  • 1. Data: 2012-06-19 19:31:03
    Temat: [Rajfi] Podpadziocha nr 2
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    Chcesz wybrać się do oddziału i pocałować klamkę? Skorzystaj z MoblinegoBanku
    i wyszukaj najbliższy Ci oddział, a potem udaj się do niego w godzinach pracy
    podanych w aplikacji. Gwarantowane jest to, że godziny działania placówki będą
    zupełnie inne od tych prezentowanych w aplikacji i możesz z dużą dozą
    prawdopodobieństwa pocałować klamkę.

    Co ciekawe, na stronie WWW dane są poprawne... A mnie się zachciało
    nowoczesności...

  • 2. Data: 2012-06-19 20:58:49
    Temat: Re: [Rajfi] Podpadziocha nr 2
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:jrqd0m$q92$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > prawdopodobieństwa pocałować klamkę.
    >
    > Co ciekawe, na stronie WWW dane są poprawne... A mnie się zachciało

    najpierw niech się ogarną z mniej nowoczesnymi tematami.
    mi ostatnio nasmarowali pismo, z którego wynika, że to co na wyciągu, to
    teraz wg nich jest co innego w rzeczywistości.
    nie wiem co knf na taka podwójną księgowość by powiedział...

  • 3. Data: 2012-06-19 22:37:41
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    "Konfabulator" ...
> [...]
    > podanych w aplikacji
    >
    > Co ciekawe, na stronie WWW dane są poprawne...

    ... ale na infolinii sa niepoprawne.

    --
    T.F.