  • 1. Data: 2008-08-07 08:42:17
    Temat: [Rajfi KK] ubezpieczenie
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    No widze, ze Rajfi kontynuuje szczytne tradycje BZWBK.

    Wlaczyli mi ubezpieczenie R-Twoja karta bez ryzyka (Uniqa). Do konca
    wrzesnia gratisowe,pozniej platne.

    Zeby zrezygnowac trzeba zadzwonic na R-linie. Dno.

    Plusik za to, ze w zalaczeniu sa Szczegolne Warunki Ubezpieczenia. Nie ma
    Ogolnych. :-)

    marekz

  • 2. Data: 2008-08-07 09:51:55
    Temat: Re: [Rajfi KK] ubezpieczenie
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    MarekZ wrote:
    > No widze, ze Rajfi kontynuuje szczytne tradycje BZWBK.
    >
    > Wlaczyli mi ubezpieczenie R-Twoja karta bez ryzyka (Uniqa). Do konca
    > wrzesnia gratisowe,pozniej platne.
    >
    > Zeby zrezygnowac trzeba zadzwonic na R-linie. Dno.

    "Drogi(?) kliencie!
    Trwają wakacje...ble, ble, ble"

    ...nie myślisz teraz o pieniądzach, więc postanowiliśmy to wykorzystać, aby
    cię oskubać, abyś nie był dla nas taki drogi ;)

    Zanotować datę, godzinę, imię i nazwisko "konsultantki" która przyjmuje
    rezygnację z ubezpieczenia radzę ;)

    pzdr