  • 1. Data: 2004-02-09 15:12:29
    Temat: Czy słusznie pobrali prowizje (karną)?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    Witam.
    Mam e-konto w LukasB. 3-go lutego wyplacilem sobie ostatnie 50pln
    konta, za pomoca karty. Tego samego dnia lukas sobie wymyslil ze mi
    pobierze prowizje za uzytkowanie karty (1pln). Jakos tak sie dziwnie
    stalo ze ta prowizje pobrali mi chyba chwile przed wyplata z bankomatu
    tych 50pln. Tak wiec powstal debet w wysokosci -1pln na koncie. Dzis
    zagladam przez net na konto, a tam debet i jakas prowizja w wysokosci
    30pln. Co to jest ta prowizja? W historii rachunku jej nie mam i juz
    sam nie wiem co o tym myslec? To kara za debet?
    Czy za ten debet slusznie mnie ukarali? W styczniu nie mialem zadnej
    oplaty za VE, tu nagle sie pojawia w dniu w ktorym wyplacilem kase.
    Karte mam wazna do konca tego miesiaca i prosilem o jej nie wznawianie
    wlasnie zeby nie placic tej miesiecznej oplaty...

    Mial ktos taka sytuacje?
    Wojtek

  • 2. Data: 2004-02-09 19:27:21
    Temat: Re: Czy słusznie pobrali prowizje (karną)?
    Od: "BAH" <b...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "SunWoj"
    > sam nie wiem co o tym myslec? To kara za debet?
    > Czy za ten debet slusznie mnie ukarali?

    To jest prawdziwa twarz Lukasa ;-((

    BAH
    PS.
    Nie chciales pozyczki w koncie, to trzeba uwazac.

  • 3. Data: 2004-02-09 19:38:38
    Temat: Re: Re: Czy słusznie pobrali prowizje (karn?)?
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >To jest prawdziwa twarz Lukasa ;-((
    >
    > BAH
    >PS.
    >Nie chciales pozyczki w koncie, to trzeba uwazac.

    a kto by mi ja dal? nikt...
    i tak zlozylem reklamacje, zobaczymy, moze cos da rade, jak nie to
    trudno-ogranicze im w nagrode wplywy na konto :)

  • 4. Data: 2004-02-09 19:58:23
    Od: d...@p...onet.pl

    Tak. Zgodnie z regulaminem ROR-u musisz zapewnić śroski na wszelkie
    opłaty,prowizje i odsetki.
    Nieznajomość TOiP nie usprawiedliwia.
    Wszystkie banki pobierają opłaty karne za przekroczenie salda.

    pozdr.

  • 5. Data: 2004-02-09 20:05:38
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    d...@p...onet.pl wrote:

    > Wszystkie banki pobierają opłaty karne za przekroczenie salda.

    Tyle, że te bardziej klient-friendly nie debetują konta własnymi
    prowizjami.

  • 6. Data: 2004-02-09 22:21:06
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    >Wszystkie banki pobierają opłaty karne za przekroczenie salda.
    ok, to dlaczego za styczen nie pobrali w ogole oplaty za VE,
    nagle w lutym im sie przypomnialo?
    A tak w ogole to dlaczego musze placic podwojnie opate za karte,
    zaplacilem za jej wydanie 2 lata temu i teraz znow pobieraja za
    ostatni miesiac jej aktywnosci?

  • 7. Data: 2004-02-10 06:10:53
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    A jesli zlecenie stale przewyzsza saldo, to zostanie wykonane?

    M.

  • 8. Data: 2004-02-10 08:55:01
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    > Tyle, że te bardziej klient-friendly nie debetują konta własnymi
    > prowizjami.

    Na przykład?

    A.

  • 9. Data: 2004-02-10 09:11:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Na przykład?

    Fortis.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2004-02-10 11:57:30
    Od: d...@p...onet.pl

    > Tyle, że te bardziej klient-friendly nie debetują konta własnymi
    > prowizjami.

    Tu akurat się mylisz.
    np. mam konta: Lukas, ING, Multibank, mBank,

    Lukas nie pobiera a Multi,mbanbk i ING debetują własnymi odsetkami i
    prowizjami(widziałem na wyciągach znajomych na 1000%).

    Musisz pamiętać o jednym w Lukasie. Jak nie masz kasy i są naliczane jakieś
    opłaty. odsetki...to wszystko się zbiera w polu "zaległe prowizje".
    Po wpływie jest to pobierane w całości lub częściowo jak wpływ
    jest mniejszy.

    Natomiast w opisanej sytuacji było inaczej:

    Na koncie 50,00ma
    Blokada z VE 50,00PLN
    pobranie prowizji 1,00wn
    Saldo 49,00ma