  • 41. Data: 2009-09-23 18:48:00
    Temat: Re: Ranking "Przyjazny bank Newsweeka" - szok
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Zamiast piac o nagrodach, zrobiliby coś wreszcie z akceptacją swoich
    > debetowek. Co drugi bankomat je odwala, przynajmniej w moim wypadku.

    Masz pecha. Mi tylko raz bankomat odmówił wypłaty. A był to bankomat BGK
    czyli raczej nie zwykłego banku dla klientów indywidualnych więc
    istnieje szansa, że inną kartą też by się nie dało.

    KK super sprawa - wszystkie drobne płatności przechodzą mi bez
    autoryzacji. Dzięki temu płacąc kartą za pierdoły, w różnych sklepach
    odchodzę od kasy szybciej niż płacąc gotówką. Do tego 1% zwrotu. Okazuje
    się, że rezygnacja z Citi BP i nie wyrabianie sobie KK z jakimiś
    programami partnerskimi to był strzał w 10, bo nowy PayBack to syf
    maksymalny, a nic innego i sensownego jakoś sie nie pojawiło.

    Jakoś obsługi w Alior również jest dla mnie lepsza niż w "prestiżowym"
    Multibankowym Aquariusie.

    Ja Alior widzę tak : za 3 PLN mam bardzo dobrą obsługę, super KK,
    bezpłatne wszystkie bankomaty i oprocentowany ROR (marnie bo marnie ale
    zawsze). Trudno o lepszą ofertę.

    --
    Mithos

  • 42. Data: 2009-09-23 20:09:11
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    szczurwa pisze:
    > Spytaj się lepiej, którego tygodnia..;-) Do mnie odezwali się w
    > okolicach dziesiątego...

    Jako że Alior nie ma procedur w tym przypadku pracownicy walczą z
    własnym systemem. Ponoć już jest bliżej niż dalej

    --
    Raf

  • 43. Data: 2009-09-23 20:35:20
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Strona też jest dla niepełnosprawnych. Można zostać niepełnosprawnym jak
    > się dłużej z niej korzysta ;-)

    Dlaczego nie bronisz banku, który lubisz?
    :>

    zyga
    --
    A fe, A psik, A ha

  • 44. Data: 2009-09-23 20:50:39
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zygmunt M. Zarzecki" news:h9dvhs$jff$1@news.interia.pl

    > Dlaczego nie bronisz banku, który lubisz?
    > :>

    LOL :)

  • 45. Data: 2009-09-24 06:39:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 22:35:20 +0200, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):

    > Dlaczego nie bronisz banku, który lubisz? :>

    A jaki to ma związek? Bank ma fajną kartę, stronę do kitu -- co mam
    powiedzieć?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 46. Data: 2009-09-24 06:55:27
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 23 Wrz, 20:48, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Masz pecha. Mi tylko raz bankomat odmówił wypłaty. A był to bankomat BGK
    > czyli raczej nie zwykłego banku dla klientów indywidualnych więc
    > istnieje szansa, że inną kartą też by się nie dało.

    Pewnie masz rację, ale w moim przypadku tego pecha po prostu za
    dużo...;-) Co do karty, pewnie sam się przekonam - mam HSBC IKEA...

  • 47. Data: 2009-09-24 07:45:52
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik luc napisał:

    > Polbank korzysta z Javy do potwierdzania przelewów.

    W KB24 też jest coś javovego. Z w/w powodu jak do końca roku 2003
    miałem starego kompa z windą 95, to z KB24 nie mogłem korzystać z domu
    bo VM javy wymagała min. win98. Oczywiście mBank i ówczesny LGNet na tym
    złomie chodziły bez problemu :-).

    Przemek

  • 48. Data: 2009-09-24 09:08:19
    Od: MS <m...@m...ms>

    Mithos wrote:

    > Jakoś obsługi w Alior również jest dla mnie lepsza niż w "prestiżowym"
    > Multibankowym Aquariusie.

    Potwierdzam. Do Aliora przyszedłem jako człowiek z ulicy zrobić sobie KK
    i byłem lepiej obsługiwany niż w Multi jako stały, "prestyżowy" klient
    Aquariusa, generujący im spore zyski (niestety mam w Multi kilka kredytów).

    MS

  • 49. Data: 2009-09-26 20:03:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 06:39:08 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A jaki to ma związek? Bank ma fajną kartę, stronę do kitu -- co mam
    > powiedzieć?

    "maspunto?' ;)

    --
    _______/ /_ GG: 3524356