  • 1. Data: 2004-02-06 22:10:31
    Temat: [Raj-Waj-Zen MC NatGeo] Karta ze slimakiem ?
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Czolem,

    Kalendarium wspolpracy z Raiffeisen Bank Polska S. A. w zakresie uzyskania
    karty kredytowej MC National Geographic:

    16 grudnia 2003 r. zlozenie wniosku w i-necie (pracownik banku ma oddzwonic
    nastepnego dnia roboczego);
    19 grudnia 2003 r. oddzwania pracownik (kurier ma sie skontaktowac w ciagu
    dwoch dni roboczych);
    5 stycznia 2004 r. kontaktuje sie kurier;
    6 stycznia 2004 r. przyjezdza kurier z umowa do podpisu - karta ma byc u
    mnie za 14 dni;
    27 stycznia 2004 r. otrzymuje PIN z PolCardu;
    5 lutego 2004 r. wreszcie przyjezdza kurier z karta i kalendarzem na rok
    2004; aktywuje karte w R-Line;
    6 lutego 2004 r. karta nie jest jeszcze aktywna.

    Byc moze proba wyrobienia karty kredytowej bez fizycznej wizyty w placowce
    banku jest fanaberia klienta. Mysle jednak, ze uczciwie byloby poinfomorac
    klienta, ze decydujac sie na ten sposob wnioskowania o wydanie karty musi
    liczyc sie z okolo dwumiesiecznym oczekiwaniem. Karte kredytowa w
    Raiffeisenie moge miec, mialbym jednak powazne obawy przed powierzeniem im
    jakiegokolwiek istotniejszego depozytu.

    Mam nadzieje, ze w kolejnej edycji MC NatGeo Bank bedzie oferowal bardziej
    adekwatne karty - z wizerunkiem slimaka, zolwia albo leniwca. Ta z zebra,
    ktora sobie wybralem, stwarza zludne wrazenie dynamicznej obslugi.

    Pozdrawiam, Grzegorz z caly-czas-nieaktywna-karta-NatGeo

    PS. A ktos tu sie wyzalal, ze musial czekac na karte z BPHPBK S. A. az trzy
    tygodnie... Trzy tygodnie, to dla Raiffeisena na razie okres zupelnie
    nieosiagalny.
    --
    - -
    SKPB Warszawa: www.skpb.waw.pl

  • 2. Data: 2004-02-06 22:36:38
    Temat: Re: [Raj-Waj-Zen MC NatGeo] Karta ze slimakiem ?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    ja załatwiałem osobiście w RB, podjęcie decyzji o przyznaniu karty i limicie
    (dosyc dobrym) trwało kilkanaście minut i po kilku dniach miałem karte
    dostarczona do domu
    .

  • 3. Data: 2004-02-08 10:37:24
    Od: xwr1010 <x...@i...pl>

    On Fri, 6 Feb 2004 23:10:31 +0100, "Beniowa"

> [...]
    >karty kredytowej MC National Geographic:
    >
    >16 grudnia 2003 r. zlozenie wniosku w i-necie (pracownik banku ma oddzwonic
    smutna rzeczywistosc

    >19 grudnia 2003 r. oddzwania pracownik (kurier ma sie skontaktowac w ciagu
    >dwoch dni roboczych);
    >5 stycznia 2004 r. kontaktuje sie kurier;
    skutek noweggo systemu sprzedazy RBPl, ktory co do organizacji ma
    jeszcze wiele do zrobienia

    >6 stycznia 2004 r. przyjezdza kurier z umowa do podpisu - karta ma byc u
    >mnie za 14 dni;
    naprawde szybko

    >27 stycznia 2004 r. otrzymuje PIN z PolCardu;
    zle poinformowal kurier, 14 dni to deadline dla przyznania systemowego
    i to sie zgadza, pozniej zlecenie do PolCardu, szybki nadanie pinu i
    kolejny tydzien na ...
    >5 lutego 2004 r. wreszcie przyjezdza kurier z karta i kalendarzem na rok
    >2004; aktywuje karte w R-Line;
    >6 lutego 2004 r. karta nie jest jeszcze aktywna.
    standard o ktorym w trakcie aktywacji powinienes byc poinformowany,
    aktywacja nastepuje po 48H od momentu aktywacji

> [...]
    >klienta, ze decydujac sie na ten sposob wnioskowania o wydanie karty musi
    >liczyc sie z okolo dwumiesiecznym oczekiwaniem.
    Skutek wprowadzania nowych kanalow sprzedazy (gdybys znal dokladny
    czas obsugi wzialbys ta karte tym kanalem?) kazdy ma plany sprzedazowe

    >Karte kredytowa w Raiffeisenie moge miec, mialbym jednak powazne obawy przed
    powierzeniem im
    >jakiegokolwiek istotniejszego depozytu.
    fri dzojs

    >Mam nadzieje, ze w kolejnej edycji MC NatGeo Bank bedzie oferowal bardziej
    >adekwatne karty - z wizerunkiem slimaka, zolwia albo leniwca. Ta z zebra,
    >ktora sobie wybralem, stwarza zludne wrazenie dynamicznej obslugi.
    zobaczysz jak szybko beda reagowac na twoje spoznienia lub bierzace
    info o saldzie , zmienisz zdanie i stwierdzisz ze powinien byc na niej
    conajmniej gepard ;)

    >Pozdrawiam, Grzegorz z caly-czas-nieaktywna-karta-NatGeo
    dzis 08.02.2003 mozesz juz szalec ;)

    pozdro
    xwr
    ps. bardzo zorientowany ;)

    >PS. A ktos tu sie wyzalal, ze musial czekac na karte z BPHPBK S. A. az trzy
    >tygodnie...
    osobiscie skladalem wniosek przez agenta o ta karte na poczatku
    listopada 2003, po moich interwencjach moglem ja odebrac na poczatku
    stycznia 2004w oddziale , wkur.. poszedlem i otrzymalem ja ale na
    innych warunkach niz mi sprzedwal agent.. nieodebralem i zrezygnowalem
    z niej.lipa

    >Trzy tygodnie, to dla Raiffeisena na razie okres zupelnie
    >nieosiagalny.
    trzy tygodnie to normalny okres w RBPL przez oddzial lub bezposrednio
    przez agenta (jesli nikt nie da dupy po drodze)

  • 4. Data: 2004-02-08 17:43:59
    Od: "Nikto" <n...@n...pl>

    > 5 lutego 2004 r. wreszcie przyjezdza kurier z karta i kalendarzem na rok
    > 2004; aktywuje karte w R-Line;
    > 6 lutego 2004 r. karta nie jest jeszcze aktywna.

    Mi w R-Line powiedzieli wyraznie - karta bedzie aktywna za DWA dni robocze.

    Pozdrawiam
    MM

  • 5. Data: 2004-02-08 23:11:17
    Od: "sas" <s...@p...pl>

    Człowieku,
    jesteś szczęściarzem! Ja złożyłem wniosek o KK NG 5 grudnia! i dopiero 5
    LUTEGO !! otrzymałem kartę. Czekałem więc pełne 2 miesiące! To się nazywa
    poszanowanie klienta!!
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2004-02-12 21:25:59
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Uzytkownik "xwr1010" <x...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > standard o ktorym w trakcie aktywacji powinienes byc poinformowany,
    > aktywacja nastepuje po 48H od momentu aktywacji

    Tak, zostalem o tym poinformowany. Tylko, ze jestem troche rozpieszczony
    przez banki typu Multi, czy Citi - karta elegancko w liscie do mojej
    skrzynki (zadnych kurierow), aktywacja natychmiast po telefonie. Mam
    nadzieje, ze jak za dwa lata przyjdzie do wznawiania karty Raiffeisena to
    juz osiagna taki poziom.
    Gdyby poinformowano mnie (najlepiej podczas wypelniania wniosku na www):
    "Drogi kliencie zlozenie wniosku przez internet jest najwygodniejsza forma
    otrzymania produktu Raiffeisen Bank Polska S. A. Z uwagi na przyczyny
    obiektywne oczekiwanie na nasz produkt zamowiony ta droga moze trwac nawet
    do dwoch miesiecy. Jezeli chcialbys otrzymac nasz produkt w krotszym
    terminie goraco zapraszamy do odwiedzenia placowki naszego banku. Liste
    placowek znajdziesz na www.raiffeisen.com.pl/najdogodniejszeplacowki ." A
    tak otrzymalem informacje, z ktorych wynikalo, ze karta bedzie u mnie co
    najwyzej za 3 tygodnie, a byla po siedmiu.
    BTW I tak zamowilbym karte przez internet, tylko troche inaczej planowalbym
    wtesy swoje finanse.

    > zobaczysz jak szybko beda reagowac na twoje spoznienia lub bierzace
    > info o saldzie , zmienisz zdanie i stwierdzisz ze powinien byc na niej
    > conajmniej gepard ;)

    Wlasnie, ze saldo w R-Line jest jakos tak dziwnie aktualizowane. We wtorek
    nie bylo jeszcze zaksiegowanych zakupow z mojego osiedlowego Marcpola
    (terminal eSerwis), jak w tym samym terminalu place VE z Fortisa, to
    ksieguja na rachunku najpozniej po 24 godzinach. Na szczescie w przypadku
    kart kredytowych ksiegowanie z opoznieniem nie jest istotnym problemem :-)

    > dzis 08.02.2003 mozesz juz szalec ;)

    Karta byla aktywna juz w sobote, czyli pewnie w piatek wieczorem (po 24
    godzinach od telefonu do R-line) tez by sie udalo zaplacic. W piatek
    wieczorem bylem w knajpie i nawet chcialem juz sprobowac zaplacic nowym
    nabytkiem, ale ostatecznie stwierdzilem, ze bylby duzy kwas, jakby jeszcze
    nie przeszla.

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 7. Data: 2004-02-18 21:58:21
    Od: "Beniowa" <p...@...odpowiedz.in.public>

    Użytkownik "sas" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > LUTEGO !! otrzymałem kartę. Czekałem więc pełne 2 miesiące! To się nazywa

    Nie napisalem jeszcze, ze wykonalem kilka telefonow ponaglajacych - ze dwa
    razy dzwonilem interwencyjnie do R-Line, ostatecznie zadzwonilem tez do
    Pegasusa (kurierzy obslugujacy Raiffeisena) i sam sie z nimi umowilem.
    Pewnie, gdybym biernie czekal, to wyszloby pelne 2 miesiace. Jak oni nas
    traktuja !

    Pozdrawiam (szczegolnie goraco tych-ktorzy-sie-doczekali),
    Grzegorz