  • 1. Data: 2011-05-27 15:04:04
    Temat: Odp: Re: Amerykanie odkrywaja Ameryke
    Od: BK <b...@g...com>

    PayPal dziala na terenie EOG (w tym na terenie Polski) na podstawie europejskiego
    paszportu, ale instytucji pieniadza elekrtonicznego, nie zas instytucji kredytowej
    (czyli banku).

    Nie wiaze sie to z zadnym obowiazkiem raportowania czegokolwiek przez klientow do
    NBP.

    Wiaze sie to z pewnymi obowiazkami PayPal, ale licencje instytucji pieniadza
    elektronicznego maja z Luksemburga, a u nas dzialaja jedynie na podstawie notyfikacji
    o dzialanosci transgranicznej. Wiec ich obowiazki dotycza glownie nadzoru w
    Luksemburgu.

  • 2. Data: 2011-05-28 09:02:07
    Temat: Re: Odp: Re: Amerykanie odkrywaja Ameryke
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 27 May 2011 08:04:04 -0700 (PDT), BK wrote:
> [...]
    o dzialanosci transgranicznej. Wiec ich obowiazki dotycza glownie nadzoru w

    Tak z ciekawosci:
    1. brak lamania linii
    2. brak References:
    3. brak jakiegokolwiek cytowania
    4. Odp: zamiast Re:

    ...to jakies kolejne wcielenie ,,sent from my iPad''?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 3. Data: 2011-06-03 21:03:05
    Temat: Re: Re: Amerykanie odkrywaja Ameryke
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    BK napisał(a) w wiadomości:
    <3f261ed6-cd82-45a9-959f-4c497f2e1531@glegroupsg2000
    goo.googlegroups.com>...
> [...]
    dzialanosci transgranicznej. Wiec ich obowiazki dotycza glownie nadzoru w

    http://tnij.org/l3vh
    O ile pamietam byla tez dyskusja o przypadkach gdy konto w PayPal pzostalo niezerowe
    po transakcji - wtedy nie tylko wykonano usluge (transkcja), ale jeszcze pieniadze
    leza na koncie.
    Niestety nie moge znalezc linków do artykulów - jeden to biadolenie amerykanów, ze
    PayPal u nich nie byl bankiem, drugi nt. PayPala w Europie.
    Pytano tez przedstawiciela NBP który twierdzil, ze wlasciwie to trzeba zglaszac.
    Oczywiscie przepisy i ich interpretacje mogly sie zmienic.

    Arek