  • 1. Data: 2012-05-04 12:17:57
    Temat: Rajfi nie popiera kultury -- nie chce Opery!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    A ponoć to austriaki bank! Opery nie chce, chromą i ułomną -- czemu nie!
    Może on austriacki tylko dlatego, że:

    http://pl.wiktionary.org/wiki/austriackie_gadanie

    trochę, jakby to delikatnie ująć, z sensem_inaczej czy ze skrytym_sensem?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-05-04 13:25:43
    Temat: Re: Rajfi nie popiera kultury -- nie chce Opery!
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 May 2012 12:17:57 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A ponoć to austriaki bank! Opery nie chce, chromą i ułomną -- czemu nie!

    Chodzi ci o coś konkretnego, czy tak se plumkasz?

    AK

  • 3. Data: 2012-05-04 15:21:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1323j3v48m8cl.hdv2y3xfo7t1$....@4...net

    > Chodzi ci o coś konkretnego, czy tak se plumkasz?

    Mam podać konkretną wersję Opery i Filharmonii Białostockiej
    budowanej moimi pieniędzmi wbrew mojej woli? :) Przeżyłem
    szok -- jutro sobota, do Rajfiego polałem z KB po tałzenie
    na moje konto i na matki konto, czas ucieka, a ja nie mogę
    zalogować się -- Rajfi twierdzi, że brak mu łączności...

    Nie udało się zalogowanie poprzez Operę, ale na szczęście
    poprzez Chromą i ułomną udało się. Zaraz sprawdzę, czy
    szmal doszedł na miejsce. Ja akurat nie mogę chodzić.
    Paktowanie z diabłem daje dobre efekty -- łydka traktowana
    Diablim Pazurem mniej boli niż łydka smarowana żmiją
    zaklętą w Viprasolu. Dikloaki nie sprawdzałem. Ziaja
    ma swoja dikloakę -- tańszą 2 razy od dikloaki zwanej
    Voltarenem, która jest dwakroć tańsza od innej maści
    dikloacznej...

    Może piszę chaotycznie, ale to z wrażenia...
    Zaraz wybudzę się zupełnie ze snu i będę pisał mniej
    chaotycznie. :)

    -=-

    Nie mogłem zalogować się do Rajfiego za pomocą Opery.
    Za pomocą Chromej -- udało się bez problemów.

    -=-

    austriackie gadanie == mówienie bez sensu

    Jeśli mi nie wierzysz -- sprawdź w słownikach języka polskiego.

    Wprawdzie do Meritum Operą nie zaloguję się także, ale IMO
    umerytorycznianie Rajfiego powędrowało w złym kierunku.
    I to w dobie naddokładnych GPSów i Flamingów jedzących
    ruskich glony...

    BTW flamingów jedzących ruskie GLONASSy -- mam kolejną małpę w moim ZOO...

    A BTW GLONASS i GPS -- wkrótce ruchanie w oparciu o GPS i GLONASS będzie
    możliwe. Smartfonowe pozycjonery mają już dokładność **centymetrową**.
    Jeśli dziś byle dzieciak może mieć tak dokładna pozycję -- dlaczego
    2 lata temu Protasiuk tak daleko od szarego ;) pasa ścinał ruskie drzewa?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-05-04 15:28:19
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 4 May 2012 15:21:14 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Opery nie chce, chromą i ułomną -- czemu nie!
    > Nie udało się zalogowanie poprzez Operę

    Dobra, dalej nie czytam. Znaczy - tak se plumkasz. Raiffeisen pod Operą
    działa bez problemu.

    AK

  • 5. Data: 2012-05-04 16:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1bhwf1ma4rpk3.b26843toqh85$....@4...net

    > Dobra, dalej nie czytam. Znaczy - tak se plumkasz. Raiffeisen pod Operą
    > działa bez problemu.

    Może teraz działa, ale gdy inicjowałem post -- nie działał.
    Działał około 2 w nocy, gdy lałem z KB do Rajfiego, nie
    działał pomiędzy 11 i 13 dzisiaj w dzień. Po wysłaniu postu
    inicjującego wątek, sprawdziłem i nadal nie działał. Nie wiem,
    jak jest teraz.

    -=-

    Jeśli Rajfi ma taką taktykę pokonywania problemów -- raczej
    mnie nie utrzyma jako swego klienta, a ja jestem jednym
    z nielicznych, którzy chcą tam zostać naprawdę.

    Gdy jest błąd -- trzeba go naprawić, nie zaś wyzywać o głąbów tych,
    którzy błąd ów odkryli. Wiem, że obecna minister Kudrycka uczyła
    boksowania swoje uczennice, ale naprawdę w dojrzałym świcie
    forsowanie problemu niewiele daje.

    Próbowałem zalogować się z Opery, podając poprawne dane -- dostawałem
    informację o braku łączności. Próbowałem zalogować się z Opery, podając
    niepoprawne dane -- dostawałem informację o błędnym loginie lub haśle.
    (lub jakąś podobną -- z czerwienią na okienkami) Znaczy to, że łączność
    z bankiem była, skoro Rajfi wiedział, iż podają mu złe dane.

    Jeśli chcesz -- uznaj błąd Rajfiego, jeśli nie chcesz -- pierdol dalej
    jak potłuczony. :) Rajfi próbuje swoje błędy ukryć złą łącznością, czyli
    próbuje obarczyć innych ludzi odpowiedzialnością za swoje błędy. Co najmniej
    nieładnie!

    -=-

    Do szukających prawdy pracowników Rajfiego -- dwóch Leszków Ciszewskich
    z Białegostoku raczej nie macie. Możecie zatem sprawdzić, czy około
    południa próbowałem się logować na swoje (i na mojej matki) konto.

    Jeśli dostęp do konta w Rajfim jest niepewny -- kto zechce tam trzymać swój szmal?

    Ja poplumkam, ale konto zamknę za 2 miesiące, jeśli będą takie trudności.
    Ja lubię spokój, nie harmider.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-05-04 17:50:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Fri, 04 May 2012 16:01:59 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > dzisiaj w dzień. Po wysłaniu postu inicjującego wątek, sprawdziłem i
    > nadal nie działał. Nie wiem, jak jest teraz.

    Jesteś śledzony, nie zauważyłeś tego?

    --
    pozdrawiam, Olgierd

  • 7. Data: 2012-05-04 17:55:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Olgierd" p...@r...org

    > Jesteś śledzony, nie zauważyłeś tego?

    Nie, ale ja mam słaby wzrok.
    [a Rajfi ma debilnych obrońców]
    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-05-04 18:17:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 1323j3v48m8cl.hdv2y3xfo7t1$....@4...net

    > Chodzi ci o coś konkretnego, czy tak se plumkasz?

    http://eneuel.w.duna.pl/rajfi/rajfi.png

    Łączność z internetem jest wg KB i wg mBanku, w których przed
    chwilą logowałem się, aby sprawdzić, czy doszły do nich
    pieniądze wysłane z dzisiaj Rajfiego. Dosżły.

    Na brak łączności nie narzeka ta gra:

    http://www.myfreezoo.pl/game/

    raczej wrażliwa na brak łączności

    i filmy onlajnowe (kilka sekund buforowania) dają się
    oglądać bez trudu. Ponadto zwykle gra radio -- na
    przykład umieszczone w belce IE, który jeśli jest
    uruchomiony to tylko z powodu tego radia.

    Ale czy warto przejmować się? Meritum nie chce
    współpracować z Operą i ww. gra także ma trudności.
    No i nie każdy film przechodzi przez Operę. :)

    Tyle tylko, że tamte sytuacje nie zwalają winy na moją łączność.
    Filmy mówią, czego im brak, radio belczy się tylko IE, gra niby
    działa, ale źle aktualizuje się a meritum wisi jak Lepper ba szubienicy. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-05-04 19:05:41
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" wrote

    >Ale czy warto przejmować się? Meritum nie chce
    >współpracować z Operą ..... a meritum wisi jak Lepper ba szubienicy. ;)

    Protestuję. Opera 11.62 nie ma żadnych problemów z Meritum. Tak samo jak
    Firefox 12.0. Używam zamiennie. A zwisy to inna broszka

  • 10. Data: 2012-05-04 19:18:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mx" jo129f$gbu$...@i...gazeta.pl

    > Protestuję. Opera 11.62 nie ma żadnych problemów z Meritum. Tak samo jak Firefox
    12.0. Używam zamiennie. A zwisy to inna broszka

    Wersja 11.62
    Kompilacja 1347
    Platforma Win32
    System Windows XP
    XHTML+Voice Nie załadowano wtyczki

    Czego moja nie ma, co Twoja ma? ;) Więc dlaczego Rajfi kocha Twoją nie moją? ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=kCBIvyoLLlQ

    Zwisy merytoryczne? Nie notuję zwisów merytorycznych od czasów,
    gdy wchodzę ;) merytorycznie z Chromej i ułomnej.

    -=-

    I jeszcze jedno -- w nocy wchodziłem do Rajfiego z Opery.
    (łatwiej wchodzić do Rajfiej niż w Rajfiego?)
    Wcześniej wchodziłem tam z Opery ze 300 razy.

    Tak czy siak -- błąd widzisz? I widzisz moje posty?

    http://eneuel.w.duna.pl/rajfi/rajfi.png

    Skoro są posty -- łączność jest. Skoro można wejść za
    pomocą Chromej, raczej nie jest to wina na łączach.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'