  • 1. Data: 2007-10-13 11:52:03
    Temat: Rajfi negatywnie
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Po zmianie regulaminu KK powstała niekorzystna dla klientów asymetria w
    traktowaniu obciążeń i uznań KK, co może miec znaczenie w przypadku
    wykonywania transakcji gotówkowych. Obciążenia z datą ich faktycznego
    wykonania, natomiast uznania z datą ich zaksięgowania. Przykladowo jeśli
    zrobimy wpłatę na rachunek KK w piątek po południu, zostanie ona
    zaksięgowana dopiero w poniedziałek i przez dodatkowe 3 dni na KK mogą być
    naliczane odsetki. Uważam to za niedopuszczalne. A już w ogóle nie wiem co
    by było gdyby to była spłata minimalna, albo spłata całości zadłużenia w
    ramach g-p, no przeciez dramat.

    Reklamacja w poniedziałek, zobaczymy jaki będzie efekt. Reklamacja zapewne
    zostanie uznana, ale tu przecież należałoby zmienić algorytm naliczania
    odsetek, a nie liczyć na to że nikomu nie będzie się chciało reklamować
    niewielkich sum. Oj nieładnie Rajfi, nieładnie...

    marekz

  • 2. Data: 2007-10-13 18:41:01
    Temat: Re: Rajfi negatywnie
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 13 Oct 2007 13:52:03 +0200
    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:

> [...]
    > ogóle nie wiem co by było gdyby to była spłata minimalna, albo spłata
    > całości zadłużenia w ramach g-p, no przeciez dramat.

    W najczarniejszym scenariuszu to poniedziałek i wtorek może być
    święto ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2007-10-13 20:21:43
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:20071013204101.4cfe43f0.bart@hashzero.net...

    W najczarniejszym scenariuszu to poniedziałek i wtorek może być
    święto ;)

    A we środę śmierć Benedykta i Elixiry nie chodzą. ;-) Jednak to już tylko
    dodatki będą, do wypadnięcia z grace-periodu albo wirtualnego braku spłaty
    minimalnej w terminie. Wprawdzie spłata gotówką w oddziale to pewnie w
    praktyce rzadkość, ale Rajfi powinien to poprawić, bo to robi bardzo złe
    wrażenie.

    marekz

  • 4. Data: 2007-10-14 21:33:03
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Sat, 13 Oct 2007 22:21:43 +0200
    "MarekZ" <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Wprawdzie spłata gotówką w
    > oddziale to pewnie w praktyce rzadkość, ale Rajfi powinien to
    > poprawić, bo to robi bardzo złe wrażenie.

    Dokładnie nie dalej jak 2 m-c temu wpłacałem w oddziale (9.45 rano) na
    konto karty i nieźle musiała wyglądać moja mina jak pani
    powiedziała, że dopiero jutro będzie to odnotowane.

    Xenocide