  • 1. Data: 2009-06-03 20:48:34
    Temat: Razem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Słowacja jest już bezpieczna, bo ma Euro.

    - 5,6 % PKB rdr

  • 2. Data: 2009-06-03 20:58:34
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Słowacja jest już bezpieczna, bo ma Euro.
    >
    > - 5,6 % PKB rdr

    Taaa... zaraz się dowiemy, że to sukces, że należy się cieszyć, bo nie
    jest -15,6% ;)
    Dombrek

  • 3. Data: 2009-06-03 21:13:30
    Od: "olob kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

    > Słowacja jest już bezpieczna, bo ma Euro.
    >
    > - 5,6 % PKB rdr

    no i macie polski cud donalda polskie +0.8 pkb tylko w skali kelvina

  • 4. Data: 2009-06-04 21:10:32
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > Słowacja jest już bezpieczna, bo ma Euro.
    >
    > - 5,6 % PKB rdr

    Mam nadzieje, że uszanujesz ciszę wyborczą przed wyborami, bo nie wierzę
    żeby takie zaśmiecanie grupy i floodowanie było robione nie zawodowo i nie
    na zlecenie któregoś z komitetów wyborczych.

    Popełniasz NTG i przenies się na grupę o polityce

    PLONK WARNING po raz ostatni!
    --

    = = = = = = =
    P a l m @

  • 5. Data: 2009-06-04 21:25:36
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > na zlecenie któregoś z komitetów wyborczych.
    >
    > Popełniasz NTG i przenies się na grupę o polityce

    Drogi Palm'ie....
    Przecież wiesz doskonale że wzrost/spadek PKB jest jedną z NAISTOTNIEJSZYCH
    wiadomści dla wzrostu/spadku notowań giełdowych....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 6. Data: 2009-06-04 21:35:16
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu"

    > Drogi Palm'ie....
    > Przecież wiesz doskonale że wzrost/spadek PKB jest jedną z
    > NAISTOTNIEJSZYCH wiadomści dla wzrostu/spadku notowań giełdowych....

    Nieprawda.
    To jeden z efektów wtórnych, opóźnionych względem giełd.
    Od kiedy jest spadek PKB na świecie, a kiedy był max giełd?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-06-04 21:55:41
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Nieprawda.
    > To jeden z efektów wtórnych, opóźnionych względem giełd.

    "Wszystko porusza się wg cykli......."
    http://tiny.pl/3wpz

    W mojej opini od ciebie tylko zależy, czy będziesz umiał wyciągnąć z tych
    danych jakiś wniosek.....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 8. Data: 2009-06-05 06:06:33
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Wszystko porusza się wg cykli......."
    > http://tiny.pl/3wpz
    >

    > W mojej opini od ciebie tylko zależy, czy będziesz umiał wyciągnąć z tych
    > danych jakiś wniosek.....

    W mojej opinii tu jest potwierdzenie tego, co napisałem.
    "...(z 6-9 miesięcznym wyprzedzeniem)..."

    A nie tego, co Ty teraz sugerujesz; nie wiadomo - potwierdzając moje słowa,
    czy nie.
    Reasumując: z PKB nie wynikają PZ kursu, jedynie peaki w okolicach
    ogłaszania wyników.

    Wniosek z cykli juz napisałem:
    okolice 10.06.2009 max
    okolice 12.08.2009 min

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-06-05 06:34:51
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "skippy" <m...@o...the.moon> pisze:

> [...]
    > To jeden z efektów wtórnych, opóźnionych względem giełd.
    > Od kiedy jest spadek PKB na świecie, a kiedy był max giełd?

    Czyli giełdy pozostają bez związku z "realną gospodarką"? :-)
    Obie sprawy są *silnie* skorelowane choć obustronne reakcje mogą
    występować ze sporym opóźnieniem.

    Zresztą w większości komentarzy kwartalna dynamika zmian PKB przebije
    się pod zero do końca tego roku a dopiero w przyszłym roku "ma być lepiej".

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ignorancja jest słodka dla duszy

  • 10. Data: 2009-06-05 07:36:33
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    Wniosek z cykli juz napisałem:
    okolice 10.06.2009 max
    okolice 12.08.2009 min

    W dzisiejszym "Parkiecie" analityk W.Białek prognozuje max na WIG20 na
    poziomie ok. 2050 pkt na początku przyszłego tygodnia a następnie początek
    korekty spadkowej.

    Skippy: do jakiego poziomu mogą spaść WIG i WIG20 po osiągnięciu maximów w
    okolicach 10 czerwca według Twoich wyliczeń?