  • 11. Data: 2009-06-05 07:47:01
    Temat: Re: Razem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Endriu"

    > Nieprawda.
    > To jeden z efektów wtórnych, opóźnionych względem giełd.
    > Od kiedy jest spadek PKB na świecie, a kiedy był max giełd?
    >
    > Pozdrawiam

    I szacuje się go używając analizy technicznej :)))

  • 12. Data: 2009-06-05 07:54:45
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    Palm pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje, że uszanujesz ciszę wyborczą przed wyborami, bo nie wierzę
    > żeby takie zaśmiecanie grupy i floodowanie było robione nie zawodowo i nie
    > na zlecenie któregoś z komitetów wyborczych.
    >
    > Popełniasz NTG i przenies się na grupę o polityce
    >
    > PLONK WARNING po raz ostatni!

    Pomogę Ci w tej doniosłej decyzji , żebyś się nie męczył już dłużej i
    mógł od razu zepchnąć mnie w otchłań i-netowego niebytu i napisze , że
    prawdopodobnie jesteś głupszy niż przewidują wszelkie ustawy
    Europejskie, albo takiego udajesz, a z mojego punktu widzenia jawisz się
    jedynie jako zadziwiająca osobliwość układu zer i jedynej z przewagą zer.

  • 13. Data: 2009-06-05 08:41:55
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik " XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):
    >
    > Wniosek z cykli juz napisałem:
    > okolice 10.06.2009 max
    > okolice 12.08.2009 min
    >
    > W dzisiejszym "Parkiecie" analityk W.Białek prognozuje max na WIG20 na
    > poziomie ok. 2050 pkt na początku przyszłego tygodnia a następnie początek
    > korekty spadkowej.

    No to pisałem prawie to samo, z najsilniejszym poziomem w okolicy 2030.

    > Skippy: do jakiego poziomu mogą spaść WIG i WIG20 po osiągnięciu maximów w
    > okolicach 10 czerwca według Twoich wyliczeń?

    Niestety nie wiem.
    I nie wiem czy mamy hossę od lutego, czy jeszcze nie.
    Sierpień to pokaże.

    12.08.2009 to o wiele ważniejsza data, o kilka rzędów istotności.
    To dawny cykl, który zawsze dawał minę w skali kilku-kilkunastu lat.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2009-06-05 08:44:38
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > I szacuje się go używając analizy technicznej :)))

    Komentarz nie ma związku.
    A szacuje sie go ze wstecznych danych fundamentalnych.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-06-05 11:31:48
    Od: " XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

[...]

    Niestety, to tylko korekcyjne odbicie w bessie a nie początek hossy.
    Gdyby to był początek hossy to by oznaczało, że największy od kilkudziesięciu
    lat kryzys zakończył się szybciej niż turbulencje i bessa 2000-2002.
    Poza poprawiającymi się wyprzedzającym wskaźnikami koniunktury nie ma
    praktycznie żadnych fundamentalnych przesłanek przemawiających za rychłym
    nadejściem ożywienia w gospodarce światowej.
    Kilka dni temu FED i EBC podały znacznie gorsze niż wcześniej prognozy
    dotyczące spadku PKB za 2009r.
    Na jakich więc fundamentach miałaby kiełkować nowa hossa?

    W Polsce najgorsze też dopiero chyba przed nami. Dynamika PKB za II i III
    kwartał 2009r. może być ujemna więc......to chyba jednak tylko korekta
    w bessie a nie początek nowej hossy.

    Pozdrawiam,
    Sławek

  • 16. Data: 2009-06-05 11:51:51
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Informacje i wyniki sa mocno opóźnione i na tej podstawie nie umiem nic
    przewidywać.
    Gdy były maksima w 2007 sypały sie informacje pozytywne i niewielu
    prognozowało na ich podstawie taka zwałkę.
    Podobnie jest w dołkach.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2009-06-05 12:39:02
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Komentarz nie ma związku.
    > A szacuje sie go ze wstecznych danych fundamentalnych.
    >
    > Pozdrawiam

    Nie widzę Związku , powiedział Gorbi w nad ranem w puszczy
    Białowieskiej , gdy zbudził sie po libacji 26 grudnia 1991:)

  • 18. Data: 2009-06-05 12:44:09
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Nie widzę Związku , powiedział Gorbi w nad ranem w puszczy Białowieskiej
    > , gdy zbudził sie po libacji 26 grudnia 1991:)

    Tu jest taki sam związek, jak poparcie dla PiS z równoczesnym stawianiem na
    czele ideologii UPR.
    :)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2009-06-05 12:54:22
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Tu jest taki sam związek, jak poparcie dla PiS z równoczesnym stawianiem na
> [...]

    Trzeba było skomentować to bezpośrednio pod wpisem z odpowiedzią na trzy
    zadane pytania przepisane Viperowi (na które odpowiedzi były tak
    oczywiste, że musiałbyś przyznać mi racje), a nie, w intelektualnej
    niemocy, tłamsić w sobie złych emocji, by wystrzelić po kilku dniach "ni
    przypiął ni przyłatał" w innym wątku i to z bezsensowną i nie do obrony
    tezą, że wzrost PKB na Słowacji, w kontekście przyjęcia tam Euro, nie ma
    związku z GPW.

  • 20. Data: 2009-06-05 13:11:44
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

> [...]
    > przypiął ni przyłatał" w innym wątku i to z bezsensowną i nie do obrony
    > tezą, że wzrost PKB na Słowacji, w kontekście przyjęcia tam Euro, nie ma

    Nie chce mi się szukać jakichś tam postów tym bardziej, ze korzystam z
    readera i kasuje to smietnisko regularnie.
    Więc pod Twoją
    Szkoda że wyciąłeś na co odpowiadałem.

    BTW oczywiście, że Euro na Słowacji i PKB Słowacji nie ma związku z GPW.
    Jesli już, to śladowy, w szumie.