  • 11. Data: 2015-09-15 22:16:41
    Temat: Re: Raifi mnie dziś zesłabił ....
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-15 o 21:10, Kris pisze:

    > Jest jeszcze sens bawić się w gratisowe minuty za coś tam skoro za ok 20zł można
    mieć nielimitowane rozmowy?
    > Straciłeś 15minut, zarobiłeś 7min gratis. Marny interes wg mnie.
    > Tak czytam od dawna czego tam ludziska dla różnych wiśni nie zrobią i wychodzi mi
    że te bankowe itp owoce to drożyżna przeokrutna;)

    Wyluzuj chopie ;)

    Te "darmowe minuty" mi zwisają i powiewają ...
    Mam je, bo je mam (od lat) włączone w Play-u na karte,
    i uwierz na słowo, że daleki jestem od tego aby poswiecac swoj czas na
    sluchanie pierduł dla kilku darmowych minut wychodzących
    - smutne jest raczej to, że nie wyczaiłeś tego subtelnego sarkazmu ? ;P

  • 12. Data: 2015-09-15 22:19:44
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-15 o 21:23, Kris pisze:

    > A odnośnie Reiffeisena- byłem dzisiaj u nich w oddziale, kilka minut czekałem aż
    pracownica obsłuży klienta. Właśnie o wymarzonym celu czy jak to się nazywa gadała- w
    2-3 minut
    > Objaśniała gościowi o co chodzi a ja podsłuchiwałem. Żadna rewelacja te ich
    1,5-2%-marketingowy produkt dla naiwnych.

    To kiepsko podsłuchiwałeś, bo odsetki będą podwojone

  • 13. Data: 2015-09-15 22:24:04
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-15 o 22:19, Waldek pisze:

    > To kiepsko podsłuchiwałeś, bo odsetki będą podwojone

    Na wszelki wypadek sprecyzuje - 2x stopa referencyjna + 0,5 pkt

  • 14. Data: 2015-09-15 22:29:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 września 2015 22:19:45 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > To kiepsko podsłuchiwałeś, bo odsetki będą podwojone.
    Z tego co słyszałem to normalnie 1,5%a a jak w kolejnym miesiącu wpłacisz i nie
    wypłacisz to wtedy podniosą do 2%.
    Ale to co ja słyszałem jak pracownica tłumaczyła a moźe jest inaczej- skoda mi czasu
    na sprawdzanie tego.
    Ty słuchałeś 15min konsultanta to pewnie wiesz lepie. No i 7min gratis w play
    zarobiłeś.
    Ale nawet gdyby to dla 3%szkoda zachodu.
    Jaką masz taryfę w Play? Taniej jak 19zł za nolimit?

  • 15. Data: 2015-09-15 22:40:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 września 2015 22:24:05 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Na wszelki wypadek sprecyzuje - 2x stopa referencyjna + 0,5 pkt

    Tak na szybko
    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/1
    ?renderer.slotId=s0ediz
    U mnie po oczach wali:
    stopa referencyjna nbp x 1
    Obrazki kifają, zachęcają a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych
    zadanie;)
    Ot banksterzy.

  • 16. Data: 2015-09-15 23:42:15
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 14 Sep 2015 23:05:05 +0200, Waldek napisał(a):

    > Zadzwonił dziś gostek z Rajfiego by mi aktywować "Mój Wymarzony Cel"
    > znaczy konto oszczędnościowe... to z podwojeniem odsetek
    > - ale po kiego grzyba czytał mi cały regulamin i żadał potwierdzeń
    > ustnych - że się zgadzam, skoro i tak wysyłają kuriera z umową ???

    Od niedawna umowy zawierane z konsumentem przez telefon wymagają całej tej
    litanii by być prawnie wiążące. I dodatkowego potwierdzenia na papierze.
    Lepsze to, niż golarki ze Szwajcarii albo Reader's Digest, bo przypadkiem
    powiedziałeś "tak".

    A mi do tej pory ćwierćbankowcy nie odpisali co z moim wnioskiem...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 17. Data: 2015-09-16 00:20:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Kris" 6...@g...co

    > Bo za dwie minuty przychodzących ma jedną minutę wychodzących.

    : To niech Sobie njumobile czy jakiegoś innego prepaida kupi gdzie za 20zł

    za 19 do komórek

    : jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma 12godzin
    wisienek;)

    Wówczas może mieć za 19 zarówno komórki jak i stacjonarne.

    : Darmowe telekomunikacyjne wisienki;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-09-16 01:02:59
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-15 o 22:40, Kris pisze:

> [...]
    > stopa referencyjna nbp x 1
    > Obrazki kifają, zachęcają a znalezieżć link do regulaminu to dla spostrzegawczych

    Ogólny regulamin leży tutaj (str.6)
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3794
    9214/Regulamin_Konta_Osobistego_od_07_09_2015_r.pdf

    Ale tu chodzi tu o takową "akcyjke promocyjke" która była do 6.09
    ==============
    Do 6 września 2015 r. wypełnić formularz / ankietę konkursową
    Należy zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgodę na
    przetwarzanie danych przez bank w celach marketingowych oraz kliknąć w
    link wysłany na maila potwierdzający przystąpienie do promocji.
    W dniach 7 - 30 września 2015 r. założyć konto oszczędnościowe
    "Wymarzony Cel"
    Wpłacamy środki na konto Wymarzony Cel
    Ostatni krok to zapewnienie wpływu co najmniej 1 zł w każdym z
    miesięcy 2015 roku (tj. październiku, listopadzie i grudniu) na konto
    oszczędnościowe "Wymarzony Cel" oraz nie wypłacenie w tym czasie żadnych
    środków.
    Uwaga: Oprocentowanie konta może być niższe niż zakładane 4%. Wszystko
    zależy od stóp procentowych ustalonych przez NBP.

    Formuła obliczenia oprocentowania to: (stopa referencyjna (obecnie 1,5%)
    + 0,5%) x 2, co na dzisiaj daje 4%.
    Premia w postaci podwojonego oprocentowania zostania wypłacona do 15
    stycznia 2016 r.

    =============

  • 19. Data: 2015-09-16 01:07:36
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-09-15 o 23:42, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > powiedziałeś "tak".
    >
    > A mi do tej pory ćwierćbankowcy nie odpisali co z moim wnioskiem...

    Moze siadło w "spamie" ?
    Ja dostałem tylko krótkie reply ....

    Dziękujemy Twoja ankieta została zarejestrowana!

    Pozdrawiamy,
    Raiffeisen Polbank

  • 20. Data: 2015-09-16 01:23:02
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > : jest nolimit i zadzwoni do siebie, odłoży słuchawkę i po dobie ma
    > 12godzin wisienek;)
    >
    > Wówczas może mieć za 19 zarówno komórki jak i stacjonarne.
    >
    > : Darmowe telekomunikacyjne wisienki;)

    Pomijając bezsensowne dalsze dywagacje na tenże temat
    rzadko się zdarza miesiąc abym "wygadał" 19 zł przez komórkę (prywatną)