  • 11. Data: 2012-06-21 18:03:39
    Temat: Re: [Rajfi] Rezygnacja z karty
    Od: "Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

    > A to niby ma Cię uchronić przed opłatą?

    Nieee, kartą wydałem ile trzeba. Ale może zablokują rachunek, bo nie złożyłem
    obszernych wyjaśnień co się stało z kartą... Albo coś jeszcze innego. Wolę jak
    tam będzie na razie okrągłe zero.

  • 12. Data: 2012-06-21 18:20:41
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl>

    Konfabulator <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Widzieliście jakie z nich spryciarze?
    >
    > "Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne.
    > Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do
    > Banku:
    >
    > 1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,

    Zgubienie zamienić na utratę i wyjaśnić dowolnie, np.
    "Dziecko wrzuciło kartę do miksera - po obejrzeniu instruktażu w serialu
    familijnym Rodzinka Pe El"

  • 13. Data: 2012-06-21 18:28:34
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 18:03, Konfabulator pisze:

    > Nieee, kartą wydałem ile trzeba. Ale może zablokują rachunek, bo nie złożyłem
    > obszernych wyjaśnień co się stało z kartą... Albo coś jeszcze innego. Wolę jak
    > tam będzie na razie okrągłe zero.

    No chyba że tak ;) Dlatego moja zgubi się w drodze z bankomatu po
    wypłacie ostatniej stówki ;)

  • 14. Data: 2012-06-21 19:41:22
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 15:20, Konfabulator pisze:
    > Widzieliście jakie z nich spryciarze?
    >
    > "Zastrzeżenie karty blokuje możliwość korzystania z niej i jest nieodwracalne.
    > Użytkownik karty w terminie 14 dni od jej zastrzeżenia powinien dostarczyć do
    > Banku:
    >
    > 1) pismo wyjaśniające okoliczności zgubienia lub kradzieży karty,
    > 2) zaświadczenie o zgłoszeniu popełnienia przestępstwa kradzieży karty wydane
    > przez Policję, jeżeli karta została skradziona. "
    >
    > Czy ktoś już "zgubił" kartę i wymagali od niego pisma?
    >
    > Czy na infolinii można rozwiązać umowę o kartę czy też w inny sposób można się
> [...]

    W systemie jest 'pownien' a w regulaminie 'Użytkownik Karty jest
    zobowiązany dostarczyć' ale o sankcjach nie piszą więc luz ;)

    Dużo gorzej prezentuje się zapis:

    Po zgłoszeniu zastrzeżenia Karty, o ile dyspozycja Posiadacza bądź
    Użytkownika Karty nie stanowi inaczej, Bank wydaje nową Kartę.

    A zastrzegając w systemie transakcyjnym nie miałem opcji, że nie chcę
    nowej... po prostu zastrzegli i już. Jutro pójdę do oddziału
    wypowiedzieć umowę i spróbuję wyjaśnić kwestę karty.

  • 15. Data: 2012-06-21 19:46:44
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 18:28, osa pisze:

    > No chyba że tak ;) Dlatego moja zgubi się w drodze z bankomatu po
    > wypłacie ostatniej stówki ;)

    Stówka poszła przelewem i karta zastrzeżona, ale uwaga: nie ma
    możliwości powiadomienia banku o braku chęci na wydanie nowej... więc
    zgodnie z regulaminem bank wyda nową! Kpina... jutro w oddziale złożę
    taką dyspozycję bo jeszcze wyślą i pobiorą opłatę za nową.

  • 16. Data: 2012-06-21 19:51:03
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]
    > z regulaminem bank wyda nową! Kpina... jutro w oddziale złożę taką dyspozycję
    > bo jeszcze wyślą i pobiorą opłatę za nową.

    A jak zastrzegłeś? Przez www? Bo moze lepiej zastrzec telefonicznie. Czy
    rozmawia się wtedy z ludzkim interfejsem?

  • 17. Data: 2012-06-21 20:15:20
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 19:51, wiatrak pisze:

    > A jak zastrzegłeś? Przez www? Bo moze lepiej zastrzec telefonicznie. Czy
    > rozmawia się wtedy z ludzkim interfejsem?

    Przez www... i już zaczynam żałować. Właśnie zaczynam redagować pisemko
    gdzie złożę dyspozycję nieprzysyłania nowej w miejsce zastrzeżonej wraz
    z wypowiedzeniem umowy. W drodze z pracy podrzucę pismo do oddziału.

    Oczywiście nadal nie mogę pobrać historii rachunku, potwierdzeń operacji
    ani wyciągów w PDF bo są dane przypadkowe... tak jakby podpięli na stałe
    PDFy testowe bo na przykład data księgowania to 'dsascd'.

  • 18. Data: 2012-06-21 20:49:37
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > "Wyprałem w pralce"
    > KJ

    ale to karty nie niszczy, wypraną kartą da się płacić (zakładam, że
    pranie nie odbywało się w max temp.)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2012-06-21 21:38:17
    Od: " Konfabulator" <w...@W...gazeta.pl>

    osa <o...@g...pl.ee> napisał(a):

    > Przez www... i już zaczynam żałować. Właśnie zaczynam redagować pisemko
    > gdzie złożę dyspozycję nieprzysyłania nowej w miejsce zastrzeżonej wraz
    > z wypowiedzeniem umowy. W drodze z pracy podrzucę pismo do oddziału.

    A czy ten regulamin zabrania zastrzeżenia karty telefonicznie bez podawania powodu?
    Ja tak chcę
    spróbować i plan jest taki, żeby złożyć trzy dyspozycje:
    - zastrzeżenie karty,
    - niewydawanie nowej,
    - wypowiedzenie umowy karty.

  • 20. Data: 2012-06-21 21:42:37
    Od: osa <o...@g...pl.ee>

    W dniu 2012-06-21 21:38, Konfabulator pisze:

> [...]
    Ja tak chcę
    > spróbować i plan jest taki, żeby złożyć trzy dyspozycje:

    Jak już pisałem w innej wiadomości w tym wątku:

    W regulaminie 'Użytkownik Karty jest zobowiązany dostarczyć' ale o
    sankcjach nie piszą więc luz :)

    Powód: karty nie ma w miejscu w którym ją zostawiłem co oznacza
    zagubienie i tyle ;) W moim pisemku mam dyspozycję niewydawania nowej w
    związku z zagubieniem i zastrzeżeniem starej... bez wyjaśnień.