  • 1. Data: 2012-06-29 13:35:03
    Temat: Rajfi - opóźnione wiśniobranie czerwcowe
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Właśnie zauważyłem, że we wtorek wpadły na konto Rajfajzena opóźnione
    wiśienki.. Tak więc ci, którzy nie otrzymali swoich w terminie, niech sprawdzą
    - będzie w sam raz na dofinansowanie impry weekendowej ;-)

  • 2. Data: 2012-06-29 13:56:25
    Temat: Re: Rajfi - opóźnione wiśniobranie czerwcowe
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-06-29 13:35, a...@W...gazeta.pl pisze:
    > Właśnie zauważyłem, że we wtorek wpadły na konto Rajfajzena opóźnione
    > wiśienki.. Tak więc ci, którzy nie otrzymali swoich w terminie, niech sprawdzą
    > - będzie w sam raz na dofinansowanie impry weekendowej ;-)

    u mnie drugiej partii wciaz niet :(

  • 3. Data: 2012-07-01 08:34:17
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-29 13:56, pawlin pisze:

    > u mnie drugiej partii wciaz niet :(

    u mnie też wiśni brak, chyba czas dzwonić i reklamować ;-((

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2012-07-02 08:59:03
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-07-01 08:34, lolekanabolek pisze:

    > u mnie też wiśni brak, chyba czas dzwonić i reklamować ;-((

    dzwoniłem na infolinię bo u mnie nie było pierwszej partii wiśni za
    operacje w maju, Pan od razu był zorientowany w sprawie, mówił, że
    transport czerwcowy ma opóźnienie i ma być do 10 lipca, jakby co to
    dzwonić gdyby były dalsze opóźnienia

    --
    pozdrawiam
    Marcin