  • 1. Data: 2006-05-13 08:50:46
    Temat: Rata kredytu - spłata, małe pytanko
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Witam,

    Podpisaliśmy wspólnie z żone umowe na kredyt hipoteczny, wszystko fajnie
    ładnie, teraz dostalismy dwa pisma adresowane na żone i na mnie w kazdym z
    nich sa kwoty do zaplaty. Czy dobrze rozumiem że wysokość raty to suma obu
    tych kwot? Infolinie bankju dzis nieczynna, w oddziale tez gluuucho i
    puusto..

    --
    chrabcio

  • 2. Data: 2006-05-13 09:12:41
    Temat: Re: Rata kredytu - spłata, małe pytanko
    Od: "Tommeck" <t...@g...pl>

> [...]
    > nich sa kwoty do zaplaty. Czy dobrze rozumiem że wysokość raty to suma obu
    > tych kwot? Infolinie bankju dzis nieczynna, w oddziale tez gluuucho i

    Ja cie przepraszam. Przeciez podpisujac umowe zaakceptowales podane w niej
    warunki splat i wysokosc rat. Ja rozumiem, ze moga one zalezec od kursow
    walut czy innych stop miedzybankowych - ale nawet szacunkowe okreslenie raty
    pozwala okreslic, czy jest ona kwota podana w jednym pismie, czy zsumowana
    kwota z obu. Nie wierze, ze czlowiek umiejocy poslugiwac sie internetem nie
    potrafi tego zrobic.

  • 3. Data: 2006-05-13 09:17:17
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Tommeck" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja cie przepraszam. Przeciez podpisujac umowe zaakceptowales podane w niej
    > warunki splat i wysokosc rat. Ja rozumiem, ze moga one zalezec od kursow
    > walut czy innych stop miedzybankowych -

    mamy okres karencji, wyliczona rozni sie od wstępnie wyliczanej stad moje
    pytanie, tak trudno na nie odpowiedzieć komus kto posluguje sie internetem?

    mimo wszystko pozdrawiam,

    chrabcio

  • 4. Data: 2006-05-13 09:19:32
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > nich sa kwoty do zaplaty. Czy dobrze rozumiem że wysokość raty to suma obu
    > tych kwot? Infolinie bankju dzis nieczynna, w oddziale tez gluuucho i

    Podaj kwote kredytu, oprocentowanie (przynajmniej konstrukcje), ilosc rat,
    walute, ew. bank dla spreadu. Wrzuci sie w kalkulator i wyjdzie ile powinno
    byc.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 5. Data: 2006-05-13 09:53:31
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > mamy okres karencji, wyliczona rozni sie od wstępnie wyliczanej stad moje
    > pytanie, tak trudno na nie odpowiedzieć komus kto posluguje sie
    > internetem?

    Skoro macie okres karencji, to teraz jest to tylko rata odsetkowa.
    Moze byc wieksza niz wyliczona tylko z oprocentowania i kwoty kapitału z
    uwagi na dodatowe rzeczy tj. dodatkowe ubezpieczenie w okresie do ujawnienia
    hipoteki na nieruchomosci (i wieksze oprocentowanie i ubezpieczenie).

    A jaki to bank

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

  • 6. Data: 2006-05-13 15:13:34
    Od: "chrabcio" <S...@s...pl>

    Użytkownik "Bartek" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj kwote kredytu, oprocentowanie (przynajmniej konstrukcje), ilosc rat,
    > walute, ew. bank dla spreadu. Wrzuci sie w kalkulator i wyjdzie ile
    > powinno

    sa dwa pisma: jedno na zone drugie na mnie, czy kwota to splaty do suma
    tych dwóch liczb czy też to po prostu informacja dla małzonków o kwocie
    spłaty (informacja dla każdego z osobna o wpólnej racie) czy istnieje
    rozdzielność między małżonkami odnosnie infomacji o spłacie czy nie :)

    bank to santander bank

    --
    chrabcio

  • 7. Data: 2006-05-13 15:21:19
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > spłaty (informacja dla każdego z osobna o wpólnej racie) czy istnieje
    > rozdzielność między małżonkami odnosnie infomacji o spłacie czy nie :)

    Pisma nie widze, ale na 99,9% bank wysyla informacje osobno do kazdego
    kredytobiorcy.

    A czy kwoty różnią sie od siebie, czy są identyczne w dwóch pismach?

    Policz sobie, czy to sie zgadza.
    (kwota odsetek do zapłacenia) / (kwota pożyczonego kapitału na dzien
    odsetek) x 12
    Jesli taka wartosc wyrazona w procentach bedzie pasowac do Waszych warunków
    oprocentowania to znaczy ze jest ok.

    Pozdrawiam
    BN
    www.adekus.pl