  • 31. Data: 2009-08-26 15:28:47
    Temat: Re: Re:
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Virck" <v...@v...net> napisał w wiadomości
    news:00900980$0$8236$c3e8da3@news.astraweb.com...

    > "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message

    > Pomylka 1,5 miesiaca na gieldzie nie ma zadnego znaczenia....-;)))))

    Zależy w jakim horyzoncie czasowym - powtarzalna dokładność wróżb poniżej
    10% jest IMO godna zaufania ale chyba nie jest znany przypadek analityka o
    wieloletnim stażu i podobnej dokładności :)

    --
    marfi

    --
    marfi

  • 32. Data: 2009-08-26 19:54:37
    Temat: Re: "korekta, ktora wszyscy pomyla z nowa hossa"
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Zamiast zamknac sie po ujawnieniu przeze mnie Twojej lekko chybionej
    prognozy Ty dalej podskakujesz. Wystarczylo napisac: "Faktycznie, pomylilem
    sie".

    Naucz sie przegrywac, to cenna cecha.

    D.

  • 33. Data: 2009-08-26 20:00:11
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Maciej Bojko wrote:

    > Sztuka w redagowaniu prognoz. Jak się pisze "w tym to dniu jakaś
    > spółka na K. zacznie rosnąć i w sześć tygodni wzrośnie o 200%", to ma
    > się olbrzymie pole manewru. Spółek na K jest na GPW piętnaście, spora
    > szansa, że w okolicach wyssanego z palca dnia chociaż jedna z nich
    > zacznie rosnąć, potem wystarczy tylko skromnie spuścić oczki,
    > przyznać, że tu się trochę omsknąłem o kilka dni, tam o kilka procent,
    > oczywiście, że nie jestem nieomylny, ale przecież taki trafny, że to
    > nie może być przypadek?
    > A ludzie to kupują. :)

    Co Ty kupiłeś? Zapłaciłeś za coś? Dostałeś za darmo i teraz masz pretensje,
    że nie możesz się z tego pobudować. Taki teraz model mamy społeczny.
    Wszystko się należy za darmo i dodatkowo, każdy za swoją pracę ma dostać
    godną płace czyli od 5000,-/m-c wzwyż. Inaczej nie jest solidarnie tylko
    jest liberalnie czyli źle. Ty pokaż sztukę prognozowania. Jak Twoim zdaniem
    jest dobrze? Jaki będzie kurs 18 marca 2010? O sztuce prognozowania wiesz
    dużo to pokaż kunszt. I tak znów nie martw się o ludzi bo Ci głowa od tego
    pęknie. Wystarczy, że zadbasz o siebie skutecznie. Ty bzdur nie kupujesz i
    to wystarczy. O mnie się nie martw bo mnie od tego brzuch boli.

  • 34. Data: 2009-08-26 20:01:16
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 26-08-2009 o 17:10:42 Virck <v...@v...net> napisał(a):

    > Ja tu w porownaniu z Toba to jestem nikt wiec tylko sobie strzelilem
    > ....Ale Twoje prognozy sa z gwiazd i dzieki nim mozna sporo
    > zarobic...-;)))

    hahaha tu chwali tam gani :) ubawilem sie

    > Czekam z niecierpliwoscia na 16 wrzesnia...I naturalnie na te kolejne
    > daty.....-;))) No i nadal nie wiem dlaczego zaczales swego czasu watek
    > aby typowac na koniec tego roku i pomimo, ze obiecales podac jako
    > ostatni tego nie uczyniles....Minelo chyba kilka miesiecy...masz teraz

    typowac na koniec pazdziernika/poczatek listopada o ile pamietam.
    I faktycznie typu nie bylo Dieter, chciales nas zweryfikowac ?

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 35. Data: 2009-08-26 20:08:32
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Badalem poziom nastrojow.

    D.

  • 36. Data: 2009-08-26 21:57:12
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 26 Sie, 22:08, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Badalem poziom nastrojow.
    >
    > D.

    Nie no bez jaj chłopaki.
    Proponuje zejść trochę na ziemię.

    Byłeś autorem tamtego wątku. Bądź mężczyzna, podaj poziom i datę.
    Mylić się na rynku rzecz normalna. W życiu nie uwierzyłbym komuś na
    parkiecie, co niby ma 100% skuteczności.

  • 37. Data: 2009-08-26 22:24:15
    Od: "KAi" <p...@j...pl>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]

    Mylić się na rynku rzecz normalna. W życiu nie uwierzyłbym komuś na
    parkiecie, co niby ma 100% skuteczności.

    Dokładnie...Dieter, kaman jedziesz z poziomem...
    czytam i czytam, dzień w dzień, od paru miesięcy, a tu cisza fest, zero
    konkretów... ;)

    K@i

  • 38. Data: 2009-08-26 22:58:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 26 Aug 2009 22:00:11 +0200, totus <t...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Co Ty kupiłeś? Zapłaciłeś za coś? Dostałeś za darmo i teraz masz pretensje,
    >że nie możesz się z tego pobudować.

    Co takiego? :D
    Ot, robię sobie jaja z szamana i jego wiernych akolitów. BTW: w
    Kaszpirowskiego też nie wierzę.

    >Ty pokaż sztukę prognozowania.

    Podobnie jak Dieter, nie mam zielonego pojęcia, co się stanie na
    giełdzie. W odróżnieniu od Dietera nie udaję, że jest inaczej.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 39. Data: 2009-08-27 06:53:39
    Temat: Re:
    Od: "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl>

    macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > Prawda, ale na ilu=B6 tam transakcjach.
    > Spadek o 20-30% ca=B3ego kapita=B3u na jednej transakcji to wcze=B6niej czy
    > p=F3=BCniej =B6mier=E6 dla portfela.
    > Wykorzystanie lewara x3 ko=F1czy zabaw=EA z gie=B3d=B1.

    Ludzie, czy wy odróżniacie słowo "prognoza" od "mam 100% pewności"?

    Przecież w tym czasie był silny trend spadkowy więc kto wówczas
    odważył się jakiekolwiek progozy stosować do decyzji inwestycyjnych.

    Walczycie z Dieterem a przecież on tylko chce pokazać, że odkrył
    pewną zależność. Najważniesze, że jednak w dużym stopniu jest
    ona spawdzalna i tu najmniejsze znaczenie mają dokładne daty,
    które są podane bo tak wskazuje kosmos.

    To co? Dieter ma wziąć giembe w ciup i nie dzielić się swoimi
    obserwacjami? Zastanówcie się.

    Andrzej.

  • 40. Data: 2009-08-27 07:15:41
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > przyznać, że tu się trochę omsknąłem o kilka dni, tam o kilka procent,
    > oczywiście, że nie jestem nieomylny, ale przecież taki trafny, że to

    Dietere sie uczy od analitykow i ostatnie jego prognozy sa takie jak piszesz
    :)
    Kiedys jednak pisal bardzo precyzyjnie. Pamietam np. jego prognoze na lipiec
    ubieglego roku. Podal date i wartosc. Trafil wtedy naprawde rewelacyjnie.
    Takich prognoz bylo wiecej.
    Niestety ostatnio pisze bardzo ogolnikowo jak przystalo na typowego
    analityka.

    Pozdrawiam

    Darek