  • 11. Data: 2012-11-28 12:00:15
    Temat: Re: BZ WBK 7% keszbeku z zakupów internetowych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 3mj9gh93q18w.q79wlijdmmc3$....@4...net

    > Promocja świetna, trzeba jeszcze szwagrowi wziąć kartę, bo ofertę dostał.

    Może i świetna, ale ograniczona czasowo.

    "sunwick" 4...@4...com

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-11-28 14:28:17
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-28 08:05, Andrzej Kubiak pisze:

    > I właśnie mamy potwierdzenie, że niektóre osoby nie mają nic sensownego do
    > powiedzenia na dany temat, a mimo to zabierają głos.

    Ach ten bezinteresowny jad w polskim internecie... a nie wystarczyło
    zwrócić uwagę, że się mylę? A... przepraszam, Ty pewnie nie popełniasz
    błędów.

    > Kija tam pamiętasz. Przelew z karty BZWBK od bardzo dawna, jeśli nie od
    > początku, traktowany jest jako bezgotówkowa. W dodatku kiedyś brali za
    > niego 3 złote, niezależnie od kwoty, później 1%, teraz 2%.

    Jak kilka lat temu interesowałem się ich KK to obsługa twierdziła, że
    przelew jest operacją gotówkową...

  • 13. Data: 2012-11-28 15:44:44
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    A zauważyliście może:

    Promocja trwa od [...] lub do wyczerpania puli Nagród. (,,Okres
    trwania Promocji")

    Suma Nagród Promocji wynosi 1 000 000 zł. oraz została podzielona na
    dwie Tury. W 1 Turze Promocji wynosi
    500 000 zł oraz 2 Turze Promocji wynosi 500 000 zł.

    Czyli mogą nam pokazać wała twierdząc, że suma nagród została wyczerpana
    i nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz?

    Do dupy z taką "promocją". To jak te 200 BMW czy innych Mercedesów, z
    których nikt żadnego nie dostał.

  • 14. Data: 2012-11-28 16:14:06
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 14:28:17 +0100, osa napisał(a):

    > Ach ten bezinteresowny jad w polskim internecie... a nie wystarczyło
    > zwrócić uwagę, że się mylę? A... przepraszam, Ty pewnie nie popełniasz
    > błędów.

    Wystarczyłoby. Gdybyś sam nie zaczął od bezinteresownych złośliwości w
    pierwszej zacytowanej linijce. Niefajnie, gdy ktoś tak się czepia, a sam
    błądzi, nie? :)

    > Jak kilka lat temu interesowałem się ich KK to obsługa twierdziła, że
    > przelew jest operacją gotówkową...

    Eee tam, obsługa. Regulamin się czyta :)

    AK

  • 15. Data: 2012-11-28 16:14:57
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 12:00:15 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Może i świetna, ale ograniczona czasowo.

    Mnie tam możliwość wyciągnięcia wysokiego limitu na prawie dwa miesiące
    bardzo się podoba. A szwagier chyba jeszcze z pięć dych za wzięcie karty
    łyknie :)

    AK

  • 16. Data: 2012-11-28 16:34:27
    Od: Z...@b...pl

    W dniu środa, 28 listopada 2012 06:40:25 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "krzysztofsf" a...@f...goo
    glegroups.com

    > : Przelew z prowizja 2% trraktowany jest jako operacja bezgotowkowa.
    >
    > : Sadze, ze to na dopytanie, czy zdjecie prowizji zmienia klasyfikacje
    >
    > : przelewu.
    >

    > Tedy ;) zapraszamy reprezentantum ;) BZ WBK na
    >
    > grupę, coby pobrać wytłumaczenie i wykładnie. :)
    >

    > --
    >
    > .`'.-. ._. .-.
    >
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    >
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    >
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Witamy,

    przelew jest traktowany podobnie jak transakcja bezgotówkowa - klient zachowuje swój
    okres bezodsetkowy. Jeśli klient dokona transakcji i po wygenerowaniu zestawienia
    spłaci całość zadłużenia karty kredytowej w wyznaczonym przez bank terminie, nie
    będzie miał naliczonych odsetek. Korzystając z promocji, nie zapłaci również prowizji
    od przelewu.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Banku Zachodniego WBK

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://www.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-banku-zachodnie
    go-wbk-na-forach.html

  • 17. Data: 2012-11-28 18:05:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" k953hf$keo$...@d...me

    > Jak kilka lat temu interesowałem się ich KK to obsługa twierdziła, że przelew jest
    operacją gotówkową...

    Przelewy za 3 złote pamiętam jako ,,,bezgotówkowe'' (swoja
    drogą -- jak przelew może być gotówkowy?) -- nawet można
    było takim przelaniem spłacić inną kartę kredytową. Zatem
    wystarczyło mieć dwie... Oby z dobrym limitem.

    Tym razem chyba nie ma czasu na założenie karty.
    Kto ma -- może korzystać.

    A może mylę się? Może KK BZ WBK daje jakoś ekspresowo?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2012-11-28 18:25:56
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 18:05:39 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Tym razem chyba nie ma czasu na założenie karty.
    > A może mylę się? Może KK BZ WBK daje jakoś ekspresowo?

    No, wspomniany w tym wątku szwagier usłyszał, że kartę dostanie w przyszłym
    tygodniu, mnie też się kojarzy, że jakoś szybciorem dostałem swoją kilka
    lat temu. Jeśli ma to znaczenie, za każdym razem inicjatywa wydania karty
    była po stronie banku.

    AK

  • 19. Data: 2012-11-28 20:24:32
    Temat: Re: Re: BZ WBK 7% keszbeku z zakupów internetowych
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    oj podoba mi sie, jutro wychodza przelewy z mojej KK :)

  • 20. Data: 2012-11-29 11:48:59
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 21:56, sunwick <s...@W...op.pl> wrote:
    > A u mnie dzis info:
    > "Szanowni Państwo,
    >
    > Z przyjemnością informuję, że dla naszych wybranych klientów
    > przygotowaliśmy wyjątkową ofertę dotyczącą darmowych przelewów
    > elektronicznych z rachunku karty kredytowej.

    Dostales to na maila, czy po zalogowaniu do BZWBK miales ta informacje?