalekim poważaniu. Może
    nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

  • 3. Data: 2014-05-22 20:09:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 22 May 2014 08:53:10 +0200, Raff napisał(a):

    > Ja byłem w oddziale, wysłałem pismo, rozmawiałem z infolinią, a karty dalej nie
    > zamknęli. Oni chyba już tak mają, że wolę klienta mają w dalekim poważaniu. Może
    > nadzór bankowy im pomoże w odzyskaniu "słuchu".

    Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
    aż miło :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2014-05-22 21:31:57
    Od: mm <m...@n...com>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Ja mam za to po wypowiedzeniu kartę oznaczoną jako "nieaktywna", a działa
    > aż miło :)

    Minął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna. Zadzwoniłem po raz kolejny na
    infolinię i dowiedziałem się w końcu, że karta zostanie zamknięta "zgodnie z
    moim wnioskiem tj. 30 dni od dnia zmiany regulaminu". To, że się wkurzyłem to
    mało powiedziane. A jak jeszcze powiedziała mi ta dziewoja przez telefon, że to
    zgodnie z moją dyspozycją, którą "ona widziała w systemie", to nie wiedziałem
    czego się złapać, żeby nie trzasnąć telefonem o glebę. Więc jej odczytałem tę
    moją dyspozycję, ze szczególnym wskazaniem na podwójnie powtórzone zdanie o
    braku mojej akceptacji dla nowego regulaminu, a tym samym rozwiązaniem umowy z
    dniem wprowadzenia zmian. Jak zapytałem jak to w takim razie może oznaczać
    rozwiązanie 30 dni po dniu wprowadzenia zmian regulaminu, to mi odpowiedziała,
    że mam przestać na nią krzyczeć, bo ona tylko przyjmuje reklamacje i nie zajmuje
    się odpowiedziami na wnioski klientów. :O
    Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę.
    Nawet kląć nie ma po co - żałośny bank, z żałośniejszą obsługą.

  • 5. Data: 2014-05-22 21:42:42
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 22 May 2014 21:31:57 +0200, mm napisał(a):

    > Minął 16.05 i moja karta jest oczywiście aktywna.
    <cut>
    > Tylko patrzeć jak mi naliczą miesięczną opłatę za kartę.
    > Nawet kląć nie ma po co - żałośny bank, z żałośniejszą obsługą.

    Ja się na razie nie wypowiem w temacie, ponieważ "wymówienie" złożone w
    oddziale ok. 10-go maja (pokwitowana kopia jest, a jakże), karta
    spłacona do zera 16-go maja, a dostęp via net nigdy nie był uruchomiony,
    więc sprawdzić nie bardzo jest jak.

    Natomiast z dużym zainteresownaiem czytam wszystkie Wasze wypowiedzi
    "okołostaropolbankowe" i TZowi uprzejmie donoszę z czym jeszcze
    przyjdzie mu się zderzyć. Pobrania opłaty za miesiąc wypowiedzenia nie
    przewidzieliśmy... ;->

    --
    Imka

  • 6. Data: 2014-05-23 20:42:38
    Od: barmanq <b...@H...Oop.pl>

    W dniu 2014-05-22 08:48, luc pisze:
    > Już biegnę - pismo to im złoże, ale z wypowiedzeniem umowy...

    Dziwnie to wygląda, chyba jednak trochę rezygnacji z KK musieli dostać i
    tak "czarują" zamiast zamknąć te karty.
    Ja mam MC Standard, znaczy już powinienem nie mieć, ale nadal mam. 13
    maja zadzwoniłem na infolinię, że chce skorzystać z prawa do złożenia
    sprzeciwu do zmian regulaminu, Pani poinformowała mnie, że może zamknąć
    kartę w ciągu 30 dni, albo w trybie natychmiastowym (?). Wybrałem to
    drugie, tego samego dnia karta została spłacona.
    Mija ok 10 dni, a karta nadal jest aktywna. W międzyczasie dzwoniłem na
    infolinię ponownie (już po migracji), Pani stwierdziła, że mam nie
    spłaconą kartę, poinformowałem, że się myli i mam saldo 0,0zł.
    Stwierdziła, że zostanę powiadomiony telefonicznie co dalej, że musi się
    skonsultować z "nadszyszkownikiem" :-). Minęło kilka dni, cisza.
    Wygląda, na to, że będę płacił 4,5zł opłaty administracyjnej.
    Ciekawostka po migracji, limit kredytowy 15000zł, saldo 0,0zł, dostępne
    środki 14910,01zł (skąd to się wzięło?).

    Kpiny sobie urządzają z ludzi.

    Pozdrawiam,
    Barmanq

  • 7. Data: 2014-05-24 17:40:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-23 20:42, barmanq pisze:
    > Ciekawostka po migracji, limit kredytowy 15000zł, saldo 0,0zł, dostępne
    > środki 14910,01zł (skąd to się wzięło?).

    blokada na 89,99?

    --
    Pete

  • 8. Data: 2014-05-25 11:09:11
    Od: barmanq <b...@H...Oop.pl>

    W dniu 2014-05-24 17:40, Pete pisze:

    > blokada na 89,99?

    Na 99,99% nie. Karta ostatni raz używana 6 maja. W systemie rpolbanku
    0zł blokad. Wygląda na bałagan po migracji.

    Pozdrawiam,
    Barmanq

  • 9. Data: 2014-06-06 21:03:11
    Od: mm <m...@n...com>

    Ciekawi mnie co oznacza następująca sytuacja.
    Wczoraj dostałem SMSa z Raif, że moja reklamacja dotycząca niezamknięcia
    rachunku karty z powodu sprzeciwu na zmiany regulaminu i TOiP, jest jeszcze
    rozpatrywana i to potrwa. Pomyślałem typowe - od 3 tygodni cisza, więc chcieli
    coś wysłać, aby ich klient nie wysłał w kosmos.
    Ale...
    Dzisiaj próbuje się zalogować do systemu , aby sprawdzić, czy kartę zamknęli
    i... mnie wywala. Zero komunikatu dlaczego, po prostu, trwa przez chwilę
    logowanie, po czym pojawia się strona z informacją, że nastąpiło poprawne
    wylogowanie.?!

    Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie
    zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?

  • 10. Data: 2014-06-07 11:18:54
    Od: quiris <l...@b...biz>

    On Friday, June 6, 2014 9:03:11 PM UTC+2, mm wrote:

    > Czy ktoś wie, czy to oznacza, że oni mnie uznali już za byłego klienta i nie
    > zaloguję się, czy to taka "szykana" wobec "awanturującego się klienta"?

    Na 95% *nie* *jesteś* już klientem tego banku. Po szczegóły musisz zadzwonić na
    infolinię.

    --
    Robert