  • 1. Data: 2002-05-22 20:51:24
    Temat: Czy zadziala: VE Inteligo+Idea?
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    Witam.
    Mozna placic w i-necie VE Inteligo to wiadomo i sprawdzono :)
    Ale czy mozna zlecic obiazenie karty VE Inteligo w IDEI, tj. to by
    byla kredytowka VC?
    Kiedys widzialem juz taki post-ale nie moge sie doszukac odpowiedzi?

    Dzieki.
    Wojtek

  • 2. Data: 2002-05-23 10:27:31
    Temat: Re: Czy zadziala: VE Inteligo+Idea?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > byla kredytowka VC?
    > Kiedys widzialem juz taki post-ale nie moge sie doszukac odpowiedzi?

    ponoc nie zadziala z tego co pamietam

  • 3. Data: 2002-05-23 16:13:30
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "SunWoj" <s...@w...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > byla kredytowka VC?
    > Kiedys widzialem juz taki post-ale nie moge sie doszukac odpowiedzi?

    U mnie Centertel potrafi obciazyc VE Inteligo poprawnie.

    Ale ja korzystam z POPa - i Centertel obciaza sobie jakby zdalny zakup
    POPkarty.
    W kazdym razie potrafi...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 4. Data: 2002-05-23 19:23:28
    Od: Piotr R. <i...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 May 2002 22:51:24 +0200, SunWoj <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >byla kredytowka VC?
    >Kiedys widzialem juz taki post-ale nie moge sie doszukac odpowiedzi?

    Płacę za POP bez problemu

    Piotr R.

  • 5. Data: 2002-05-23 19:33:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Płacę za POP bez problemu

    No ale tutaj chodzi o obciazenie stale a nie kupno jednorazowe...

  • 6. Data: 2002-05-24 10:02:45
    Temat: Re: Re: Czy zadziala: VE Inteligo+Idea?
    Od: SunWoj <s...@w...pl>

    >U mnie Centertel potrafi obciazyc VE Inteligo poprawnie.
    >
    >Ale ja korzystam z POPa - i Centertel obciaza sobie jakby zdalny zakup
    >POPkarty.
    >W kazdym razie potrafi...
    Ale chodzi ci o funkcje z bankomatu Euronetu uruchamiana?
    CZy moze jakis inny sposob zasilania POP'a?

    Bo napisali w nowym katalogu IDEA profit ze jest mozliwosc obciazenia
    karty platniczej, a pod tym ze i kredytowej...
    Wiec mysle ze moze przejsc?

  • 7. Data: 2002-05-24 10:39:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Bo napisali w nowym katalogu IDEA profit ze jest mozliwosc obciazenia
    > karty platniczej, a pod tym ze i kredytowej...
    > Wiec mysle ze moze przejsc?

    Korzystam z tego od roku - poznej jak likwidowalem konto w Pekao SA dalem na
    PZ. Byl juz watek tutaj, zeniestety VE Inteligo nie da sie podpiac tak jak
    normalna VC (ja sie zastanawiam czy VC debetowa mozna - tbo ta moja to byla
    chargowa)