  • 1. Data: 2006-07-20 14:23:05
    Temat: BGŻ, integrum i znowu podwyżki
    Od: Seba <s...@t...pl>

    Teraz co miesiąc wyższe ceny.

    http://www.bgz.pl/_itemserver/regulaminy/Prowizje/Zm
    ianyTPiO200608.pdf

  • 2. Data: 2006-07-20 14:28:36
    Temat: Re: BGŻ, integrum i znowu podwyżki
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Seba" wrote in message

    > Teraz co miesiąc wyższe ceny.

    odkąd sięgam pamięcią to zawsze były tańsze banki
    i mówię o dawnych czasach
    a teraz to tylko przebierać :-)

    Mirek
    ==> http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-07-21 08:46:08
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    teraz to juz przegieli...
    w mojej matki przypadku:
    5zl - prowadzenie konta,
    2 x 2 zl - oplaty za karty
    2 x 1zl - za internet i telefon!
    ------

    od razu rezygnujemy z 2-giej karty, i z dostepu przez tel.

    padaka :(

  • 4. Data: 2006-07-21 09:01:46
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@p...pl>

    > od razu rezygnujemy z 2-giej karty, i z dostepu przez tel.

    jak sie dowiedzialem - internet i telefon razem 1 zl, a nie 2 zl. Ktos
    niefortunnie ujal to w nowej TOiP

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski || http://PRNews.pl
    Banki nie maja dla nas tajemnic!

  • 5. Data: 2006-07-21 09:23:09
    Temat: Re: Re: BG?, integrum i znowu podwy?ki
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >jak sie dowiedzialem - internet i telefon razem 1 zl, a nie 2 zl. Ktos
    >niefortunnie ujal to w nowej TOiP

    mam nadzieje, ale konsultant tego nie potwierdzil, mam nadzieje ze nie
    od niego te informacje wyzej :)

    chcialem tez bez wizyty w banku zlozyc rezygnacje z karty i dostepu
    przez tel. to mi powiedzieli ze nie mozna, az dziwne ;/ to do czego
    oni tam sa? :)

  • 6. Data: 2006-07-21 10:09:20
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > chcialem tez bez wizyty w banku zlozyc rezygnacje z karty i dostepu
    > przez tel. to mi powiedzieli ze nie mozna, az dziwne ;/ to do czego
    > oni tam sa? :)

    z karty mozna zrezygnowac w troche inny sposob (jezeli nie chcesz
    sie udac do oddzialu):

    dzwonisz na info i prosisz o zastrzezenie karty oraz mowisz, ze nie chcesz
    aby wydali duplikat, tym sposobem nie masz karty (aktywnej) i bank nie moze
    za
    nia pobrac oplaty....

    pozdr.
    RobertS

  • 7. Data: 2006-07-21 11:45:52
    Temat: Re: BG?, integrum i znowu podwy?ki
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    RobertS napisał(a):

    > dzwonisz na info i prosisz o zastrzezenie karty oraz mowisz, ze nie chcesz
    > aby wydali duplikat, tym sposobem nie masz karty (aktywnej) i bank nie moze
    > za nia pobrac oplaty....

    A potem jak chcesz zrezygnować z konta, to proszą o oddanie karty. Na
    odpowiedź: zastrzeżona i zniszczona ich reakcja jest następująca: proszę
    przyjść następnego dnia, my to musimy sprawdzić. Upierając się, że
    składasz dyspozycję zamknięcia konta TERAZ, oni upierają się, że albo
    wpłacę na rachunek 10zł (na poczet opłaty za niezwrócenie karty) i oni
    przyjmą dyspozycję, albo przyjdziesz następnego dnia, bo teraz nie da
    się sprawdzić.

    Marek

  • 8. Data: 2006-07-21 12:42:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> writes:

> [...]
    > wpłacę na rachunek 10zł (na poczet opłaty za niezwrócenie karty) i oni
    > przyjmą dyspozycję, albo przyjdziesz następnego dnia, bo teraz nie da

    Nie wiem co mieliby sprawdzac. Wypowiedzenie jednak lepiej dostarczac
    do jakiejs kancelarii itp, tam nie robia problemow z kwitowaniem
    na kopii albo ze sprawdzaniem czegos. Widocznie wiedza jakie sa
    skutki odmowy przyjecia pisma.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 9. Data: 2006-07-21 15:34:17
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > teraz to juz przegieli...
    > w mojej matki przypadku:
    > 5zl - prowadzenie konta,
    > 2 x 2 zl - oplaty za karty
    > 2 x 1zl - za internet i telefon!
    > ------
    >
    > od razu rezygnujemy z 2-giej karty, i z dostepu przez tel.
    >
    > padaka :(
    Będę brutalny i zapytam do czego może służyć karta ludziom którzy nie mogą
    sobie pozwolić aby zapłacić 2 złote za korzystanie z niej ? Na co dzień mam do
    czynienia z osobnikami którzy kartami z portfela mogli by grać " w karty ",
    tylko że na każdej do wykorzystania limit 1 k PLN lub mniej.

  • 10. Data: 2006-07-21 19:55:40
    Temat: Re: Re: BGŻ, integrum i znowu podwyżki
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

> [...]
    >czynienia z osobnikami którzy kartami z portfela mogli by grać " w karty ",
    >tylko że na każdej do wykorzystania limit 1 k PLN lub mniej.

    ta... a wyplata z okienka bodajze 5zl za operacje?

    2 karty byly po to by bylo latwiej, jedna dla wlasciciela konta, 2-ga
    dla wspolwlasciciela, przeciez nie obydwie dla mnie, bo i po co :)
    a teraz za drogi interes by je miec, a uzywamy ich b. czesto, poza
    placowkami...
    akurat nie mamy talii kart w portfelu, bo jedna ma matka, 2-ga mialem
    ja, ale wlasnie z niej zrezygnuje!