  • 21. Data: 2009-06-05 13:30:35
    Temat: Re: Razem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chce mi się szukać jakichś tam postów tym bardziej, ze korzystam z
    > readera i kasuje to smietnisko regularnie.
    > Więc pod Twoją
    > Szkoda że wyciąłeś na co odpowiadałem.

    Ależ Skippy, dla Ciebie wszystko. Już spieszę z przypomnieniem:

    ---Fragment wiadomosci z przed kilku dni z pytaniami---

    "Silne państwo, proste prawa, mniej podatków - jasna sprawa"

    Teraz odetchnij głęboko, napij się zimnej wody na opanowanie emocji i
    odpowiedź sam sobie, a potem na grupie , na pytanie która z partii
    obecnie mających realne wpływy w Polsce najbliższa jest realizacji tych
    trzech zasad. Punkt po punkcie.

    1. Silne Państwo
    2. Proste prawa
    3. Mniej podatków

    Jeśli jesteś uczciwy wobec samego siebie, to musi Ci wyjść , że raczej
    PIS niż PO i to w każdym z powyższych punkcie.

> [...]
    >
    > Jeśli jesteś uczciwy wobec samego siebie, to musi Ci wyjść , że raczej PIS
    > niż PO i to w każdym z powyższych punkcie.

    Mówimy o PiS.
    W żadnym punkcie nic nie zrobili.
    To jest tylko Twoje "chciejstwo" i nadinterpretacja.

    I nie pień się, Jerzy:)))
    Bo to wmawianie piany u mnie oznacza Freudowsko zupełnie co innego, niz
    wynika z tekstu:)

    BTW co do PO, też nic nie zrobili w żadnym z tych punktów.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2009-06-05 13:59:22
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Co do jednego zwracam honor, chodzi o podatek od spadku.
    Jednakże ochocze wykonywanie dekretów Bieruta w Wawce niweluje tę sprawę,
    jako jakis plus, i to skutecznie.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2009-06-05 13:59:44
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > wynika z tekstu:)
    >
    > BTW co do PO, też nic nie zrobili w żadnym z tych punktów.

    Przeczytałeś i zrozumiałeś tą frazę :
    "że raczej PIS niż PO" ?

    Jak nie, to przeczytaj jeszcze raz powoli.

  • 25. Data: 2009-06-05 14:00:46
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Jak nie, to przeczytaj jeszcze raz powoli.

    napisałem: w żadnym pis i w żadnym po
    z jednym wyjątkiem, zniwelowanym, post wcześniej

  • 26. Data: 2009-06-05 14:01:57
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Co do jednego zwracam honor, chodzi o podatek od spadku.
    > Jednakże ochocze wykonywanie dekretów Bieruta w Wawce niweluje tę sprawę,
    > jako jakis plus, i to skutecznie.
    >
    > Pozdrawiam

    a stawki PIT 19% -> 18% i te drugie ?,
    a składka rentowa ?
    a propozycja Pana Prezydenta obniżki VAT o 3 pkt?

    Fakty krzyczą !

  • 27. Data: 2009-06-05 14:06:49
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > a stawki PIT 19% -> 18% i te drugie ?,
    > a składka rentowa ?
    >
    > Fakty krzyczą !

    Że cienko coś jak na szczyty hossy i prosperity.

    > a propozycja Pana Prezydenta obniżki VAT o 3 pkt?

    brednia

  • 28. Data: 2009-06-05 14:26:41
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Że cienko coś jak na szczyty hossy i prosperity.

    Widzę, że uwierzyłeś w te lewackie brednie, że obniżać podatki można
    jedynie w czasie prosperity (a w domyśle podwyższać w czasie załamania ,
    czy kryzysu).

    Potem już tylko trzeba za każdym razem powtarzać , że "zasadniczo to
    należy obniżać podatki, ale nie teraz, bo wicie, rozumicie, czasy są
    trudne i niepewne". Ponieważ jednak czasy są zawsze trudne i niepewne,
    więc lewacy czy to z SLD, czy z PO, potrafią tylko podatki podwyższać.

    Otóż , gdyby nie nadmierny fiskalizm , może nie byłoby takiego załamania
    jakie mamy i będziemy mieli ?

    Przy okazji drobne wyjaśnienie. Ktoś tu (chyba XXL) zapytał się niedawno
    "no i co , gdzie jest ten zapowiadany głęboki kryzys?".

    Jak inaczej można nazwać sytuację obniżenia dynamiki PKB z 7% do 0,8%,
    Zapaści głównego indeksu giełdowego o 60% i deprecjacji waluty wobec
    walut rezerwowych o 75%, jak nie krachem ?

    W statystykach ratuje nas tylko , jak już wcześniej pisałem, to, że nie
    mammy już wprowadzonego euro, bo byłaby tragedia, gdyby nie poduszka
    walutowa. Elastyczne dostosowanie złotego do sytuacji, kosztem realnej
    siły nabywczej obywateli.

  • 29. Data: 2009-06-05 14:57:57
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Elastyczne dostosowanie złotego do sytuacji, kosztem realnej siły
    > nabywczej obywateli.

    Daj przykłady jak to robiono.

  • 30. Data: 2009-06-05 16:00:12
    Od: "Palm" <palm@////NIE-SPAMUJ////acn.waw.pl>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Drogi Palm'ie....
    > Przecież wiesz doskonale że wzrost/spadek PKB jest jedną z
    > NAISTOTNIEJSZYCH wiadomści dla wzrostu/spadku notowań giełdowych....

    Drogi Endriu,
    Niefrasobliwie napisałem akurat w tym wątku, ale moja opinia dotyczy
    całokształtu działalności NTG w/w Pana.
    --

    P a l m @