  • 11. Data: 2009-05-27 09:33:45
    Temat: Re: Ranging kk według Open Finance
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 27 May 2009 02:23:52 -0700, bartlomiej.wiecek napisał(a):

    > mozna i tak. tyle ze wtedy nie korzystasz z potwierdzen transakcji co
    > moim zdaniem znacznie podnosi bezpieczenstwo (od razu wiesz o kazdym
    > fraudzie na karcie).

    A te potwierdzenia już działają? Bo na początku były jakieś problemy.
    IMHO najfajniejszy w tej karcie jest zwrot, przy czym skoro to samo jest
    w Aliorze, to -- jeśli klient zamierza robić te 10 tys. obrotu --
    praktycznie nie ma różnicy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 12. Data: 2009-05-27 09:42:46
    Od: b...@g...com

    On 27 Maj, 11:33, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > IMHO najfajniejszy w tej karcie jest zwrot, przy czym skoro to samo jest
    > w Aliorze, to -- jeśli klient zamierza robić te 10 tys. obrotu --

    jezeli ktos ma tel w erze to roznica jest jednak spora. potwierdzenia
    dzialaja (rowniez dla transakcji internetowych). dodatkowo sms z
    przypomnieniem o splacie. tylko 36 transakcji zwalnia z oplaty. no i
    rewelacyjne przeliczniki walut. plusem aliora jest chyba podglad
    transakcji (nie mam kk w aliorze takze nie wiem jak ten podglad
    wyglada). no i przelewy w aliorze dosc tanie.

  • 13. Data: 2009-05-27 10:43:17
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > Ciekawe czy inni operatorzy zrobią coś podobnego - ich oferty
    > wyglądają bardzo marnie przy tej karcie. Karta Polbank Era to
    > przykład, że karta może być tak dobra, żeby zachęcać do zmiany
    > operatora.

    Mnie potwierdzenia smsowe (mam taktaka) nie działają, ale ostatnio
    dostałem info przypominające o spłacie karty.
    Poza tym przecież taktaki nie są rejestrowane. Jak ktoś nie ma to może
    dogadać się ze znajomym i podać jego numer we wniosku...chociaż chyba
    nabycie prepaida nawet na chwilę jest chyba łatwiejszym rozwiązaniem.

    Natomiast w zestawieniu brakuje warunków zwolnienia z opłaty w kolejnym
    roku. Co innego zrobić 36 transakcji na kk Polbanku, a co innego 12k zł
    na karcie GEM.

    Karty Polbank Era nie ma w zestawieniu, nie znalazłem tam żadnego
    cobranda - pewnie taki był zamysł autorów.

    W każdym razie widzicie jak łatwo manipulować takimi zestawieniami.
    Alior wcale nie musiał wygrać chociaż jego karta również jest niezła
    (obecnie to moja główna).

    Mogłoby również być info nt. możliwości wykonywania przelewów z rachunku
    karty oraz przeliczniki walut przy płatnościach w innych walutach...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-05-27 11:17:10
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 27 Maj, 08:57, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Trzy pierwsze pozycje - Alior, GE Money i Toyota
    > Trzy ostatnie pozycje - Cetelem, Kredyt Bank i PeKaO

    Że się zapytam, Toyota to za co ta wysoka pozycja w rankingu ? Za te
    zwroty 1% do końca roku ?

  • 15. Data: 2009-05-27 12:04:42
    Od: Paweł <root@[127.0.0.1]>

    b...@g...com wrote:

    > (...) plusem aliora jest chyba podglad transakcji (nie mam kk w aliorze
    > takze nie wiem jak ten podglad wyglada). no i przelewy w aliorze dosc
    > tanie.

    zalezy do czego ludzie tych przelewow potrzebuja. jak np. do placenia
    rachunkow (podczas gdy kasa lezy na oszczednosciowym), to lepsza oferte
    ma citi (0% prowizji na zdefiniowane przelewy za uslugi). podglad online
    zaksiegowanych transakcji i wyciagow citi tez ma. jak dla mnie,
    to ten ranking jest mocno naciagany :)

  • 16. Data: 2009-05-27 13:24:26
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 27 May 2009 12:43:17 +0200, RobertS napisał(a):

    > W każdym razie widzicie jak łatwo manipulować takimi zestawieniami.
    > Alior wcale nie musiał wygrać chociaż jego karta również jest niezła
    > (obecnie to moja główna).

    Alior to chyba nie wygrał, ma 4 punkty tak jak dwie pozostałe karty a
    jest pierwszy, bo alfabetycznie ustawili.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2009-05-27 13:28:38
    Od: Mariusz_M <m...@g...com>

    On 27 Maj, 12:43, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > Natomiast w zestawieniu brakuje warunków zwolnienia z opłaty w kolejnym
    > roku. Co innego zrobić 36 transakcji na kk Polbanku, a co innego 12k zł
    > na karcie GEM.
    Czy 1000PLN 'obrotu' na karcie miesięcznie to dużo ?
    GE i jego Autokarta ma ograniczenie, które mi się nie podobało - niski
    limit kasy zwracanej przy tankowaniu (do 1000PLN/m-c).
    Polbank-Era też niestety ma limit max. 5000PLN na karcie - więcej mają
    tylko inne karty tego banku.

    Pozdrawiam,
    Mariusz Maniek

  • 18. Data: 2009-05-27 13:45:28
    Od: b...@g...com

    On 27 Maj, 15:28, Mariusz_M <m...@g...com> wrote:
    > On 27 Maj, 12:43, RobertS <b...@x...pl> wrote:> Natomiast w zestawieniu brakuje
    warunków zwolnienia z opłaty w kolejnym

    > Czy 1000PLN 'obrotu' na karcie miesięcznie to dużo ?
    jak dla mnie sporo. nie zawsze wydaje karta 1k miesiecznie.
> [...]
    > limit kasy zwracanej przy tankowaniu (do 1000PLN/m-c).
    > Polbank-Era też niestety ma limit max. 5000PLN na karcie - więcej mają
    oczywiscie sie mylisz. karte polbank era mozna dostac z limitem 50k. a
    zwrot dostajesz do obrotu 75k/rok(czyli maksymalnie mozesz dostac
    750zl)

  • 19. Data: 2009-05-27 15:03:20
    Temat: Re: [info] Ranging kk według Open Finance
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Trzy pierwsze pozycje - Alior, GE Money i Toyota

    Jednak chyba pójdę wyrobić sobie KK Aliora (kusi mnie to 100 PLN
    gratis). Ciekawe czy dostanę kartę z limitem 1/2 udokumentowanych
    zarobków netto. Znając moje bankowe przeboje to pewnie NIE :)

    --
    Mithos

  • 20. Data: 2009-05-27 17:22:31
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Mithos wrote:

    > Ciekawe czy dostanę kartę z limitem 1/2 udokumentowanych
    > zarobków netto.

    limit mniejszy niz zarobki? to po co taka kredytowka? :)