  • 31. Data: 2009-06-05 17:57:30
    Temat: Re: Razem z Prof. Balcerowiczem gratulujemy Slowacji wzrostu PKB
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Daj przykłady jak to robiono.

    Jak pojedziesz za granicę na wakacje, to się dowiesz.

  • 32. Data: 2009-06-05 18:42:04
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Jak pojedziesz za granicę na wakacje, to się dowiesz.

    Wiesz o co pytam, a odpowiadasz ni z gruszki ni z pietruszki piernik do
    wiatraka.
    Zagranica elastycznie dostosowywała do tej pory złotego do sytuacji?
    IMO właśnie tak sie działo, ale Tobie przecież nie o to chodziło.
    Więc ponawiam pytanie; czy moze nie masz odpowiedzi?

  • 33. Data: 2009-06-05 18:58:49
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
> [...]
    > IMO właśnie tak sie działo, ale Tobie przecież nie o to chodziło.
    > Więc ponawiam pytanie; czy moze nie masz odpowiedzi?

    Dostosowanie dokonuje się automatycznie dzięki elastycznemu kursowi
    naszej waluty i siłom rynkowym. Niestety z dużymi kosztami (opcje i te
    sprawy) .Gdybyśmy byli w wężu ERM2, lub wręcz w strefie Euro, to taka
    amortyzacja nie byłaby możliwa. Mam wrażenie , że już Ci to tłumaczyłem
    kilka dni temu w innym wątku, ale jestem cierpliwy, bo rozumiem, że nie
    każdy równie szybko przyswaja wiedzę.

    Z ekonomią jest tak, że prawie każde rozwiązanie ma swoje zalety i wady.
    Zakłamanie niektórych ekonomistów, zwłaszcza politycznych, polega na
    tym, że nagłaśniają tylko wybraną przez siebie stronę danego zagadnienia
    z całkowitym pominięciem tej drugiej, dla siebie mniej wygodnej.

  • 34. Data: 2009-06-05 20:10:59
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Pomogę Ci w tej doniosłej decyzji , żebyś się nie męczył już dłużej i mógł
    > od razu zepchnąć mnie w otchłań i-netowego niebytu i napisze , że
    > prawdopodobnie jesteś głupszy niż przewidują wszelkie ustawy Europejskie,
    > albo takiego udajesz, a z mojego punktu widzenia jawisz się jedynie jako
    > zadziwiająca osobliwość układu zer i jedynej z przewagą zer.

    Puszczają Ci nerwy, spamerze :)

    --
    marfi

  • 35. Data: 2009-06-08 19:03:01
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Dostosowanie dokonuje się automatycznie dzięki elastycznemu kursowi naszej
    > waluty i siłom rynkowym.

    Masło maślane, zero merytoryki, lanie wody.