  • 21. Data: 2009-09-23 06:38:14
    Temat: Re: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 23, 7:43 am, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Nawet nowa ładna subdomena powstała :)
    >
    > http://najlepszy-bank.aliorbank.pl/
    >
    > W sumie cieszy, że polski bank tak wysoko stoi.
    >
    > PS W sprawie niepełnosprawnych i ING. Wczoraj byłem zamykać OKO w ramach
    > porządków totalnych. Do wejścia, do oddziału, jest zrobiony ładny podjazd
    > a za drzwiami schody, dosyć strome na I piętro, tak dobre z 20-kilka
    > schodków - no 1 miejsce jak nic ;)
    >
    > --
    > xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    > Xenocide

    U mnie "na dzielni" wszystkie banki i oddzialy maja super dojscie/
    podjazd. Problem nie jest z samymi oddzialami tylko z miejscami
    parkingowymi - praktycznie niemozliwe jest zaparkowac w sasiedztwie
    drzwi oddzialu. Brakuje miejsc dla niepelnosprawnych.

  • 22. Data: 2009-09-23 07:14:21
    Od: pwz <d...@d...pl>

    BK pisze:
    (...)
    > Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
    > oddzialow i pracownikow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo.
    (...)

    1. Przeczytałeś mój drugi post? To przeczytaj.
    2. Czy ON to tylko ON ruchowo?
    pwz

  • 23. Data: 2009-09-23 07:26:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 22 Sep 2009 23:33:57 -0700, BK napisał(a):

    > Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
    > oddzialow i pracownikow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo.

    Strona też jest dla niepełnosprawnych. Można zostać niepełnosprawnym jak
    się dłużej z niej korzysta ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 24. Data: 2009-09-23 07:28:50
    Od: BK <b...@g...com>

    On Sep 23, 9:14 am, pwz <d...@d...pl> wrote:
    > BK pisze:
    > (...)> Jesli chodzi o "bank dla niepelnosprawnych" oceniano przygotowanie
    >
    > (...)
    >
    > 1. Przeczytałeś mój drugi post? To przeczytaj.

    Przeczytalem. Tak sa w oddzialach stanowiska przy ktorych sie stoi,
    ale sa i takie przy ktorych sie siedzi. Dla osoby dla wozku jest wiec
    mozliwosc obslugi w normalnych warunkach - nie przy stanowisku
    stojacym.

    > 2. Czy ON to tylko ON ruchowo?
    > pwz

    Nie. Ale taka metodologie przygotowal TNS OBOP [bo to chyba oni robili
    badania dla newsweek'a], ze sprawdzone zostanie dostosowanie oddzialow
    i pracownikow oddzialow do obslugi osob niepelnosprawnych ruchowo, a
    nie np. systemu bankowosci internetowej do potrzeb osob niewidomych.

    Czy to swiadczy, ze wszystkie banki z TOP3 posmarowaly? Czy to znaczy,
    ze Alior posmarowal [zwlaszcza, ze w tej dziedzinie, o ktora masz
    najwieksze pretensje akurat wygral ING, a nie Alior].

  • 25. Data: 2009-09-23 09:14:58
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Ja bym dał za to w ciemno A pierwsze miejsce, jeżeli chodzi o kk. Wczoraj
    płatność w sklepie 89,99 pln (pierwszy raz w tym sklepie coś kupowałem) i
    jakże miłe dla oka, jak po wklepaniu PINu od razu wydruk slipa i magiczne
    3F :)

    Xenocide

  • 26. Data: 2009-09-23 09:20:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 09:14:58 +0000, xbartx napisał(a):

> [...]
    > Wczoraj płatność w sklepie 89,99 pln (pierwszy raz w tym sklepie coś
    > kupowałem) i jakże miłe dla oka, jak po wklepaniu PINu od razu wydruk

    Ja tam ściemniać nie będę: po wstępnej wtopie (ale czas leczy rany ;-)
    ogólnie jestem bardzo za, karta mi się podoba, rachunek nieco mniej (po
    obniżce oprocentowania jeszcze mniej), obsługa w oddziałach na piątkę.

    To co mi się nie podoba to strona w internecie, ale to taka moda:
    playmobile.pl też jest wredna, a jak miesiąc temu przemienili mi Lex
    Online to jest taki sam syf (a nawet gorszy).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 27. Data: 2009-09-23 10:08:40
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    Olgierd pisze:
    > Ja tam ściemniać nie będę: po wstępnej wtopie (ale czas leczy rany ;-)
    > ogólnie jestem bardzo za, karta mi się podoba, rachunek nieco mniej (po
    > obniżce oprocentowania jeszcze mniej), obsługa w oddziałach na piątkę.

    A mnie zaczynają wkurzać. Na początku września dzwoniła babka, że w
    końcu zajmie się moim wnioskiem o podniesienie limitu i zadzwoni pod
    koniec tygodnia. No i tak czekam i czekam. Miałem się właśnie wybrać
    osobiście ale mi wykopali rów przed bramą i zostałem więźniem we własnym
    domu.

    --
    Raf

  • 28. Data: 2009-09-23 10:28:55
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Wrz, 11:14, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > jakże miłe dla oka, jak po wklepaniu PINu od razu wydruk slipa i magiczne
    Czy któreś kk poza karta Aliora tak mają jeszcze?

  • 29. Data: 2009-09-23 10:34:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 03:28:55 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Czy któreś kk poza karta Aliora tak mają jeszcze?

    Jak jeszcze miałem kartę BZWBK to się zdarzało, acz 90 złotych chyba
    nigdy.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 30. Data: 2009-09-23 10:48:38
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 23 Wrz, 12:34, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Jak jeszcze miałem kartę BZWBK to się zdarzało, acz 90 złotych chyba
    > nigdy.
    No ja właśnie kiedyś na kartach BZWBK tak miałem, i bywały to nawet
    trochę większe kwoty np. zakup spodni etc.
    Jednak pół roku temu dostałem nową kartę i się skończyło.
    Być może bank zrezygnował z tego, żeby pokazać "wyższą wyższość" kart
    pay-pass któe chca wcisnąć na rynek?
    Czyli poza Aliorem i BZWBK nikt tego nie ma?