  • 1. Data: 2002-12-04 18:36:35
    Temat: Re: Raty RTV Euro Agd
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    kiedys słyszalem od jednego pana w sklepie, że to sklep pokrywa
    prowizję, albo jej cześć :)
    systemy ratalne, stosują z reguły kredyt nieoprocentowany z wysoka
    prowizją/

    --
    Pozdrawiam,
    Metaxa

  • 2. Data: 2002-12-04 18:40:25
    Temat: Raty RTV Euro Agd
    Od: "Boguś" <b...@p...onet.pl>

    Czy slyszął ktoś o kredycie 6x0% w RTV EURO, czy naprawdę koszt kredytu = 0,
    a może jest gdzieś haczyk?. Osobiście niestety nie mam mozliwości
    sprawdzenia.

  • 3. Data: 2002-12-04 20:40:23
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    "Boguś" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Czy slyszął ktoś o kredycie 6x0% w RTV EURO, czy naprawdę koszt kredytu = 0,
    > a może jest gdzieś haczyk?. Osobiście niestety nie mam mozliwości
    > sprawdzenia.

    Nie ma tak dobrze :-)

    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2002-12-05 08:08:40
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma tak dobrze :-)

    przeważnie jest tak, że płacisz 10% pierwszej wpłaty + 6 rat po 1/6 ceny.
    płacisz więc odsetki 10% z góry, choć nazywa się to pierwsza wpłata ;-)))

  • 5. Data: 2002-12-05 08:11:37
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> wrote in message

    > Nie ma tak dobrze :-)

    A dlaczego nie???
    Czymś zupełnie normalnym jest w dużych sieciach handlowych kredyt bez
    odsetek i prowizji.
    Regularnie Euro puszcza akcje promocyjne na 10 rat po 1/10 ceny - i nie ma
    tu haczyka.
    To samo jest w tej chwili w Media Markt (przy współpracy z Lukasem) - 10 rat
    po 1/10 ceny - nie ma haczyka, sam korzystałem.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-12-05 08:58:30
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:asn58b$opa$1@shilo.silesia.pik-net.pl, Krzysztof Kowalski wrote:
> [...]
    > To samo jest w tej chwili w Media Markt (przy współpracy z Lukasem) -
    > 10 rat po 1/10 ceny - nie ma haczyka, sam korzystałem.

    Oczywiscie!
    Zreszta o tych ratach Euro juz bylo niedawno i wyjasnilismy sobie, ze nie ma
    haczyka. Po prostu masz odroczona splate, odsetki placi sklep. Chodzi o
    zachecenie do zakupow. Normalna sprawa, "zero percent financing".

    --
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-05 10:21:51
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-12-05 09:58, Użytkownik Robert napisał:

> [...]
    > haczyka. Po prostu masz odroczona splate, odsetki placi sklep. Chodzi o
    > zachecenie do zakupow. Normalna sprawa, "zero percent financing".

    Haczyk jest, wystarczy rozejrzeć się po innych sklepach z podobnym
    asortymentem i porównać ceny: te 6*0% z "normalną". Pomocny może okazać
    się kalkulator (ach te zaokrąglenia do 9).

    andy_nek - fan promocji

  • 8. Data: 2002-12-05 11:06:56
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    > Haczyk jest, wystarczy rozejrzeć się po innych sklepach z podobnym
    > asortymentem i porównać ceny: te 6*0% z "normalną". Pomocny może okazać
    > się kalkulator (ach te zaokrąglenia do 9).

    Niemal cały asortyment w Media Markt jest droższy niż gdzie indziej?

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-12-05 11:42:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Krzysztof Kowalski <kowalski@___nospam___bankier.pl> wrote:
    > Regularnie Euro puszcza akcje promocyjne na 10 rat po 1/10 ceny - i nie ma
    > tu haczyka.
    Pewnie. Tylko tak naprawdę masz 10% na dzień dobry _i_ 10 rat po 10%
    ceny. Czyli 10% więcej.

    --
    ___________ (R)

  • 10. Data: 2002-12-05 12:10:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Pewnie. Tylko tak naprawdę masz 10% na dzień dobry _i_ 10 rat po 10%
    > ceny. Czyli 10% więcej.

    Masz nieaktualne wiadomosci.
    Tak bylo do pazdziernika.
    Odkad nie moga bezkarnie klamac, ze 10%=0% zmienili zasady i faktycznie jest
    TYLKO 10 rat po 1/10 ceny.

    --
    Pozdrowienia
    ---