  • 1. Data: 2011-06-28 13:26:21
    Temat: 10 lokat na start w GOL
    Od: " " <a...@g...pl>

    Witajcie,

    czy oferta 10 lokat na start w GOL jest ograniczona czasowo? Podobno po
    wykorzystaniu 1. wniosku jest 14 dni na wykorzystanie reszty. Prawda to? A do
    kiedy trzeba wykorzystać pierwszy wniosek?

    Pozdrawiam, A.

  • 2. Data: 2011-06-28 18:04:43
    Temat: Re: 10 lokat na start w GOL
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do
    > kiedy trzeba wykorzystać pierwszy wniosek?

    Pozycz od babci dowod
    bedziesz mial kolejne 10 :D

  • 3. Data: 2011-06-28 20:14:17
    Od: "m7marek" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Waldek" <s...@n...cpam> napisał w wiadomości

    > Pozycz od babci dowod
    > bedziesz mial kolejne 10 :D

    tak, tylko co wtedy gdy przelewasz nie z konta babci, dotrzeć dojdzie, ale
    jak ze zwrotem po skonczonej lokacie? nie bedzie zgadzał sie dysponent i
    przelew teoretyczne moze zostac odrzucony. A czy ktos wie czy w GO
    sprawdzają dysponeta, czy tylko po numerze idzie?

  • 4. Data: 2011-06-28 20:29:37
    Temat: Re: Re: 10 lokat na start w GOL
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    > A czy ktos wie czy w GO
    >sprawdzają dysponeta, czy tylko po numerze idzie?

    wyglada na to ze po numerze :) ja wplacam i wyplacam ze swojego na nie
    swoje dane... perfectly works :)