  • 31. Data: 2010-12-18 21:19:52
    Temat: Re: Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Jeżeli mogę sie dopytać o te podatki kolego Delfino....
    > Jak to jest że sprzedajesz teraz. Przed jakim podatkiem się bronisz?.
    > Przecież (bodajże w niebieskim Picie) przyjdzie ci w marcu 2011, że
    > kupując kiedyś i sprzedając dzisiaj uzyskałeś zysk z którego wyliczą
    > ci podatek.

    Mam stratę za rok poprzedni, więc chcę teraz zrealizować zysk w wymiarze
    połowy tej straty, aby nie płacić podatku.

  • 32. Data: 2010-12-18 21:25:46
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Mam stratę za rok poprzedni, więc chcę teraz zrealizować zysk w wymiarze
    > połowy tej straty, aby nie płacić podatku.

    jasne
    to zresztą, ogólnie, dwie następne choroby systemu ale uwaga oczywiście nie
    do Ciebie

    1) (saldo w uproszczeniu zero) sprzedaję coś i odkupuję zaraz - nie płacę
    podatku, nie robiąc tego płacę
    2) można odliczyć tylko połowę strat

  • 33. Data: 2010-12-18 21:32:21
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Co innego obrzucić Sławka inwektywą w stylu "balcerowiczowski"
    >klakier, a co innego nazwać go po chamsku "przyjacielem mojej kozy".
    >Jezeli mogę to chciałbym prosić obu uczestników o trzymanie
    >fasonu ....

    Zacznij od siebie - spróbuj przestać być gnidą...

    --
    marfi

  • 34. Data: 2010-12-18 22:59:35
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Ktorzy to sa dobrzy analitycy?

    D.

    Użytkownik " XXL" napisał w wiadomości grup

    Na szczęście mam jednego z najlepszych doradców inwestycyjnych, który w porę
    wyprowadził mnie z błędu.

    Na szczęście giełda uczy pokory również tych którzy mają za idiotów uznanych
    dobrych analityków.
    Dotyczy to m.in. skippiego i Dietera.

    Wklejałem tutaj opinie m.in. P.Kuczyńskiego i W.Białka, którzy prognozowali,
    że nie ma przesłanek do spadków w grudniu (koniec roku i windows dressing)
    ale
    jest zagrożenie rozpoczęcia większej fali spadkowej w styczniu 2011r.
    I wiele wskazuje, że tak będzie.
    Oznaczałoby to również silne (chociaż przejściowe) umocnienie się USD do
    PLN.

  • 35. Data: 2010-12-18 23:02:06
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pisuje teraz tylko u Bialka na blogu i jakbys dobrze czytal, to pisalem, ze
    skoro od konca wakacji spadki sie nie rozpoczely, to bedzie marsz w gore.

  • 36. Data: 2010-12-19 08:11:31
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Ktorzy to sa dobrzy analitycy?
    >
    > D.

    Nie znam jego kryteriów, więc oczywiście odzywam się w swoim imieniu.
    Dobry analityk to taki, który dobrze zarabia na swoich analizach.
    (nie mylić że dobrze prognozuje)
    Podejrzewam, ze Sławek ma nieco inną definicję

    ps kurcze tak cytujesz że nie wiadomo kogo pytasz.

  • 37. Data: 2010-12-19 08:25:24
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Zacznij od siebie - spróbuj przestać być gnidą...

    Fakt. Sławek od dłuższego czasu unika politycznych tematów, więc i ja
    spróbuję (jeszcze raz - choćby z okazji nadchodzących świąt) zapomnieć
    (choćby na jakiś czas - oby jak najdłuższy) o dzielących nas różnicach.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 38. Data: 2010-12-19 11:46:46
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    I to jest wlasciwa definicja dobrego analityka.

    D.

  • 39. Data: 2010-12-19 14:44:12
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Jak można było mieć stratę w 2009?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 40. Data: 2010-12-19 14:46:56
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Fakt. Sławek od dłuższego czasu unika politycznych tematów, więc i ja
    > spróbuję (jeszcze raz - choćby z okazji nadchodzących świąt) zapomnieć
    > (choćby na jakiś czas - oby jak najdłuższy) o dzielących nas różnicach.

    Zaprzestanie na czas świąt bycia oszołomem, pokazuje że jesteś nim
    świadomie.
    :-)