  • 1. Data: 2012-09-14 10:49:00
    Temat: Rajfi - wypowiedzenie konta tylko w oddziale?
    Od: k...@g...com

    Mam zamiar skorzystać z 200 zł wisienek w Rajfi ale z tego co czytam w regulaminie
    wypowiedzenie konta musi się odbyć na piśmie w Oddziale Banku. Czyli wysłanie pocztą
    odpada? Tak się składa że nie mam oddziału pod nosem a nie uśmiecha mi się gonić
    specjalnie po to. Inna rzecz, że wyszukiwarka oddziałów na stronie Rajfiego
    beznadziejna, trzeba wpisać konkretne miasto a nie np. województwo.

    Kuternochal

  • 2. Data: 2012-09-14 14:21:39
    Temat: Re: Rajfi - wypowiedzenie konta tylko w oddziale?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Fri, 14 Sep 2012 01:49:00 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > Mam zamiar skorzystać z 200 zł wisienek w Rajfi ale z tego co czytam w regulaminie
    wypowiedzenie konta musi się odbyć na piśmie w Oddziale Banku.

    Chyba masz jakiś inny regulamin, niż reszta klientów.

    AK

  • 3. Data: 2012-09-14 19:07:12
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    > oddziałów na stronie Rajfiego beznadziejna, trzeba wpisać konkretne miasto

    Zona zrobila to przez telefon (konto i karta)

    --
    pozdr.
    ls

  • 4. Data: 2012-09-14 20:29:01
    Od: "lery.IT" <l...@g...com>

    W dniu piątek, 14 września 2012 10:49:00 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
> [...]
    specjalnie po to. Inna rzecz, że wyszukiwarka oddziałów na stronie Rajfiego
    beznadziejna, trzeba wpisać konkretne miasto a nie np. województwo.

    A to jeszcze istnieje ta promocja? masz jakiś link do oferty?

  • 5. Data: 2012-09-14 21:11:06
    Od: Jarosław Kuter <k...@g...com>

    On 14 Wrz, 20:29, "lery.IT" <l...@g...com> wrote:

> [...]
    Rajfiego beznadziejna, trzeba wpisać konkretne miasto a nie np. województwo.

    > A to jeszcze istnieje ta promocja? masz jakiś link do oferty?

    tu link:
    http://gruper.pl/x.php/1,27490/Twoja-Firma-Raiffeise
    n-Bank-Polska-SA-premia-do-200-zl-za-zakupy-karta-de
    betowa-wydana-do-konta-osobistego-z-dostepem-do-rach
    unku-przez-komorke.html

    Andrzej Kubiak: oczywiście masz rację, nie doczytałem że chodzi o
    a'vista

    paragraf 52 ust 2
    2. Umowa Konta Lokacyjnego oraz Umowa Konta Osobistego o rodzaju
    określonym w Tabeli jako A'vista może zostać rozwiązana przez
    Posiadacza bez wypowiedzenia w każdym czasie pod warunkiem
    uregulowania wszelkich zobowiązań wynikających z tych Umów.
    Oświadczenie
    o rozwiązaniu umowy powinno być złożone w formie pisemnej pod rygorem
    nieważności w Oddziale Banku;

    Kuternochal