  • 11. Data: 2010-12-02 10:52:15
    Temat: Re: Rajd św. Mikołaja rozpoczęty
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:id7ruv$m04$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    >
    > #2 es.f się wysycił i jedyne rajdy jakie przewiduję, to szczytowa
    > szarpania
    > czyszcząca obie strony małych.
    >
    > Oczywiście nie ma pewności że rozpoczęty wczoraj i kontynuowany dzisiaj
    > rajd
    > św. Mikołaja doprowadzi do przekroczenia dotychczasowych szczytów na WIG i
    > WIG20 ale widać, że póki co mamy klimat do wzrostów a nie do spadków.
    > Zobacz jak wysokie są obroty na WIG przy silnie rosnącym szerokim rynku po
    > niespełna 2,5 godz. notowań.
    >
    > Poniżej wstawiam linka z komentarzem P.Kuczyńskiego, który w ostatnich

    numer]=12907151&P[obr]=kd

    Pogadamy za 2-3 tygodnie.
    Teraz nie ma co bić piany, wzajemnie prognozy znamy.

    Dziś zgodnie ze swoim aktualnym rys na iFutures zapakowałem szorciaki, stop
    stoi i tyle.

  • 12. Data: 2010-12-02 10:57:49
    Od: "DJ\(Dominik\)" <d...@s...pl>

    Czyli tradycyjnie jak co roku:
    http://www.stopazwrotu.pl/uploadFCK/Image/rysunki/mi
    kolaj1.jpg

  • 13. Data: 2010-12-03 12:09:50
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Pogadamy za 2-3 tygodnie.
    Teraz nie ma co bić piany, wzajemnie prognozy znamy.

    Dziś zgodnie ze swoim aktualnym rys na iFutures zapakowałem szorciaki, stop
    stoi i tyle.

    W załączeniu dzisiejszy komentarz W.Białka z "Parkietu". Brzmi dość sensownie,
    ale czy się sprawdzi to inna para kaloszy :-)
    Notowania giełdowe w krótkim terminie ustawią dzisiejsze dane z amerykańskiego
    rynku pracy o 14.30.

    http://www.parkiet.com/artykul/992678_Na-razie-byc-m
    oze-rajd-Sw--Mikolaja--a-pierwszy-kwartal-2011-pod-z
    nakiem-przeceny.html

  • 14. Data: 2010-12-03 21:16:10
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 01-12-2010 o 22:29:52 DJ(Dominik) <d...@s...pl>
    napisał(a):

    > Sie obaczy, choae wg mojego systemu padnie sygna? S na dzisiejszym close,
    > patrz?c na ?wieczki tygodniowe jako? bardzo misiowo S&P nie wygl?da.

    koniec tygodnia i edek wali w góre a sap ma dane fundamentalne w nosie.
    dziwny masz ten system bo akurat sroda dała sygnał L
    BTW mam prośbe o rewizję spółek, które typowałes do oRGR w ciągu
    ostatniego roku.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 15. Data: 2010-12-09 14:43:15
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez zaprzęgu,
    wykorzystując tylko grawitację.

    Czy nadal przewidujesz większa przecenę w grudniu ?
    Wygląda bowiem na to, że zarządzający funduszami chcą na siłę podtrzymać rajd
    św. Mikołaja i dobrze zakończyć 2010r.

    Czy zatem początek ostrej przeceny czeka nas w styczniu ?
    Czy będzie defekt stycznia ?

    Gdzie zniknął Dieter ? Ostatnio nie zamieszcza żadnych prognoz.

  • 16. Data: 2010-12-09 14:56:58
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > No więc ja tez uważam, ze będzie rajd ale na sankach bez zaprzęgu,
    > wykorzystując tylko grawitację.
    >
    > Czy nadal przewidujesz większa przecenę w grudniu ?

    tak

  • 17. Data: 2010-12-10 08:14:37
    Od: "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl>

    > Gdzie zniknął Dieter ? Ostatnio nie zamieszcza żadnych prognoz.

    Ostatna prognoza Dietera to hossa która się na naszych oczach wypełnia:

    "[...] Policzylem poltora roku temu, ze zwyzka w ramach korekty bessy
    2007-2009
    moze trwac max do sierpnia 2010. Czas uplynal, a wiec zakladam, ze mamy juz
    hosse. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 18. Data: 2010-12-16 18:50:48
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    > Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak

    No cóż; error.
    Na szczęście mam jednego z najlepszych doradców inwestycyjnych, który w porę
    wyprowadził mnie z błędu.

  • 19. Data: 2010-12-16 19:47:59
    Temat: Re: Rajd w. Miko&#179;aja rozpocz&#234;ty
    Od: a...@v...pl

    > U&#191;ytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisa&#179; w wiadomoci

    > No có&#191;; error.
    > Na szcz&#234;cie mam jednego z najlepszych doradców inwestycyjnych, który w
    por&#234;
    > wyprowadzi&#179; mnie z b&#179;&#234;du.

    Ej makrela, ale jesteś żałosny. Tak cienko przędziecie???

  • 20. Data: 2010-12-16 20:19:10
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ej makrela, ale jesteś żałosny. Tak cienko przędziecie???

    Nazywa się STOP-LOSS palancie:)